روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خوابالوها به بهشت نمی روند...

سلام

صبح تون بخیر

شماها هم اینطوری هستین یا من اینطوریم؟

صبح اینقدر باید با خودم صحبت های مسالمت آمیز و بعدش تهدید آمیز بکنم تا راضی بشم از تختخوابم جدا بشم....

چه خبره؟ یعنی پاییز زده شدم؟

شایدم پتوم عاشقم شده و خودم خبر ندارم



آبان ماه تولد من هستش... تازه اون آخرای آبان هستم

بعد جالبش اینه که من دقیقا از روز یک آبان دارم کادو تولد دریافت میکنم...

چقدرم این کادوهای یهویی ، زودتر از موعد به آدم میچسبه...


دیشب الکی و بدون هیچ بهونه ای با آقای دکتر دعوا کردم

الکی بهونه گرفتم و الکی اشک ریختم و الکی هی غر زدم

وقتی دعوا به آخرای خودش رسید ... با تمام حرفایی که زدم و شنیدم ، متوجه شدم که چقدر دوستش دارم... چقدر دوستم داره

متوجه شدم دلم تنگ شده که اینطور بی جهت غرغر میکنم

و این یعنی هنوز عاشقم...



پ ن 1: تولد خواهرم همین روزهاست... باید یه کادوی تولد خوب بخرم

پ ن 2: میخوام برای اون یکی خواهر و مامان و مغزبادوم هم کادو بخرم

پ ن 3: انرژی خرید کردن ندارم

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 10:09 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گلم
حالت خوبه؟
گرفتگی گوشت برطرف شد؟
سعی کن انرژی و حال خوب رو با بهانه های مختلف در خودت تقویت کنی
البته می دونم که خودت اوستای این کاری
تولدتم پیشاپیش مبارک

سلام بر پسرعموی عزیزتر از جان
نوچ... گوشم گرفته و حالت تهوع هم دارم
تلاشم را میکنم... ولی زیاد موفق نیستم
ممنوننننننننننننننننم

اناهیتا سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 10:20 http://khaterateman1369.blogsky.com/

وای تیلو منم همینم خیلی خیلی خوابالو . بعدشم تولدت مبارک تولد مادر و پدر من هم ابان هست نگو همینه که من انقدر دوست دارم


ای جان
تفاهم ها را میبینی؟

الی سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 10:51 http://elhamsculptor.com

همینوجری پیشاپیش تولدت مبار
حالا همون روزم باز بهت تبریک میگمااا
این دست گرمی بود

ای جان
متشکرم

Nahid سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 14:53 http://rooznegareman.blogsky.com

نه گلم. من چون تو پادگان بزرگ شدم صبح اول وقت میپرمااا. یعنی روز تعطیلم نمیتونم بخوابم.
آقا به من که توجه نکردی شمارمم بهت دادم قابل ندونستی. حالا میخوای برات خرید کنم بفرستم که حالشو نداری؟
پایه امااا

ای جون
خدایا چقدر خوبن این دوستا
چقدر ماهی تو دختر جون
عاشقتم

هفت دقیقه سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 17:08 http://7min.blogsky.com

آبان ماه مورد علاقه ی منه تولدت مبارک باشه
برو دکتر به خاطر گوشت حتما ، عفونت گوشت پیشرفت نکنه .
من عاشق هدیه خریدنم برای اطرافیانم خدا رو شکر کسی کنارم هست که بتونم براش هدیه بخرم دوس دارم هدیه های چیز دار بخرم که خنده دار باشن ولی روم نمیشه

آبان یکی از بهترین ماه هاست...هوای خوبش که آدم را دیوانه میکنه
نمیشه برام نسخه بنویسی که نرم دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟
بخر ... هدیه چیز دار بخر و از لحظه ها لذت ببر

Nahid سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 19:28 http://rooznegareman.blogsky.com

راستی تولد خودت و خواهرجونیت مبارک.

راستی عزیییییییییییییززززززززززززززززمی

صحرا سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 20:23

خوش به حال تو با کادو های زودتر از موعد

ای جان
خوش به حال من با داشتن دوستی مثل شما

رسیدن سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 20:29

من که سحرخیزم تیلو چه تابستون چه زمستون. تولدت پیشاپیش مبارک باشه عزیزم تنت سلامت باشه. بهترین درمان برای خانم ها خرید و بازار گردی هست . برو کادو بخر برا خودت هم یه جایزه بخر که اومدی اینجا از طرف من
حالت حتما خوب میشه
فدات

خوش به حالت
من با اینکه سالهاست هر روز باید صبح زود بیدار بشم بازم سحر خیز نشدم...
چشم
شما که عزیزدلمی

دلژین چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 07:37

تفلدت مبااااارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد