روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شعر خواندن..

سلام

روزتون پر از شادی و انرژی

دعاهای این شب ها و روزهاتون مستجاب

امیدوارم حال دلتون خوب باشه

من که خوبم ... شکر پروردگار

تو سایه روشن های خیال و واقعیت ، در یک خلسه ی آرام روزگار میگذرانم



توی انباری خونه کلی کامپیوتر و پرینتر و ... که دیگه کارآمد نیستن دارم

نه میشه دور ریخت ... نه میشه استفاده کرد

فقط یه عالمه از فضا را اشغال کردن

نمیدونم باید باهاشون چیکار کرد

شده عین کمد لباسم


یادتون هست باید ویندوز عوض میکردم و یه عالمه استرس... هنوز عوض نشده

زنگ زدم ...گفتن اول این هفته... تاریخ و ساعت دقیقش را بهم نگفتن

ولی واقعا کارها و برنامه هام عقب مونده

باید این ویندوز عوض بشه تا بتونم شروع کنم


پارسال بیشتر شب های قدر را با داداش دعا و عبادت میکردیم، همه مون با هم

برای خوندن دعاها و ذکرها و ....

امسال مامانم خیلی بی قرار بود و خیلی اشک ریخت

خداوند عزیزان همه را براشون سلامت نگه داره



پ ن 1 :  دلم کارهای رنگی رنگی میخواد

پ ن 2 :  دلم میخواد هدیه های کوچولو برای عید فطر بخرم ... اما از بس  بی انرژی شدم هیچ ایده ای ندارم

پ ن 3 : تازگی آقای دکتر شب ها که خسته و هلاک از روزانه های خیلی شلوغش میاد که باهام حرف بزنه میگم برام شعر بخونه... و چقدر این کار را دوست دارم


نظرات 8 + ارسال نظر
نوید شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 10:30 http://www.a-p-kh.blogfa.com

چه دکتر خوبی


به منم سر بن

گلشن شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 10:43

هم استانی خاموش شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 11:21

سلام،وقت بخیر،نماز و روزه هاتون قبول،پارسال یه کامنت براتون گذاشتم وآدرس یه سایت طبع شناسی روبهتون دادم یادتونه؟
دیگه شرمنده بخشین که من کامنت نمیذارم راستش هم وقتم محدوده وهم دروغ نگفته باشم حوصلم
ولی ازوقتی باوبتون آشنا شدم میخونمتون هرموقع که وقت کنم وبیام نت،وبتون یه حس قشنگی به آدم میده،ان شاءالله سرتون سلامت باشه ودلتون شاد و وبتون هم برقرار به همراه دعاهای قشنگ دیگه برای خودتون وخانوادتون
و اما میخواستم این رو بگم البته که ماشاءالله خودتون ازمن بیشتر وبهتر میدونین ولی آدم تا حق الناس گردنش باشه خدا هیچ کارخیری ازش قبول نمی کنه اصلا روایت داریم شب قدر که این قدرفضیلت داره وخدا گنهکارترین آدمها روهم اگه توبه کنن می بخشه ولی دعای کسانی که حق الناس گردنوشن هست بالا نمیره! دیگه ازمقام شهید که بالاترنداریم شهید هم اگه حق الناسی گردنش باشه سرپل صراط نگهش میدارن تا صاحب حقش بیاد وباقی ماجرا،خلاصه حق الناس خیلی سخته به خاطرهمین این قدر دردین تاکید میشه توی همین دنیا حق الناس روجبران کنین ونذارین به اون طرف بکشه چون اونجا هیچ کس ازحقش نمگیذره حتی اگه پدرومادرآدم باشن! خدا کمکون کنه اگه حقی ازدیگران گردنمون هست تازنده هستیم خودمون جبرانش کنیم.
شرمنده پرحرفی کردم
تامنبر بعدی درود ودوصدبدرود

سلام دوست خوبم
اتفاقا اون سایت خیلی سایت خوبی بود و خیلی به من کمک کرد
راست میگین... حق الناس ....
خیلی خوشحالم کردی که کامنت گذاشتی... متشکرم

رسیدن شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 11:45

عزیزم خوبی. همیشه پر انرژی باشی الهی. کامپیوتر ها بده مدارس نیازمند خودشون تعمیر کنن و استفاده کنن البته اگه درست شدنی هستن. یه سری از مدارس واقعا نیاز دارن اما پول خرید ندارن.

سلام عزیزدلم
کامپیوترهای داخلی انباری هیچکدوم خراب نیستن.. اما به خاطر یه سری مسائل ... مثل اطلاعاتی که داخلشون هست و اینا... و اینکه ریکاوری خیلی کار سختی نیست و .... تا حالا به کسی داده نشدن

امیر شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 12:11

دعای شما هم انشالله مستجاب بشه
انشالله که دادشتون هم سلامت باشند و موفق
در مورد کامپیوتر ها می تونید قطعه های که مورد نیاز مدارس می باشند را به اونا بدید و رم آن را نگه دارید اینطوری فضای زیادی نمیخاد و شما هم کلی کار خیر کردین . در ضمن تو مدارس کسی نیست که بخاد اطلاعات را ریکاوری کنه تازه این کار چه نفعی براشون داره که بخان اینکارو کنند.
دست از کرم مدار به عذر ریکاوری
که پرینتر تیلو سبب صدور صد کارنامه می شود.

ان شاء الله که دعای همه مستجاب بشه
چشم

سعید شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 13:02 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
نماز و روزه هات قبول باشه
به نظر من اون وسائل رو هدیه بده به یه موسسه ی خیریه که خودشون تعمیر کنن و استفاده کنن
راستی من همه ی پستاتو می خونما حالا ممکنه در مورد بعضیاش نظر خاصی نداشته باشم اما به هر حال می خونمشون
میشه یه فضولی بکنم
آقای دکتر رشته شون چیه؟

سلام بر پسر عموی گلم
تنت از ناز طبیبان بی نیاز
اصلا به این کنجکاویا برچسب فضولی نزنین
چیکار دارین به رشته آقای دکتر؟

نماز روزه پسر عموجان هم مقبول درگاه حق
مرسی که میخونی... واقعا لطف داری

دخترشیرازی شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 18:18

سلام تیلوی مهربونم.خوبی خانم گل؟
نماز و روزه هات قبول عزیزم.

سلام سحر جانکم
شما خوبی؟
طاعات شما هم قبول

مرضیه جمعه 2 تیر 1396 ساعت 13:55 http://mysky.blog.ir

سلام. طاعاتت قبول تیلو جان
تو تهران یه غرفه های بازیافت الکترونیک هست. شاید اصفهان هم داشته باشه. اونجا هم میتونین بدین. اگه نگران اطلاعتش هستین کافیه هارد رو یه مختصر بشکونی
التماس دعا در این شبهای اخر رمضان

سلام
عبادات شما هم قبول
نه ندیدم از این غرفه ها
حالا سوال میکنم

ما هم از شما التماس دعا داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد