روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

این روزها

سلام

نبودنهام این بار کدر و بدرنگ هستند

نبودنهایی با جنس تجربه های سخت


کی باورش میشه یه جایی توی لحظه هام اونقدر کم آوردم که توی خیابون سرم را چسبوندم به دیوار و زار زدم

یه جایی توی پیاده رو اونقدر با صدای بلند هق هق کردم که عابرها برگشتن و نگاهم کردند

یه جایی...

یه جایی...

یه جایی...

پدرجان روز به روز بدحال تر میشه

و شنیدن کلمه " پیوند" بندهای دلمو پاره کرد

توی آسانسور من بودم و خودش

سرش را گذاشت رو شونه ام و زار زار گریه کرد 

با صدای بلند...

دارم تلاش میکنم

پدرجانم که منبع امید وشادی خانواده بوده، حالا ناامیدترینه

همه مو ن داریم تلاش میکنیم

حالا خوب فهمیدم چقدر آدمهای خوب دور و برم زیادن

حالا خوب فهمیدم کلی آدم دلسوز و فداکار دور و برمون هست

و حالا بیشتر از هر وقتی نیازمند دعاهاتونم




پ ن۱: نوشتن برام سخت شده


پ ن۲: باید بریم شیراز


پ ن۳: داداش جان داره میاد ایران


پ ن۴: هرروز بهم هزار روز میگذره

نظرات 60 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 16:39 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
گفتم حتما اتفاقی افتاده که نمیای
خیلی به خاطر حال پدر جان متاسف شدم
اما ببین دختر عمو
مامانم وقتی ما مریض میشیم میگه درد خدا مال بنده ی خداست
انقد نا امید نباش دختر عمو
الان خیلیا هستند که پیوند زدن و دارن به زندگیشون ادامه میدن
الان علم پزشکی پیشرفت کرده من شنیدم که شیراز دکترهای خیلی خوبی داره
امیدت به خدا باشه همه چی درست میشه
تو دختر قوی هستی شک نکن این روز ها هم دیر یا زود میگذرن
اول برای سلامتی پدر جان بعدشم برای بهتر شدن حال خودت دعا میکنم

عابر پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 17:47

هُوَ رَبُّ المُستَحیل و أنت تبکی عَلَی المُمکن . امیدوارم خدا سلامتی رو به پدرتون برگردونه یه طوری معجزه طور، آمین

سارا پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 18:21 http://15azar59.blogsky.com

تیلو نمیدونم چی بگم

در بازوان پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 19:58

تیلو تیلو قربونت برم،
الهی که به خیر بگذره، الهی که بیایی و به زودی خبر سلامتی رو بنویسی

رهآ پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 20:16 http://Ra-ha.blog.ir

عزیزم برای پدرجان آرزدی سلامتی و حال خوب دارم.
برای تو و خانواده ت آرامش و حال و خوب و سلامتی از خدا میخوام

فدای محبتت
منم برای شماها بهترین ها را از خداوند آرزو دارم

دل آرام پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 21:11

عزیزم.

ریحانه پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 21:38

آه تیلوی عزیزم... چقدر سخت و دردناک
گریه کردن تو کوچه را منم این چندسال زیاد تجربه کردم.

عزیز دلم برات خیلی خیلی دعا میکنم. تازگی ها پاتوق من شده امامزاده شاهزید. نمیدونم شنیدی یا نه. بهم آرامش میده. اجدادم هم پیشش میرفتن و حاجت روا میکنه.
حتما تو و پدرت یا در امامزاده دعا خواهم کرد عزیز مهربانم

میترا پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 21:42

ام یجیب مستراذا دعا وبکشف سو
از ته قلبم برای سلامتی پدرجان دعا میکنم


فدای محبتتون
الهی همه عزیزانت از بلا و بیماری دور باشن

مبینا پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 21:44

چقد سخته شما رو که کوه امید بودید و عشق و زیبایی نا امید ببینم .
از صمیم قلبم دعا می کنم همه چی ختم به خیر بشه و پدر جان سالم و شاد حالا حالاها بینتون بخنده و زندکی کنه
می دونستی عاشق پدر جان و مادر جان گفتنتون بودم !
مایه افتخاری عزیزم

یک عدد مامان پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 22:07 http://Www.Kidcanser. Blogsky

امیدوارم توان و صبرت بیشتر و بیشتر بشه
به یادت هستم و آرزوی سلامتی برای پدر دارم

خورشید پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 22:36

سلام تیلوی عزیز
دعاگوی پدر گرامی هستم.
توکل به خدا
عزیز جان، با وبلاگ خاله آذر آشنا هستین؟
ایشون پزشک هستن و همسرشون هم از پزشکهای خیلی حاذق پیوند کبد در بیمارستان شیراز بودن،
به نظرم بهشون پیام بدین، ان شاءالله بتونن راهنمایی کنن.
در پناه خدای مهربون

... پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 23:12

با سلام
شب جمعه ایت و شب استجابت دعا انشالله که حال پدر خوب می شود و دوباره همان باغ رفتن و کیک پختن ها و نذری دادن ها ادامه پیدا می کند . شفا را از خدا می طلبیم تا هر چه زودتر انشالله حال پدر و همه اعضای خانواده خوب و عالی شود. اینقدر علم پیشرفت کرذه که عمل پیوند دیگر عمل سخت و خطرناکی نیست. انشالله خداوند سبحان همه بیماران خاصه این سید بزرگوار را که عمری را به یادش بوده و دستوراتش را اجرا کرده است شفای عاجل عطا نماید و برای سلامتی ایشان صد بار سوره حمد و صد بار آیه امن یجیب و صد تا صلوات قرائت می کنم انشالله که خداوند دعایمان را مستجاب خواهد کرد

گندم پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 23:45 http://40week.blogfa.com

خیلی وقته پای سیستم ننشستم و حالا که خوندم حال پدرجان خوب نیست خیلی ناراحت شدم و امید وارم زود زود خوب بشن .
همیشه رنگ و نور را برام به تصویر می کشیدی اینجا الهی که زندگی ات پر از رنگهای شاد و دلت پر از نور بشه

پریناز جمعه 12 آذر 1400 ساعت 00:02

من فقط اشک ریختم

لیلی۱ جمعه 12 آذر 1400 ساعت 00:26

گندم عزیزم توکل کن بر خدا
لطفا دایرکت اینستا رو چک کن

بهار از کویر جمعه 12 آذر 1400 ساعت 00:41

تیلوی عزیزم تیلوی مهربانم کاش می تونستم از نزدیک ببینمت کمی سختی این روزها رو برات کم کنم برای پدر جانتان دعا می کنم هر روز هر روز.

م جمعه 12 آذر 1400 ساعت 07:39

یه عالمه حرف و نصیحت و همدردی اومد نوک زبونم ،بعد ساکت شدم
فقط دعا کردم و ارزوی سلامتی و آرامش میکنم

چقدر دعا خوبه
انرژی مثبت ... حال خوب... خدا کمکمون کنه

رسیدن جمعه 12 آذر 1400 ساعت 08:35

خیلی ناراحت شدم تیله عزیزم
فقط دعاتون میکنم چی بگم ... امیدوارم این بحران رو به خوبی رد کنید

لیلا جمعه 12 آذر 1400 ساعت 08:40

الهی بمیرم

خدا نکنه
بلا ازتون دور باشه

مریم جمعه 12 آذر 1400 ساعت 09:38

سلام تیلو خانم مهربان عزیز به دلتان بد نیاورید می دانم خیلی خیلی سخت هست متاسفانه خودم تجربه هشت سال چنین موردی را داشته توکل به خدا و امید امید امید و نداشتن استرس رمز موفقیت هست در مورد پیوند کبد ان شاالله که به انجا نمیرسه و پدر خوب میشوند فامیل ما با سن زیاد ولی لب خندان و روحیه عالی با مشکل کبد و بیماری قند و فشارخون عمل قلب باز و بعد از هشت ماه پیوند کبد انجام داد شیراز پیش دکتر ملک حسینی ماشاالله الان هم وضعیت بسیار بسیار خوبی دارد شما بشید منیع انرژی بابا و ان شاالله که هر چه سریعتر خبر سلامت پدرتان را بشنویم به امید ان روز.

نیلو2 جمعه 12 آذر 1400 ساعت 15:15

سلام عزیز دل، تیلوی نازنین. نوشتت اشک رو به چشمام آورد . دعاگویت هستم بسیار.الهی که دوباره به شادی دور هم باشید. میدونم که شما دختر قوی و مهربون از پس این مرحله زندگی هم بر میای. عزیزم قربونی برای پدر انجام بدید.

عاطفه جمعه 12 آذر 1400 ساعت 15:48

براشون دعا میکنم تیلو جان

لطف میکنید

بهار جمعه 12 آذر 1400 ساعت 16:00

سلام.
دست خدا به همراه‌تون.
درست میشه. به زودی سلامتی‌شون را به دست میارن. نگران نباش نازنین

سلام به روی ماهت
خداوند به شما هرچی که میخواین بده

مینو جمعه 12 آذر 1400 ساعت 18:45 http://Minoog1382.blogfa.com

عزیزدلم دعامیکنم برای این روزهات وازخدامیخوام آرام وصبوروباتوکل برخودش به بهترین نحوممکن ازش عبورکنین.


دیدی نشد...

سهیلا جمعه 12 آذر 1400 ساعت 19:16 http://Nanehadi.blogsky.com

توکل به خدا.

بله توکلمون برمهربانی و لطف پروردگار همیشگیست

الی جمعه 12 آذر 1400 ساعت 22:08 http://elimehr.blogsky.com

خصوصی
تیلو جان من شیرازم از لحاظ پزشکی هم آشنا دارم، احتمالا منظور پیوند کبد هست، نمیخوام الان درگیر تکلف و آرزوی سلامتی کنمت، که واقعا آرزومه، اما روی من واقعا خواهرانه حساب کن و کاملا دوستانه، شمارم رو برات میزارم حتما تماس بگیر تا حتی برای نوبت و اینطرف اونطرف بتونم کاری کنم، حس نکن توی شهر غریبی، من واقعا هر کاری ازم بیاد میکنم، زن داداشم هم پزشکه متخصص هست و بینارستان نمازی هم خیلی وقتا هست، پیئند هم بیمارستان نمازیه، روی من مثل خودت حساب کن
09173123343

رافائل جمعه 12 آذر 1400 ساعت 23:11 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام تیلوجانم.
میفهممت. ولی توکلتون به خدا باشه، ان شاءالله خودش شرایط رو برای شما فراهم میکنه تا پدر دوباره سلامتیشون رو به دست بیاره. خیلی خیلی براتون دعا میکنم. اگر کاری از دست من برمیاد خوشحال میشم بهم بگی تا انجام بدم.

فریبا جمعه 12 آذر 1400 ساعت 23:16

امیدوارم از این روزهای سخت با سلامتی پدر عبور کنید و بعد برامون تعریف کنید که سخت بود ولی به سلامتی پدر میارزید

soly شنبه 13 آذر 1400 ساعت 00:17

سلام عزیزم
آرزوی صحت و سلامتی و سعادت دارم برای پدر عزیزتون و خودتون و مادر گرامیتون و تک تک عزیزانت .
با توکل به خدای مهربون همه سختی ها به گشایش و آرامش میرسه .

رابعه شنبه 13 آذر 1400 ساعت 09:03

سلام تیلوجان خدا ارحم الراحمین هست ان شاالله پدرجون به زودی خوب میشن و دلتون شاد میشه.

رسانا شنبه 13 آذر 1400 ساعت 10:46

سلام عزیزم . ناامید نباشید .انشا....که خداوند بهترین ها رو براتون رقم بزنه .امیدتون به خدا باشه . انشا... یه روز همینجا از خوب شدن و سرحال شدن پدرجان با لبهای خندان و دل شاد مینویسید آمین

جزر و مد شنبه 13 آذر 1400 ساعت 11:03

آخ تیلو خانم، قلبم به درد اومد براتون. فقط دعا از دستم بر میاد. خدا کمکتون کنه. خدا پشت و پناهتون باشه.

همین دعاها بهترین کار دنیاست برای ما در این روزهای سخت

مامان رایا شنبه 13 آذر 1400 ساعت 12:12

الهی بمیرم واسه دله مهربون و پردردت از خدا می خوام پدر جون سلامتیش رو بدست بیاره دوباره و همیشه از شادی و مهربونی و امید برامون بگی و یه دنیا قشنگی از خاطرات زمستونت بباره رو من حساب کن عزیز دلم هر کاری از دستم بربیاد خوشحال می شم واست انجام بده قربونت برم

Reyhane R شنبه 13 آذر 1400 ساعت 13:24

عزیزم ):
انشاءالله بهتر باشن...
بیا از حالشون خبر بده اگه تونستی ):

رویای ۵۸ شنبه 13 آذر 1400 ساعت 13:59

ان شالله بهترین ها براتون رخ بده

مریم یکشنبه 14 آذر 1400 ساعت 08:52

سلام تیلو خانم مهربان از حال بابا به ما خبر دهید ما چشم انتظار خبر سلامتی شان هستیم تا حال دلمان خوب شود ان شاالله به همان دوران خوب قبل برگردید.

سلام به روی ماهت
دیدی که نشد....

مانا (مامان ویانا) یکشنبه 14 آذر 1400 ساعت 09:24

سلام تیلو تیلو جان
من از خوانندگان خاموشم، ولی دلم نیومد اینبار رو کامنت نذارم.
اگر قراره پدر پیوند کبد در بیمارستان پیوند اعضا بوعلی شیراز انجام بدن، خواستم بگم بیمارستان و کادر درمان اونجا فوق العاده هستن. دکتر ملک حسینی که رییس بیمارستان هستن، فوق العاده حاذقن و تیم فوق العاده ای هم ایشون رو همراهی می کنن. انشالله عمل پدر خیلی خیلی خوب انجام میشه و پدر بزودی سلامتیشون رو بدست میارن.
راستی این بیمارستان یک بخش هم در طبقه ی هفتم داره که فوق العاده خلوته و هیچ نگرانی از کرونا هم نخواهید داشت.
به امید خدا پدر هر چه سریعتر خوب میشن

سعید دوشنبه 15 آذر 1400 ساعت 08:45 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
خوبی؟
پدر جان خوبن؟
منتظر شنیدن خبر سلامتی ایشون هستم

نگار دوشنبه 15 آذر 1400 ساعت 10:56

پستت را که خوندم وا رفتم.چرا یه دفعه چی شد.به حق محمد و آل محمد که خدا خودش شفاشون بده.پدر ستون محکم یه خونه است.نگران نباش خوب میشن .انشا ا..ستون خونتون صدو بیست سال پا برجا باشه و محکم.امیدت به خدا باشه.

فرشته سه‌شنبه 16 آذر 1400 ساعت 13:13

خدا کمک کنه انشالله با خبرهای خوب بیا وبگو که حالت خوشه

سمیرا چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 02:22

عزیزم مراقب خودت هم باش لطفا


خودمو فراموش کردم

نادیا چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 13:06

عزیز جانم
کاش کاری ازم ساخته بود
قابل باشم حتما حتما دعا میکنم
امیدتون به خدا باشه
دکترای شیراز خیلی خوبند
ان شالله زودتر پیوند دهندشم پیدا بشه

لیلا چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 22:19

خیلی نگران هستم تیلو جان
یه خبری بده

شرمنده که نگرانتون کردم

رهآ پنج‌شنبه 18 آذر 1400 ساعت 13:17 http://Ra-ha.blog.ir

دلت آروم عزیزم
الهی پدرجانت بهترشن.

زندگیت پر از آرامش
خدا عزیزانت را حفظ کنه برات

سعید شنبه 20 آذر 1400 ساعت 09:32 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
چه خبر؟
نبودنت نگران کننده س

سلام پسرعموجان

فرساد شنبه 20 آذر 1400 ساعت 19:17

سلام
نگران حال پدرتان و شما هستم
تجربه ۶ ماهه پیوند کلیه را برای اعضای خانواده داشتم و میدونم مسیر خیلی پیچیده و طولانی و پرهزینه ای در پیش دارید
اما به صورت ویژه امیدواری، پایداری و استقامت برای شما دوست عزیز آرزو میکنم
با پزشکان همکاری کنید و بهشون اعتماد کنید ولی باور کنید لطف و رحمت خداوند در این مسیر بارها با تمام وجود حس کردم
و درنهایت به لطف خداوند بیمار ما بعد از ۶ ماه با سلامت مرخص شد و یکسال قبل از کرونا براشون قرنطینه خاصی داشتیم و الان در کمال صحت به زندگی عادی برگشتن

سلام دوست خوبم
چقدر خوشحالم که مریض پیوندی شما سلامتیش را بدست آورد....
میدونی که ما نتیجه نگرفتیم

میترا یکشنبه 21 آذر 1400 ساعت 10:06

تیلوجان پدر چطوره؟
بهتر شدن انشالله
چشمتون روشن داداش جان اومدن
بی خبرمون نزار عزیزم

نوشین یکشنبه 21 آذر 1400 ساعت 11:24

عزیز دلم میسه بیای بگی ازخودت بسیااار دلتنگیم و آرزومند سلامتتون

خانمـــی یکشنبه 21 آذر 1400 ساعت 11:31 http://dar-masire-zendegi1.blogfa.com/

تیلو جوووونم خیلی ناراحت شدم الان پستتو خوندم ببخش که چند وقت نبودم و از همه چی بی خبر بودم
انشاالله پدر عزیزت هر چه زودتر خوبه خوب شن الان اینجا اذون میگفت و از ته دلم برات دعا کردم

. یکشنبه 21 آذر 1400 ساعت 22:20

الان که دارم مینویسم اشکم بند نمیاد
و بغض تو گلوم داره خفم میکنه ، اگه میتونستم بلند بلند گریه میکردم
پدر مقدس ترین کلمه ای هست که میشناسم و مقدس ترین موجود
پدر ستون خانوادس
خدایا به حق امام زمان حال پدر تیلو خوب باشد و در سلامت کامل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد