روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تیلوی مریض

سلام

روزتون گل و بلبل

بله دوباره مریض شدم

شنبه بعداز نوشتن پست حس کردم که آبریزش بینی و گلو درد اومده سراغم...

یهویی و خیلی خیلی ناگهانی

نیم ساعت نگذشته بود که علایم خیلی شدید شد

پاشدم و سریع خودم را رسوندم به کلینیک

دکتر معاینه م کرد و گفت اگه تب نداشتی میگفتم دچار آلرژی شدی

 ولی به خاطر تب بهم دارو دادند ولی آنتی بیوتیک ندادند و گفتند اگه توی سه روز آینده دچار عفونت شدی بیا دوباره...

و اینگونه بود که تا برسم خونه تب شدید و بدن درد امانم را بریده بود

داروها را خوردم و بیهوش شدم

یکشنبه را هم در تب و لرز شدید گذروندم

اما امروز انگار بهترم

البته اونقدر خوب نبودم که برم باشگاه

و همچنان با ضعف و سردرد توی خونه در استراحت هستم...


نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ساعت 14:54 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم الان دیگه بهتر شده باشید

سلام جناب دکتر
بهترم
ولی این ویروسها دست از سر من بر نمیدارن

فاضله دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ساعت 15:14 http://1000-va2harf.blogsky.com

سلامت باشید

فعلا که درگیر بیماری و ویروس هستم

رها دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ساعت 21:03

امیدوارم بهتر بشین. قرص روی سیستم ایمنیتونو بالا میبره

متشکرم عزیزم
والا همه مدل تقویتی را امتحان کردم

متین دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ساعت 22:48 https://matinzandy.blogsky.com/

عزیزم


انشالله خوب میشی تجربه این ویروس بدجنس و داشتم خیلی ناجور ه و به شدت ضعیف میکنه خودتو با سوپ و ابمیوه طبیعی تقویت کن بانو جان

والا من از اول اسفند همش درگیر ویروسهای جورواجور هستم
دیگه واقعا خسته م کردن

Khatoon سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 ساعت 10:41 https://memories-engineer.blogsky.com

امان از این سرماخوردگی
میدونید مادر همه بیماری هاست. یعنی اگه به موقع درمان نکنی کلی بیماری دیگه هم میاد سراغت؟
ان شالله بهتر باشید

واقعا اینطوری بهش نگاه نکرده بودم ... قدیما سرماخوردگی سه روز بود و تمام میشد و میرفت پی کارش... حالا ویروسا حمله میکنن و آدم را نابودمیکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد