روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه ای بهاری

سلام

روزتون بخیر


امسال عیدی که خواهر به من داد یک شکلات خوری میناکاری بود

شاید همه تون خیلی از جزئیات میناکاری و ظروفش خبر نداشته باشین

ظرفهای میناکاری میتونن رنگهای متنوعی داشته باشن

(آبی رنگی هست که همه میناکاری را با اون میشناسن.... ولی رنگ های قرمز- سبز- مشکی- کرمی و ... هم داره)

من عاشق ظروف میناکاری شده ی آبی هستم

خواهر بهم یک شکلات خوری آبی هدیه داد و بعد هم یک قندون با همون ظرف اما کوچکتر و با رنگ قرمز خریدم

این شد که الان روی میز کارم دوتا ظرف مینا کاری دارم

انگار کارهای هنری و کارهای دستی روح زنده ای دارن

مثل فرش دستباف

من خیلی وقتایی که تنها باشم و جایی روی فرش دستبافی نشسته باشم روی فرش دست میکشم و با گلهاش حرف میزنم

خوب میدونم که پشت هر گل هزارتا شادی و غصه پنهان شده...

جای دستهای دخترکان هنرمند را همیشه احساس میکنم

انگار پشت کارهای هنری گرمای دستی پنهانه که هیچ وقت سرد نمیشه


esyp_photo_2018-04-09_09-24-57.jpg



پ ن 1: ذهنم درگیر یک دردسر بزرگه که نیازمند دعاهای شمام...


پ ن 2: قبض تلفن که مبلغ کمی هم نبود را پرداخت کردم و وسط ماجرا هم پول کم شد و هم قبض پرداخت نشد... نمیدونید باید چیکار کنم؟


پ ن 3: صبح به صبح دیدن مغز بادوم به شدت حالم را خوب میکنه


پ ن 4: داخل شکلات خوریم ، گز دارم... کسی نمیخواد مهمون لحظه هام بشه؟


پ ن 5: غریبه آشنای عزیز... کاری که خواستی انجام دادم ... در مورد تلگرام صبر میکنم تا ببینم قضیه فیلتر و این حرفا چی میشه و در مورد ایمیل هم من خیلی در ایمیل زدن تنبل هستم... همین جا خیلی خیلی راحت ترم

نظرات 5 + ارسال نظر
رسیدن دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 10:07

چه خوشکلن مبارکت باشه. واقعا کار هنری خیلی ارزشمنده. خدا فندق رو برات حفظ کنه .

ممنون
چشمای شماست که زیبا میبینه

هفت مین دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 10:38 http://7min.blogsky.com

چه خوشگلن نه گز نمیخوام مرسی یه دونه از اینا بخر برام


چرا گز نمیخوای؟
گز خوشمزه س عزیزم

لیلی(غریبه اشنا) دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 12:08

سلام عزیزدلم
خوشحالم امروز بهاری تر دیدمت
حال مادر چطوره؟
اقای دکتر برگشتن؟
من گز خیلی دوس دارم الانم یکی خوردم اما بجای منم بخور
نوش جونت
مرسی بابت زحمتی که کشیدین
فکر میکنم پول قبض یا پرداخت شده و پیام اشتباه اومده یا اینکه بحسابتون عودت داده میشه

سلام عزیزدلم
خدا را شکر امروز بهترم
مامان همونطوری هستن
آقای دکتر هم هنوز مشهد تشریف دارن
ای جان به یادت گز میخورم و میدونم که دوستی دارم که حواسش بهم هست
زحمت نبود... وظیفه بود
پرداخت که نشده چون هنوز بدهی را نشون میده... کاش عودت داده بشه ... حوصله بانک و دنبالش رفتن را ندارم

صحرا دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 17:04

تقویمت از الان رفته رو اسفند ۹۷؟
چه ظرفهای شیکی. باید یادم باشه اومدم ایران از اینا بگیرم. من یه نیم ست دارم البته میناکاری شده خیلی دوستش دارم گلهای ریز آبی
انشاالله دشواریهای مالی هم زودی خلاص بشه و دست و بالت باز بشه واسه کارایی که دوست داری. تو پس انداز روز مبادا داری؟ من به فکرشم که واسه خودم درست کنم.

پشت تقویم هستش...
چه دقتی داری دختر
انشاله که زود زود یه سفر میای و خودم بهت هدیه میدم
انشاله که دشواری های مالی موجود در ایران برای همه آسون بشه... من پس انداز روز مبادا دارم و همیشه هم به فکرشم ولی اقتصاد خراب ایران منو به شدت نگران کرده

چه خوشگل هستن
هر دو رنگ به نظرم قشنگه مبارکت باشه

چشمات خوشگل میبینه عزیزدلم
ناقابل هستن... پیشکش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد