روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخرین چهارشنبه ماه رمضان

سلام

چهارشنبه تون بخیر

روزمره ها که همیشه هستن... اونا را میزاریم به حال خودشون

مادر بزرگ هم در همون حال و احوالن... منتقل شدن به بیمارستان تخصصی قلب

روزگارمون هم بد نیست...



اما یادتونه از رنگ آمیزی های این روزهام براتون گفته بودم؟

y2hl_photo_2017-06-21_09-23-54.jpg


بله این شده یکی از بهترین کارهای این روزهام




پ ن 1 : ماه رمضون به نفس نفس افتاده، اما نفس من یکی را که به شدت بریده

پ ن 2 : عاشقانه هام به گرمی این روزها نیست، چون دلم خیلی خیلی تنگ شده

پ ن 3 : سعی میکنم کسی از من نرنجه

نظرات 12 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 10:36

با سلام
روزمره گی به جای خودش
اما همین که با ماژیک و مداد و نقاشی سرو کار داری و حرف دل را در قالب نقاشی بروز میدی . نقاشی های قشنگ و طرح اسلیمی که قرینه سازی در آن رعایت شده است. نشان از این دارد که در ضمیر وجودت تعادل و هارمونی اعتدال حکم فرماست البته من فقط نظر شخصی خودم را گفتم . انشالله که خداوند در آستانه عید فطر به مادر بزرگ شفا بده که جشن و شادی عید مضاعف بشه . در مورد دلتنگی هم من فک می کنم ماه رمضون با کش دار بودن و محدودیت هایی که ایجاد می کند در بیشتر و بزرگتر شدن دلتنگی ها نقش زیادی دارد.
تلاش کردن در جهت نرنجیدن کسی خیلی خوب است اما هر کسی هم جاذبه دارد و هم دافعه . سعی کنیم جاذبه ها را به توان برسونیم و دافعه را زیر رادیکال. خوبی ها را ضرب کرده و سپس جمع کنیم و بدی هایمان را تقسیم نموده و سپس منها نماییم.
از الان تصمیم بگیریم که شادی های عید را با افرادی که توان مالی ضعیفی دارند شریک باشیم . و فطریه ها را مستحق ترین فرد بدهیم.

سلام
نقشهاش را خودم نمیکشم که
من فقط رنگشون میکنم
ان شالله که فطریه ها به دست اهلش برسه

سعید چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 10:53 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
قبول باشه
خوش به حالت که دنیات انقد رنگیه
اصلا دنیای شما دخترا رنگیه قشنگه

سلام پسرعموجان
متشکرم
راست میگی دنیای دخترا خیلی خیلی رنگی رنگی و پسر از ذوق و شادی های کوچیکه و بزرگه

رسیدن چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 11:50

ایشالا که حالشون خوب خوب بشه

ان شالله

دلژین چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 19:19 http://delzhin.blog.ir

وای ماااژیکاااااشو

ناقابله خانوم دکتر
سوغاتی داداش بود ... یادتون نیست

طلوع ماه چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 21:29 http://mmnnpp.blog.ir


فدای مهربونیاتون

گندم پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 13:58

سلام بعد کاربرد این رنگ رنگی ها چیه ؟

هیچ کاربردی ندارن
فقط حال دل آدم را خوب میکنن

Nahid پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 18:12 http://rooznegareman.blogsky.com/

نفس مام دیگه بریده تیلوجان.
عجب رنگا و نقش و نگارای خوشگلی
مگه میشه تیلوی مهربون کسی رو برنجونه؟

سلام ناهید جانکم
خوبی دختر خوب؟
انگار نفس همه بریده...
مرسی
منم نقاشی را دوست دارم
گاهی میشه... خیلی بد هست... در اون لحظات از خودم بدم میاد

صحرا جمعه 2 تیر 1396 ساعت 16:26

چطوری گندم جان؟ مامان بزرگ بهترن؟ روزگار عاشقی خوبه؟

سلام عزیزدلم
خوبم شکر خدا
بهتر که نمیشه گفت ... اما خیلی هم بد حال نیستن
روزگار عاشقی هم که خودت میدونی خوب و بدش همیشه خوبه

رسیدن شنبه 3 تیر 1396 ساعت 09:17

سلام تیلو خوبی صحبت بخیر. چیزی شده نیستی نگرانت شدم . زود خبری بده عزیزم

سلام عزیزم
روز شما هم بخیر
نه دیگه ماه رمضانه و سختی های خودش

امیر شنبه 3 تیر 1396 ساعت 09:31

سلام
تیلوی عزیز پیشاپیش عید فطر را تبریک عرض می کنم

سلام
خیلی زود رفتین پیشواز
عید شما هم مبارک

الی شنبه 3 تیر 1396 ساعت 09:44 http://elhamsculptor.blogsky.com/

رنگی های قشنگیه
ماه رمضون که فعلا نفس همه رو گرفته

ممنونم
چشمات قشتگ میبینه
واقعا نفسمون را گرفته

حامد شنبه 3 تیر 1396 ساعت 13:42 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام خوبین وقت بخیر
خدا ایشالا سلامتی بده به مادر بزرگ
ایشالا سایه شون رو سر خانواده همیشه باشه برا سلامتیشون دعا میکنم حتما
چه نقاشی های زیبایی خیلی خوبه که این حس رو همیشه زنده نگه دارین منکه اصلا فرصت اینچیزا رو نمیکنم

یه بنده خدایی آخرای ماه رمضون ماه رو میبینه بهش میگه هم خودتو لاغر کردی هم مارو
حالا حکایت ماهم شده همین

سلام دوست خوبم
همه عمر شما هم بخیر و شادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد