روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

جهان سر به سر حکمت و عبرت است

سلام

روزتون زیبا

روز اردیبهشتیتون قشنگ



اگه قصد سفر به اصفهان را دارید الان توی هفته اصفهان هستیم

آب زاینده رود هم باز هست

اردیبهشت هم که هست

دیگه چی بهتر از این

بیاین اصفهان

اول برید میدان نقش جهان ... قشنگ میتونید یه روز کامل توی بازار و میدان و خیابانهای اطرافش گشت و گزار کنید

ناهار را هم که همونجا بریان میل میکنید

بعدش هم یه روز وقت بزارید برای سی و سه پل و پل خواجو و پارک ناژوان

ناژوان رفتید یه سری هم به مجموعه آکواریوم و باغ پرندگان و خزندگان و پروانه ها هم بزنید

در نهایت یادتون نره دوغ و گوشفیل بخورید

خورشت ماست بخورید

کشک و بادمجون بخورید

روز بعد هم وقت بزارید برای گشتن چهارباغ و کلیسا وانک و سمت خیابان نظر

اگه دلتون یه کمی خرید و گشت گزار توی جای لوکس خواست ، برید سمت سیتی سنتر

سیتی سنتر هم خرید کنید هم طبقه ی بالای بالا هر مدل خوردنی که خواستید پیدا میشه

اونقدر در این میان خوشمزه جات میبینید که نیاز نیست من بگم چی بخورید

چون همه جا پر از رستوران و غذافروشی هست

اگه قصد خیلی موندن داشته باشید دیگه سرچ میکنید و یکی یکی جاهای دیدنی را پیدا میکنید

مثل کوه صفه - منارجنبان - میدان امام علی - باغ گلها  و یه عالمه جاهای دیگه که میتونه مسافرها را سرگرم کنه

خلاصه که اگه قصد سفر دارید الان وقت خوبیه




دیروز یه کمی کتاب خوندم

بساط میناکاری را باز کنار سالن برپا کردم و یه کمی میناکاری کردم

یه مقداری کمد لباسم را مرتب کردم

ماساژ صورتم انجام دادم

ماسک میوه ای زدم به صورتم

یه مقدار گالری گوشیم را سرو سامان دادم

با مادرجان عکس های یکسال گذشته را دیدیم و جالب بود... گاهی با گوشی وصل میشم به تلویزیون و با هم عکس میبینیم و این کار را دوست داریم

و در نهایت یه روز دیگه از عمرمون هم گذشت




پ ن 1: هنوز هیچ ایده ای برای هدیه روز معلم که براتون گفتم پیدا نکردم


نظرات 7 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 10:34

سلام خانم تیلو.
من خواننده خاموش وبلاگتون هستم
ولی همیشه حس خیلی خوبی از نوشته هاتون میگیرم.
من از اول اردیبهشت برای آخر همین هفته مهمانسرا رزرو کردم ک بیام اصفهان ولی انگار گفتن پنج شنبه جمعه بارندگیه. ب هواشناسی اصفهان هم زنگ زدم همینو گفت. میترسم بیام و نتونیم هیچ جا بریم

سلام زینب جان
بهم لطف داری عزیزدلم
به نظرم اگه مهمانسرا را رزرو کردی و قصد سفر داری کنسلش نکن
بارانهای الان باران بهاری هستند...دو دقیقه هستند و دو دقیقه بعد تمام
یه رگبار
اصفهان اونقدر بارونهای سهمگین و طولانی نداره
اگه نظر من را میخوای بیا...
البته من شرایط شما و اینکه چطوری میخوای بیای و چند نفر هستید و بچه کم سن دنبالتون هست و بقیه ماجراها را نمیدونم
ولی میدونم مسافرت را نباید کنسل کرد
تو هرشرایطی ارزشش را داره

سما یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 10:48

سلام
من مهر دوسال پیش اومدم اصفهان خیلییی هوا خوب بود.خورشت ماست خوردم خیلی خوشم اومد ولی برای دسر.ما شمالیا چیزای شرینو به عنوان دسر فقط میتونیم بخوریم.بریونی هم دوس نداشتیم خیلی چرب بود و بوی ببعی میداد.کشک بادنجون عالی بود و دوغ و گوشفیل هم نخوردیم متاسفانه
ولی اصفهانو خیلی دوس داشتم.ناژوان و کوچه کلیسای وانک بخصوص...نقش جهان...کافه های خوشگل سنتی
یه مزیته تو اصفهان زندگی کردن

سلام به روی ماهت
ای جانم
خدا را شکر که بهت خوش گذشته و دوست داشتی
البته ما هم خورشت ماست رابه عنوان دسر و کنار غذاها میخوریم ... یعنی خودش یه غذا نیست ... درسته اسمش خورشت هست ... ولی خورشت نیست در واقع
بریون را خیلی ها شنیدم توی تست اول دوست ندارن... ولی ما اصفهانیا اکثرا دوست داریم
نوش جونت
خوشحالم که بهت خوش گذشته

A.p یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 11:21

سلام تیلو جان ، میخواستم بگم خیلی عالی نوشتی ، من اصفهان اومدم و اینجاهایی رو که گفتی دیدم یه بار تیر ۹۲ که ماه رمضون بود و زاینده رود آب داشت، یه بار مهر ۹۵ که زاینده رود خشک بود امااااا اونقدر عالی نوشتی که هوس کردم مجدد سفر کنم ، به نظرم اگه آژانسهای مسافرتی قلمت رو میخوندن میتونستن باهات قرارداد ببندن برای تشویق مردم به سفر. خلاصه که آفرین بهت

سلام دوست جان
عه جدی ... خوب گفتم؟
اگه هوس کردید اصلا معطل نکنید ... سریع تصمیم بگیرید و راه بیفتید
واقعا الان هوای بهشته ... قدم زدن توی چهارباغ... زیر اون درختای بلند... کنار اون جوبهای آب با وجود اونهمه گل توی باغچه ها... من پیشنهاد میکنم

رضوان یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 11:58 http://nachagh.blogsky.com

من اصفهانی هستم و تیلوخانم را تایید می کنم

ای جانم به شما
ماها همه در محضر بزرگواری چون شما داریم درس میگیریم
اونقدر مهربون و دوست داشتنی و دانا هستید که در کلمات نمیگنجه

ربولی حسن کور یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 13:52 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
یاد سفر سال پیش افتادم

سلام جناب دکتر
برای تجدید خاطره هم که شده مجددا بیاین اصفهان

رسیدن یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 21:15

جوری توصیف میکنی قشنگ حس کردم اونجام .
ولی من تا حالا اصفهان نرفتم
دوس دارم که برم

میدونم که یه روزی در آینده ی خیلی نزدیک میای...
منم دوست دارم بیای و ببینمت

جازی سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 ساعت 00:18

با سلام
منم همیشه می خوانمت و اینقدر بی اعصاب و کم حوصله شدم که توان نوشتن ندارم برایت بهترین ها را ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
امیدوارم خداوند به خودتون و خانواده محترمتون سلامتی بده و بلا ازتون دور باشه
من به کامنت های با صبر وحوصله و دقیق شما عادت دارم... لطفا خیلی زود دوباره حوصله دار بشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد