روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای تب دار

سلام

طاعاتتون مقبول درگاه حق

امیدوارم در دعاهای دیشب تون منو هم یاد کرده باشین

پدر دوستم را هم فراموش نکنید

و البته تمام دوستای مجازی را ...


اینکه یک روز در میان میام و به روز رسانی میکنم به خاطر این هست که میبینم اینجا خیلی سوت و کور هست و کسی انگار در وادی وبلاگها نیست...

حال احوالم خوبه

روزهای آرومی را سپری میکنم

روزگار عاشقیم آرومه

پیک مشتاقان خبر داده که ان شاء الله خبری در راه است... حالا هر وقت جدی شد بهتون خبر میدم

البته در ایجاد این خبر قصه ی عاشقانه شاذه هم بی تاثیر نبوده




من زیور آلات را خیلی دوست دارم ، اما کلا از بدلیجات و استیل و نقره استفاده نمیکنم

یادتونه بهتون گفتم یه دیدار با یه دوستای وبلاگیم داشتم

اون دوست عزیز بهم یه کتاب و یک گردنبند خیلی زیبا هدیه دادن (همین جا تو پرانتز بگم اینقدر زیبا اینو کادو کرده بودن که دل من هنوز با یادآوریش میتپه)

خلاصه من از اون روز عاشق این گردنبند شدم و در بیشتر دورهمی ها و مهمونی ها توی گردنم هست

و اتفاقا خیلی ها هم بهم میگن چقدر این گردنبند خوشگله

و اینطوریه که من همش به یاد این دوستم هستم....



پ ن 1 : خواهرانه هام در بیرنگ ترین حالت خودشون قرار دارن...

پ ن 2 : یه قبض آب و یه قبض برق برای دفتر اومده که کاملا مغز آدم را به سوت زدن وادار میکنه....

پ ن 3 : شما هم مثل من با پوشیدن اون صورتی های حرکت تیلویی یاد دوستای وبلاگیتون میفتین؟



نظرات 10 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 10:26 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام صبحتون بخیر خوبیین
التماس دعا دارم ازتون تو شبهای قدر واسه مریضا

براتون حال خوب آرزو میکنم

سلام
عمرتون بخیر
ما هم التماس دعا داریم
چقدر آرزوی خوبی کردین منم همین را برای شما آرزومندم

امیر چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 10:57

در حرکت زندگی گاهی مسیر صاف و مستقیم است و با سرعت بالای صد میری و گاهی هم سنگلاخی و پر از دست انداز که مجبوری با سرعت زیر بیست برونی الان فصل گرما و رمضان و کمی تا قسمتی هم بیحالی است و اذا وبلاگ ها در حالت رکورد و خمودگی قرار دارد اما باید ایستاد و مقاومت کرد و گفت که این هم بگذرذ و چون میگذرد غمی نیست

پس ایستادگی میکنیم

نازلی چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 11:02 http://www.n-nikan.blogsky.com

بی شال صوتی و با شال صورتی تیلو در یادمه
مگه میشه نباشه
مگه یک تیلو بیشتر داریم ما
دیدارهای وبلاگی خیلی باید هیجان داشته باشه .نه؟

جدی جدی در یادت هستم؟
آخه شماها هم خیلی جاها در یادم هستین... ناخودآگاه یادم میفتین

خیلی هیجان داشت و خیلی خیلی بهتر از اون چیزی بود که فکر میکردم

امیر چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 11:11

زیور الات برای خانم ها گاهی از نون شب هم واجب تره دیدم خانم هایی را که که پول دوا و دکتر نداشتند اما راضی نمی شدند یکی از النگوهاشو بفروشند و خرج دوای و دکتر بده

در مورد خواهرانه هم عرض کنم روزه و گرما باعث شده که کمتر رفت و امدی باشه و معمولا هرکسی سرش تو لاک خودش است . هوا هم بس ناجوانمردانه داغ است یعنی از گرمی گذشته و به داغی رسیده است.
گردنبند هم مبارک باشه و این یادگار دوست است و یادگار دوست هم همیشه زیباست

قبض ها هم گاهی نه تنها مغز سوت می کشه بلکه گاهی هنگ می کنه و گاهی هم تو نطفه خفه میشه و نمی تونه یه ناله هم کنه ولی تو خدا را شکر دل دریایی داری و ....

در مورد لباس صورتی پیراهن من (هرچند اونو قبول نداشتین به عنوان صورتی) ولی از پوشیدنش معذبم چون اگه سه ساعت گیر اتو زدنش باشی یک ساعت بعد باز چروک میشه . اینه که کمترین بار اونو می پوشم.

زیور الات همیشه از نون شب واجب تر بوده و هست

خواهرانه نباید با هیچی کمرنگ بشه...

یادگاری بی نظیری هست و در دلم جا داره

قبضم یه تیکه از زندگیه ... چاره ای نیست... خودتون را مکدر نکنید

خب میخواستی یه صورتی با جنس خوب بخری
این که دیگه تقصیر ما نیست

رسیدن چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 11:46

چرا خواهرانه ها کمرنگ میشن؟

فکر میکنم گاه گاهی نیاز به استراحت دارن
اما من همیشه خواهرانه هام را دوست دارم

الی چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 12:14 http://elhamsculptor.blogsky.com/

امیدوارم همیشه خبرهای شاد بهت برسه

انشاله
به همچنین برای شما

سعید چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 12:34 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
خوبی؟
نماز و روزه هات قبول باشه
آره منم هنوز به اون پیرهن صورتیم پابندم

سلام پسر عموی گلم
خوبی
طاعات شما هم قبول
خب پس هممون به یاد هم هستیم

آزاده چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 12:41

سلام
ااا تو اینستا داری خب بیا اونجا دیگه دختر خوب دنیا که خیلی کوچیکه خیلی

اینستا دارم اما اینستای شما را ندارم...

دلژین چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 20:54 http://delzhin.blog.ir

به به پس منتظر خبرهای خیلی خوبیییم

منم مثل شما منتظرم

امیر پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 10:12

با سلام
یاران چون زسفر آیند آرند ره آوردی

ما منتظر ره آورد سفر شما هستیم
البته ره آورد انواع و اقسامی داره مثلا ره آورد برا فامیل و همسایه و عشق یه شکل است برای افراد درجه دو فرق داره و برای دوستان مجازی نیز چیزی سوای اون تای قبلی است . ما دوست داریم سفرنامه با شرح جزئیات و بصورت سریال و پشت سر هم نوشته بشه . البته نگویید که جریان سفر را نوشتم . اونو خوندیم ولی کامل و جامع نبود در مورد کویر و شب ماندن خونه خاله بابا و هتلی که رفتین و عوض کردن هتل نوشتین اما این سفرنامه نبود بلکه گزارش کار بود اونم به صورت مختصر .
پس ما سفرنامه کامل می خواهیم ساعت به ساعت و منطقه به منطقه . اعم از نوع وسیله ای که با آن مسافرت کردین و تعداد خودرو تعداد مسافرین و نوع چنیش مسافرین در خوردو ، ساعت حرکت و ساعت عای توقف جهت استراحت و ناهار و شام و خواب و ....

سلام به روی ماهتون
اگه روزه نبودم هم حال اینطوری سفرنامه نوشتن نداشتم
حالا که روزه هم هستم و کلا انگشتام را به زور تکون میدم
مرا عفو بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد