روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تولدم کنار شماها مبارکه...

سلام

روزتون عین کیک تولد خوشگل و خوشمزه


وارد سی و هفتمین سال زندگیم شدم

ممنونم از همه ی شماها که با تبریکاتون کلی انرژی مثبت و حال خوب بهم دادین

خانواده م هم همه ی سعیشون را کردن... بهم هدیه دادن... تبریک گفتن... هوامو دارن

آقای دکتر تمام این ده تا تولد من را فراموش کرده... ازش انتظاری هم ندارم

قدیما دلخور میشدم اما الان نه... اصلا به روی خودم نمیارم


امروز تو آینه نگاه کردم و هزار بار دیگه خدا را شکر کردم

برای اینکه هنوز از دید خودم زیبا هستم

هنوز اونقدر جوانی در من زنده هست که نیاز به هزارجور کرم و آرایش نداشته باشم

هنوز اونقدر اعتماد به نفس دارم که تو آینه لبخند بزنم

هنوز اونقدر خوشبین هستم که زیبایی های صورتم را ببینم و عیبها را نادیده بگیرم



امروز تولدمه...امروز روزه منه... پس میخوام تمام امروز را به بقیه مهربانی کنم....

نظرات 12 + ارسال نظر
فرساد سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 11:05

تولدتون مبارک
انشالله 37 سالگی براتون پر از اتفاقات دلچسبی باشه که حتی تصورش را نمی کردید
امیدوارم خوشی ها وقت و بی وقت غافلگیرتون کنن
امیدوارم همیشه شاد باشید و شکر گذار نعمت های بی دریغ پروردگار

ممنونم
متشکرم
خیلی لطف دارین

جین سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 11:11

تولدت مبارک تیلو
معذرت میخوام دروغ نمیگم که یادم نبوده...باید بگم اصلا نمی دونستم و این نابخشودنیه و باید بگم صدبار هم بم میگفتی یادم نمی موند اینم نابخشودنیه از این بابت خیلی متاسفم روزی به اسم روز تولد برای من شناخته شده نیس همیشه تولد خودم رو ایگنور میکنم
خوشحالم که دوستی مثل تو دارم و عالیجناب و کائنات رو شاکرم که وارد زندگیم شدی و برام مثل خواهر نداشته ام شدی. مرسی که یک روز مثل خورشید از تو کامنتای وبلاگ عصبانی من سرک کشیدی و با تواضع خشمم رو نادیده گرفتی و تابیدی بهم. دوست دارم بازم تو رو از نزدیک ببینم. خوبه که هستی... دوسِت دارم تیلو

من بیشتر دوستت دارم جین
اصلا نیازی به معذرت خواهی نبوده و نیست
من دوست دارم روزی را ببینم که همه چیزای اطرافت باعث شادی باشن و از هر بهانه ای برای شادی استفاده کنی

رحیمه سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 11:21

سلام
خوبین؟
اولین باره براتون کامنت میزارم
تولدتون مبارک
ان شاالله همیشه خوشحال باشین

سلام دوست خوبم
متشکرم که پیام گذاشتی
لطف کردی

الی سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 11:30 http://elhamsculptor.com

بهترین آرایش برای صورت همون لبخند زیباته و مهربونیت که بی منت به همه میدی
الهی همیشه لبات خندون و دلت مهربون باشه الهی هر روز روز تولد دوباره ات و روز تبلورت باشه
بازهم تولد دوست داشتنی ات مبارک دوست من

دوست دارم منم روز تبلور را ...
متشکرم از حرفای خوبت

ساناز سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 12:08 http://sanaz2020.blogsky.com

سلام عزیزم. تولدت خیلی خیلی مبارک.
من و شما هم سن هستیم، و اعتراف میکنم همیشه که در وادی ۲۰ سالگی بودم میگفتم بعد از ۳۵ سالگی دیگه به میانسالی میرسم ولی الان با اطمینان میگم که اشتباه فکر میکردم و هنوز همون احساسات دوران ۲۰ سالگی رو دارم ولی پخته تر و با تجربه تر

سلام
چقدر خوبه که هم سن و سال هستیم
اما شما در زندگی گنج های بی نظیری داری که ماها نداریم
انشاله همیشه شاد و سلامت باشی

سمیه سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 12:57

تولد مبارک خانوم تیلو
انشاله تا 120 سالگی همین طور مثبت ورنگی رنگی باشید

ممنونم
متشکرم
از لطفت ممنوم

سلام سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 14:08

دلم میخواست بتونم بهت کادو بدم....یه عالمه چیز میزای رنگی رنگی

همین حرفای قشنگت خودش کادو هست
خودش بهترین و ارزشمندترین هدیه به من هست
ببخش که امروزم پست را نگذاشتم

رسیدن سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 15:05

تولدت مبارک عزیزم. برات بهترین ها رو آرزو میکنم

ممنون عزیزدلم

بهار شیراز سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 15:45

راستش بگو چطوری سرکوفتش دادی ؟

خخخخخ
هنوز اصلا بهش نگفتم
هنوز خبر نداره که تولدمه
جمه میکنم شب حسابش را میرسم

هفت دقیقه سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 17:11 http://7min.blogsky.com

اوووو چه با کلاس به روشون ننیاره حالا اگه من بودم که کولی بازی ای درمیاوردم به هزار قسمت مساوی تقسیمش میکردم .
سایه ات مستدام بر سر یار

قول میدم یار شما هم برای سال دهم همین رفتار را دقیقا تکرار کنه
و تازه سال های قبل بعد از دعوا همچین قیافه ی حق به جانبی هم گرفته باشه... شما هم عین من میشین

سمیرا سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 18:48

تولدت مبارک عزیزم

ممنونم عزیزدلم

اناهیتا چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 09:03 http://khaterateman1369.blogsky.com/

تیلو افرین که ناراحت نشدی از فراموشی اقای دکتر تو خیلی فهمیده ای

ناراحت شدم اما نه زیاد
سکوت کردم و چیزی نگفتم و نمیگم
مرسی که درکم میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد