روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چند تا بوس؟

میخواد یه آرم برای یه شرکت طراحی کنه

: خیلی عجله دارم زودزود زود بزن... هیچی وقت ندارم

: چشم


براش طرح اولیه میزنم، میفرستم


: نه نه نه ... این اصلا اونی نیست که تو ذهنمه

: خب بگو چی تو ذهنته تا همون را برات طراحی کنم

: نه میخوام از ذهن خودت باشه

:


دوباره طراحی میکنم میفرستم


: نه نه نه .. این بازم اونی نیست که باید... تو روزه ای ... وگرنه اینطوری نمیشد

: خب عزیزه من ... قربونت برم ... یه کمی توضیح بده

: نه نمیخوام ایده هات را بهم بزنم... میشه یه بار دیگه تلاش کنی؟

: بله

: جبران میکنم

: قبلا جبران کردی ... من دارم جبران میکنم


باز طرح میزنم... ایندفعه شش تا...

: آهان خوب شد... همینه

: خدا را شکر

: حالا تغییراتش را بهت میگم



وقتی خوب بالا و پایینش میکنیم و اونی که میخواد از آب در میاد ...  تشکر میکنه

: لطفا لایه باز و حجم کمش را هم برام بفرست و حساب کن ببین حسابم چند تا بوس شده؟؟؟؟




به نظرتون همینطوری ادامه بدم ورشکست نمیشم؟

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 14:09

باسلام
خب گاهی کارهای طراحی بسیار سخت است چون چیزی که در ذهن شخص است با انچه که در مخیله طراح است کلی فرق دارند این گونه کارها هم زحمت زیاد داره و هم مهم به نظر نمیاد و مزد کمی بابت اون میدن . نمیشه بگی نمی تونم و نمیشه هم پول زیادی بابت اون گرفت البته اگه سفارش دهنده سرش تو کار باشه میدونه طراحی کردن ارم خیلی سخته و باید پول بیشتری پرداخت کرد. ولی کو ادمی که اینو درک کنه ....

سلام به روی ماهتون
فکر کنم شما خیلی وقته که برای طراحی جایی نرفتین
محض اطلاعتون اتفاقا قیمت خیلی زیادی داره طراحی ... اونم بخصوص طراحی آرم و لوگو و امضا ......

من برای عزیزی طراحی میکردم که همه اینا را درک میکرد...

اذر یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 19:41 http://azar1394.blogfa.com

چه حس خوبی داشت این پستت .
حالا چندتا بوس حساب کردی باهاش

شیرین دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 10:36 http://khateraha95.blogfa.com/

این پستتون اینقدر جذاب بود باعث شد بشینم وبتونو کلا بخونم
بمنم سر بزنید ممنونم

متشکرم
لطف کردین

خاله ریزه دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 13:41 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

قطعا از لحاظ مالی ورشکست میشی اما از لحاظ روحی و روانی و معنوی حسابی وضعت خوب میشه

روزی یه دونه از این کارها انجام بدم هم باز ورشکست میشم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد