روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

جانا ...دلم را برده ای فریبانه....

سلام

روزتون زیبا


اول تبریک بگم روز و عید زیبایی را که گذشته ولی ...

من یکی از زیباترین لحظه هایی که در دل و جانم ثبت شده ... لحظه ای بود که زمان متوقف شده ... همه ی جهان ایستاد و احساس کردم دنیا را از نگاه یکی ورای آدمای زمین میبینم، همه چیز را از آسمان تماشا کردم و کنار آقای دکتر ایستادم در حرم حضرت معصومه و سلام دادم، لحظه ای که باور واقعی بودنش برای خودم هم سخت هست و هرچی میگذره بیشتر فکر میکنم اون روز رویا دیدم و نمیتونست واقعیت باشه....اینجا 

من به پرودرگارم شکرانه یک لحظه ی ناب را بدهکارم که توان به جا آوردن شکرش را ندارم و به عمه سادات مدیونم که اجازه داد در دامان پرمهرش اینچنین لبریز و مست بشم...

من ارادت ویژه دارم خدمت حضرت معصومه (س)....



چهارشنبه بعد ازظهر رفتم دکتر ... تنها کسی که حواسش بهم بود و مجدانه پیگیر بود دوست عزیزم فندوقی بود

دکتر با دیدن سونوگرافی خیلی متعجب شد ... کبدم خیلی خیلی چرب و چیلی بود

اما با دیدن آزمایش ها بهم امیدواری داد و دارو اندازه سه ماه و قرار شد ورزش و پیاده روی را شروع کنم... باشد که رستگار شوم

رفتم داروخانه و داروم را گرفتم و یک کرم گرون تومنی خودم را مهمان کردم ویک پن خوشگل

پنجشنبه صبح با پدر کلا به رسیدگی به گل و گلدانها گذشت... کل سرسرای بالا را گلدانهای بزرگ چیدیم و داخلش گل کاشتیم و منتظرم تا زیبایی به نهایت برسه

بعدش هم با مامان و بابا ، سه تایی، یه خونه تکونی اساسی راه انداختیم و با یه آهنگ شاد کلی گفتیم و خندیدیم و حسابی همه جا را برق انداختیم

عصر پنجشنبه هم با مامان و مغزبادوم زدیم بیرون

اولین بار بودم که بعد ازعمل مامان باهاش میرفتیم بیرون خرید

خریدای کوچولو خونه

خاکشیر... دانه شربتی...

در حدی که زیاد هم خسته نشن

برای مغزبادوم به مناسبت روز دختر پاستیل خریدیم

سه تایی بستنی خوردیم

بعد هم اومدیم خونه و تا ساعت 1 شب با مغزبادوم کیک پختیم و خامه زدیم و حسابی کیف کردیم و آشپزخانه را منفجر کردیم

تا ساعت 2 هم دوباره آشپزخونه تمیز کردیم و آلبالوی نمک زده خوردیم و حسابی خوش گذروندیم

جمعه هم کنار فندوق کوچولو و خانواده روز آروم و خوبی بود... شکر پروردگار

نقشه ها کشیدیم برای اومدن داداش و زن داداش




پ ن 1: مغزبادوم و باباو مامانش دارن میرن کربلا... احتمالا سه شنبه


پ ن 2: از بعد از اینکه شماها به آفتابه سبز توی عکسها توجه کردید تازه متوجه شدم که با آفتابه به گلها آب میدم و اصلا لطیف نیست

برای همین یه آبپاش خوشگل که دست برقضا اونم سبز هست خریدم برای گلها... بعدا توی عکسها میبینیدش


پ ن 3: چند قلمه حسن یوسف کاشتم توی باغچه جلوی درب ورودی خونه... بینهایت خوشگل و دلبر شده


پ ن 4: یه عالمه مقوا برده بودم خونه که پروانه درست کنم ، ولی حتی فرصت نکردم بهشون دست بزنم


پ ن 5: میدونم قول داده بودم پست بنویسم ، روزهای تعطیل... ولی واقعا نرسیدم


پ ن 6: مهربونی یادتون نره


نظرات 20 + ارسال نظر
الی شنبه 15 تیر 1398 ساعت 10:21 http://elhamsculptor.blogsky.com/

مراقب سلامتیت باش عزیزم
کبد چرب خب پس باید تابستون پر از پیاده روی داشته باشی

بهار شیراز شنبه 15 تیر 1398 ساعت 10:22

سلاممممم عزیزکم...
چند وقت پیش رفتم پیش یه دکتر سونوگراف مجرب، برام توضیح داد خیلی از پزشکان تشخیص اشتباه میدن، سایه ای که روی کبد می افته رو فکر می کنن چربی کبد هست...کمی مراقب باش...
مثلا من با این تپلی رو گفت کبدم چرب نیست

و اما دیدار در حرم حضرت معصومه رو دقیق یادمه...امیدوارم این دیدار رویایی بازم برات رقم بخوره

سلام عزیزدلم
اتفاقا این نکته را آقای دکتر (عشق من) بهم گوشزد کرد و ازم خواست دفعه بعدی همون سونوگرافی ای برم که خود آقای دکتر (متخصص کبد) توصیه کرده بودند

متشکرم از توصیه ات خوشگل بانو
تو اونقدر بهم لطف داری که نیاز به گفتن نیست

لاندا شنبه 15 تیر 1398 ساعت 10:23

تیلو، حواست به کبدت باشه دختر. ایشالا که با مصرف داروها و کارایی که دکتر گفته، زودی خوب خوب بشه.
عاشق این کیک پختناتم. دور همی کیک خیلی حال میده. زود هم تموم میشه وقتی همه هستن، آدم مجبور نیست همشو خودش بخوره

سعی میکنم مراقب سلامتیم باشم
ممنون لاندای عزیز
منم برای همین کیک پختن را خیلی دوست دارم ... به خصوص تازگی خیلی بهتر از قبل میتونم خامه کشی کنم ... منم کلا یه تیکه کوچولو بیشتر نصیبم نشد و این عذاب وجدانم را کم میکنه

نل شنبه 15 تیر 1398 ساعت 11:10


ایشالا این چربی هم رفع میشه
من هم قلمه زدم.گذاشتم روی‌میزم.و هرروز میبینم میشم و برات بوس‌میفرستم.

هورا
دیدی یه حرکت شاد و پر انرژی را با هم شروع کردیم
ممنونم ازت
مرسی که هوامو داری

نل شنبه 15 تیر 1398 ساعت 11:11

چرا من روی لینک میزنم.میره صفحه اول بلاگ اسکای؟

حتما من اشتباه آدرس دادم بزار چک کنم

ببین حالا درست شد

تازه وارد شنبه 15 تیر 1398 ساعت 11:17

سلام عزیزم
امیدوارم زود زود مشکل کبدت حل بشه. خیلی مراقبش باش
راستی آموزش درست کردن پروانه هات و عکساشونم اگه ممکنه بذار.
من دلم یه عالمه پروانه می خواد.
مرسی

سلام دوست عزیزم
متشکرم
الهی هرکی بیمار هست خداوند نظر لطفی بهش داشته باشه
چشم حتما

مهدی شنبه 15 تیر 1398 ساعت 11:26

چه آخر هفته شلوغ و دلچسبی!
پیاده روی اول صبح خیللللی تاثیر داره.

متشکرم
اگه یادتون باشه قدیما همیشه پیاده روی را داشتم
اما مدتی هست تنبلی میکنم
باید شروعش کنم

نسترن شنبه 15 تیر 1398 ساعت 14:39 http://second-house.blogfa.com/

خانم سادات التماس دعا...
منم حضرت معصومه رو خیلی دوست دارم....
سفرشون بی خطر


منم ارادت خاص دارم
منم التماس دعا
اگه قابل باشم همیشه دعا گو بوده و هستم

سلام
نمیدونم حجامت خوبه یا نه برای افرادی که کبد چرب دارند
و یا خوردن سرکه انگبین
در اصفهان افرادی که در طب سنتی حاذق باشند فراون اند
اگه میتونید به اونها مراجعه کنید

امیدوارم به زودی روز زن رو به شما تبریک بگم

سلام
حجامت برای خیلی از بیماریها مفید هست بستگی به نظر و اعتقادات و باورهای آدمها هم داره که من زیاد از این کار خوشم نمیاد
سرکه به خصوص دوقاشق در آب و قبل از خوردن صبحانه عالی هست من در دوره هایی از سال اینو میخورم
متشکرم از راهنماییتون

روز دختر ، روز تمام جنس مونث هاست... چون همه ی ما دختر مادر و پدرانی هستیم که براشون عزیزیم و بهمون افتخار میکنند
و روز زن ، روز تمام جنس مونث هاست... که زنانگی و لطافت و مهربانی را به تمام اطرافیانشون هدیه میکنند ...
پس شما زحمت بکشید و نه تنها به من به مادر و خواهر و تمام مونثهای اطرافتون هم روز دختر و هم روز زن را تبریک بگید و منتظر هیچ زمان و مکانی هم نباشید

قلب من بدون نقاب شنبه 15 تیر 1398 ساعت 19:12 http://daroneman.blog.ir

ای وای تیلو چرا؟؟؟؟؟؟؟
من تا جایی که تو رو میخونم میدونم غذای سالم می خوری
البته کبد چرب دلایل مختلفی داره
غذای شب قبل پخته شده میخوری اکثرا؟

مواظب خودت باش عزیزم و حتما دارو ها رو جدی بگیر
چیز مهمی نیست ولی مراقبت میخواد تا کبدت برگرده به حالت قبل

من کلا سبک غذاخوردنم خیلی خیلی سالمه و به این افتخار میکنم
و الان هم که دکتر بهم گفت که کبدم چرب هست هیچ رژیم غذاییم تغییر خاصی نکرده
هرچند یه سری خوردنی ها را مسلما کمتر میخورم ولی برنامه غذاییم همونی هست که بوده
اصلا غذای از قبل پخته شده نمیخورم ... مامانم صبح بیدار میشن و با مهربونی برای من غذای تازه آماده میکنند
متشکرم از مهربونی ... راهنمایی... دلسوزی و توجهت

سعید شنبه 15 تیر 1398 ساعت 19:46 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی مهربونم
خوبی؟
مامان خوبن؟
آخ که اگه من جای آقای دکتر می بودم میدونستم با اون کبد چرب چیا بهت بگم
یعنی قشنننننگ دستمایه س این کبد برای این شوخیا
از وقتی من طفل بودم یادمه که تو هی گل می کاشتی و قلمه می زدی و آشپزی و کیک و اینا
یعنی چرا آقای دکتر انقد خوشبخته؟

سلام بر پسرعموی کم پیدا
شما خوبی
ما همه خوبیم ... دعاگوی شما
کبد من تو سونو لوس بازی در آورده وگرنه اصلا چرب و چیلی نیست
والا وقتی شما طفل بودی من هنوز به دنیا نیومده بودم
ولی از وقتی یادم میاد به این کارها علاقه داشتم
انشاله که هر روز خوشبخت تر و خوشبخت تر بشه

امیر شنبه 15 تیر 1398 ساعت 19:52

با‌ سلام
لحظاتی هستند که روح از بدن جدا میشه و در عالم ماورا به سیاحت مشغول میشه که شاید بتوان آن را خواب دیدن نامید ولی خواب هم نیست چیزی بالاتر و فراتر از خواب است. چون جسم توان و قابلیت روح همترازی و هم پایه گی روح را نداره ،لذا بصورت موقت از جسم خارج میشه بدون اینکه جسم مشکل حیاتی پیدا کنه و شاید این حالت برای شما رخ داده باشد. و انچه دیده اید مطابق علاقه تان به مکانی که دوست داشته اید پرواز و طیران کرده است. و زیارت تان قبول باشه
در مورد کبد چرب داروی خار مریم بسیار مفید است که بصورت جوشانده استفاده می شود . و از آن قرص های گیاهی نیز درست کرده اند. در غذاهایت کمی تغییراتی بده و از خوردن چربی جات و شیرینی جات کمی تا قسمتی بکاه و مرتب قند خون ات را هم چک کن . انشالله که سلامتی همواره رفیق راهت باشد

سلام دوست خوبم
اون زیارت... در هیچکدوم از این کلمات نمیگنجه... دنیا چند لحظه حول محور ما دوتا چرخید... و من دیدم که مرکز ثقل زمین اون نقطه ای هست که ما بهش سجده کردیم...

قند خونم دقیقا میزان بود و دکتر کلی ابراز شادمانی کرد از این قضیه
بله خارمریم را میشناسم و از خواصش اطلاع دارم
متشکرم از راهنمایی هاتون

مطهره یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 02:24

عزیزم دقت کن که بعد از خوردن غذاهای چرب وچیلی آب خنک وتگری نخوری

انشالله زودتر مشکل رفع بشه.

میدونی مطهره جان شما از دوستای تازه من هستید
پدر من سالهاست که بیماری کبدی دارن و ما تقریبا هشدارهای کبدی را خیلی خوب رعایت میکنیم
کلا از غذاهای چرب و چیلی خبری نیست و ما سبک غذا خوردنمون خیلی به غذای سالم نزدیک هست
ولی این نکته بسیار حساسی هست برای کبد
کلا آب زیاد یخ برای کبد خوب نیست
و من از اون آدمهایی هستم که خیلی خیلی آب تگری و خنک و نوشیدنی های یخ را دوست دارم
از اول امسال امساک از یخ را شروع کردم و تا حالا خیلی خیلی هم موفق بودم

نسترن یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 04:41 /http://above-sky.blogfa.com

من اینجام :)


با کمال میل

طیبه یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 07:25 http://almasezendegi.mihanblog.com/

سلام دختر بااحساس هنرمند
هنوز این پستت و پست لینکت رو نخونده بودم اما از جوار بارگاه بانوی زیبای شهرمون به یاد خودت و هرچی که از خودت و عشقت می دونستم بودم .ما که تو اینجا دلمون به همین بانو خوشه و خیلی خوش به حالمون هست

سلام طیبه ی نازنینم
چشمم و قلبم به دیدن این کامنت روشن شد
الهی هرچی حاجت داری روا باشه
آمین میگم به آرزوهای قشنگت
متشکرم که در کنار عمه سادات من را هم یاد کردی... هروقت یادم افتادید به جای خودم جناب عشق، آقای دکتر را دعا بفرمایید... منو شرمنده محبتهاتون میکنید

مهربانو یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 09:53 http://baranbahari52.blogsky.com/

تیلو جونم سلام کاش زودتر میشناختمت رفتم اون پست زیبا و رویایی رو خوندم
عزیزم مواظب کبد چرب باش با یکم رعایت همه چی بهتر میشه .
امیدوارم مامان هم روز به روز بهتر بشن عزیزم .
عااشق این گل کاری کردناتم

منم هزاربار تا حالا به خودم گفتم چرا زودتر با مهربانو دوست نشدم ... آشنا نشدم ... چقدر ماهه... چقدر خواستنیه... چه دختر بینظیری....

فرشته یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 09:53

تیلو تو این همه تخم شربتی وخاکشیر میخوری فکر نکنم کبدت چرب باشه ها پیاده روی هم داری این همه هم مهربونی

خودمم احساس نمیکنم همچین چیزی وجود داشته باشه
ولی ترجیح میدم جانب احتیاط را رعایت کنم
مهربونی هم از شماهاست که بهم اینهمه لطف دارین

رسیدن یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 10:26

چقدر شیرین بوده اون لحظه که تو اوج دلتنگی فقط دست همو گرفتید و فقط بخاطر همون لحظه شکرانه بزرگ و وصف ناپذیر تقدیم خدا کردید . خیلی خوب بود. امیدوارم اوضاع سلامتیت هم به بهبودی باشه عزیزم

متشکرم
لحظه ی نابی بود که تجربه ش را برای همه دوستام آرزو دارم

نازلی یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 14:07

سلام تیلو نازم
یک ایرانی اگر کبدش چرب نباشه در اصالتش کمی شک کن .
ایرانی نیست
بخاطر هر بیماری دکتر بری محاله چند نوع دیگه بیماری کشف نکنه درونت
برای کبد چرب مدتی آب یخ نخور . اب بین غذا نخور و از سبوس برنج اصل و خالص بسته بندی شده استفاده کن
اب زرشک طبیعی هم عالیه

به به
سلام بر دوست جان من
اینو که دقیقا درست گفتی و جز خصلت های ایرانی هاست.
مرسی از توصیه هات

روشن یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 17:47

سلام تیلویی
دکتر منم بهم اخطار کبد چرب رو داد
پیاده روی رو تو برنامه ی روزانه ام گذاشتم
مراقب خودت باش عزیزم

سلام به روی ماهت
پس به قول نازلی ایرانی ها باید همه یه کمی کبدشون چرب و چیلی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد