روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنجشنبه باید پر از دل دل های قرار عاشقانه ام باشد...

سلام

پنجشنبه تون عاشقانه



دیروز ظهر دفتر را تعطیل کردم و برای ناهار به مامان و بابا پیوستم

بعدش هم حمام و کارهای متفرقه

ساعت چهار و نیم هم رفتم خونه للی برای مهمانی

برای مهمانی تم گذاشته بودن: تم خز و خیل...

من که در همون لحظه که بیان کرد گفتم مخالفم و همچین چیزی نخواهم پوشید

یکی از دوستای مشترکمون هم دقیقا همین را گفته بود

اما غیراز ما دوتا... همه ی هفده هجده نفری که اومده بودن رعایت کرده بودن

خیلی هم کارهای جالب و خنده داری انجام دادن

حتی در آوردن پیشکش هم ابداعات جالبی کرده بودن



این پیشکش های ابداعی دوستان

(فکر نکنید که ما الان کجا زندگی میکنیم که این شکلی میریم خونه مردم... اینا به خاطر تم اینطوری پیشکش آوردن... )


oxb9_photo_2017-07-13_09-55-24.jpg


تزئین الویه و تیرامیسو با من بود

(البته مسلما توی خونه ی دیگران من بهتر از این نمیتونستم تزئین کنم)

c7iu_photo_2017-07-13_09-55-12.jpg


sxpx_photo_2017-07-13_09-55-04.jpg



پ ن 1 : این سریال عاشقانه ها را دنبال میکنم

من اصولا ادم دنبال کردن سریال و این جور برنامه ها نیستم ... اینم للی دوازده قسمتش را یهو بهم داد و منو درگیرش کرد


پ ن 2 : شهرزاد را هم قسمت اول از فصل دومش  را دیدم... اما بقیه اش را هنوز نه...


پ ن 3 : از برنامه کاری تیرماه همچنان عقبم


پ ن 4 : دلم میخواست امروزم پر از حال و هوای عاشقانه هام بود

نظرات 12 + ارسال نظر
The Conqueror Worm پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 10:07 http://lunacy.blogsky.com/

این قلب های روی الویه خیلی خوشگل شدند.

چشمهای زیبابین شماست که اینا را خوشگل میبینه

گلشن پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 10:32

تو بهترینی

چی شد که به این نتیجه رسیدی؟

. پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 11:00 http://i-am-this.blogsky.com/

خونه دیگران بود و اینقدر خوشگل تزئین کردی؟
خونه خودت بود چیکار میکردی؟


یعنی واقعا خوشگله؟؟؟؟
خونه خودمون بود بینظیر میشد

گلشن پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 11:29

خیلی چیزا شد

خب یکیش را میگفتی

بهار شیراز پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 12:34

من به اون سبد قرمزه خیلی خاطره ها دارم


کلی سر اون زنبیل دعوا بود که همه باهاش عکس بگیرن

خاله ریزه پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 13:00 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

عالی بود کلی تو دلم خندیدم به تم مهمونیتون.. حتما خیلی با مزه شده بودن. قبل از خوندن متن عکسها رو دیدم گفتم مگه هنوز این زنبیلا هست تو بازار:)))))))))))))))))))

واقعا با مزه بودن

دلژین پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 17:08 http://delzhin.blog.ir

وااااای فقط زنبیل و سبزی
من بودم همچین تم خز و خیلی میزدم که نگو و نپرس
وای وای الویه چه چشمکی میزنههه‌‌...
نوش جوونتوننن

عزیزمی
من اگه تم رنگی یا یک سبک ویژه باشه قبول میکنم .. اما این تم را دوست ندارم... مهمون خوبی نبودم دیگه...
کاش بودی
عزیزمی

فاطمه پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 17:29

بهتر بودم غذاهاشون هم یتیمچه و ابگوشت وآش غوره بود دیگه خز تمام میشد


راست میگین ... باید بهش بگم ...

دخترشیرازی جمعه 23 تیر 1396 ساعت 03:13

سلام خانم
امیدوارم بهت خوش گذشته باشه....وای که من از تم خز چقدر خاطره دارم زنده شدن خاطرات...این مهمونیا فقط خاطره سازه
امیدارم پنجشنبه آینده نه وسط هفتت 1روز از اون روز خوبا باشه واسط

سلام دخمل شیرازی گل

همه خاطره هات شاد و پرخنده
ممنونم

رسیدن جمعه 23 تیر 1396 ساعت 18:55

عاشق دورهمی های دوستانه هستم . چقدر خووووب.

ان شالله همیشه داشته باشین

دخترشیرازی شنبه 24 تیر 1396 ساعت 02:41

میگما این قلبا روی الکیه که اینقدر خوشمله.چیه؟

قلبای روی الویه؟
گوجه گیلاسی

دخترشیرازی یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 01:12

چه جوری اینجوری شدن این گوجه خوشمزه ها؟

ای جان
خوشت اومد از اون قلبا؟؟؟؟
گوجه گیلاسی را که اریب برش بزنی و برعکس بزاری کنار هم میشه یه قلب خوشگل...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد