روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تزئینات باغچه


امروز خیلی حال کار کردن نداشتم

دلم ور رفتن به کاغذ و مقوا و رنگ میخواست



ما یه باغ داریم ... نمیشه بهش گفت باغ ... بیشتر یه باغچه ی کوچیکه

دلخوشی بابا و مامانه

چون عاشق سبزی کاشتن و این حرفا هستن

از اول بهار که میشه ، اونجا میشه پاتوق روزای جمعه

جای شماها خالی

هوای خوب و ...

من پارسال برای دلخوشی مغز بادوم با کاغذ رنگیهای مختلف چیز میزای خوشگل درست کردم

با هم دیگه وصلشون کردیم به درختا و داربستا و ... خلاصه همه جا را رنگی رنگی کردیم

اما خاصیت بهاره و بارون های ریز و تند و گه گاه

بعد از یه مدت این تزئینات زشت شده بودن 

بعدم که پاییز رسید و کاغذها را با خودش برد

امروز که حال کار نداشتم

به این فکر افتادم که اگه به جای کاغذ از چیزای پلاستیکی استفاده کنیم خراب نمیشن

نکته بعدی اینکه من یه عالمه طلقهای رنگی دارم که دور ریز هستن

بریده میشن و میرن توی زباله ها

امروز تمام این طلق های رنگی

تبدیل شدن به چیزای جینگل

برای آویزون شدن لابلای درختها....


gexq_photo_2016-02-18_02-21-11.jpg


البته این کار همچنان ادامه داره ....


بعدا نوشت:

از بعد از ظهر افتادم به جونه کاغذهای یک روی باطله... همه یک رو ها (یعنی یک طرف چاپ خورده یک طرف سالم) جدا کردم و به ترتیب کردم و برش زدم و همه را تبدیل کردم به دفترچه های کوچیک و بزرگ رنگی رنگی و خوشگل....

مغز بادوم برای خط خطی کردن عاشق این برگه هاس.... هم برامون نقاشی میکشه... هم نسخه مینویسه... هم شماره تلفن و هم آدرس... این شیطونک سواد دار بشه چی میشه



دوباره تر نوشت: نفهمیدم چی شد که این مطلب را حذف کردم ... ببخشید نظر دل آرام جون حذف شد....

نظرات 7 + ارسال نظر
گلشن چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 18:36

همین پستو حذف کردین؟خب بازیافتش میکردین مطلبو! از تو زباله ها

مغز بادوم خیلی خوش شانسه

سریع دوباره گذاشتمش
اسم اون دخمل کوچولوتون چیه؟ همون که شدی عمه ش
منظورم اسم وبلاگیش هستا

عقاید مجستیک آقای دکتر چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 18:37 http://beeeauty.blogfa.com

هرچیزی که حال شما رو خوب کنه , خیلی عالیه شما باید همیشه شاد باشید

ممنون از لطف شما

گلشن چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 18:54

خب اگه دکمه بازیافت رو زده باشی کامنتا برمیگرده برنمیگرده؟

خب من که بازیافت را نزدم
پست را سیو داشتم
دوباره گذاشتم

گلشن چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 18:55

هنو تصمیمی در موردش نگرفتم.

پس بگیر
ما میخوایم هی به عمه ش چیز بگیم

تبسم چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 23:01 http://tabasomshadi.blogsky.com

چقدر اینها نازند :)))

چقدر مغز بادوم داشتن خوبه
چه جینگیل وینگیل های خوشگلی

چقدر منتظر دیدن یه پست عکس دار بودم. از این پست رنگی رنگی ها

:))

فدات
سعی میکنم بیشتر بزارم
جمعه صیح میخوام کیک اسفناج بپزم
سعی میکنم حتما عکس بکیرم

نفس چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 23:56 http://nafas1367.blogsky.com/

مغزو بادومو ببوس..

عزیزمی
تو رو هم میبوسم

مریم بانو پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 19:24 http://rozhan313.blogsky.com

خدااااااااااااااایااا چقدر رویایی میشه

منم خیلی دوستش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد