روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اظهار نامه مالیاتی

سلام دوستای خوبم

برای پر کردن اظهار نامه مالیاتی یه سری مشکل دارم که نیاز به کمک دارم

لطفا هرکی میتونه بهم کمک کنه شماره بزاره تا بهش زنگ بزنم




پ ن 1 : یادش بخیر پارسال هم یکی از دوستای خوب وبلاگیم کمکم کرد تا تونستم اظهار نامه را پر کنم

یک دوست خوب، اهل شیراز که دیگه به اینجا رفت و آمد نمیکنه...



ممنونم دیگه به کمک نیاز ندارم.... کارم حل شد... فرستادم رفت

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 18:39 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو خوبی؟
ببخشین من هنوز داشتم با یکی از دوستام رایزنی میکردم سر این قضیه که دیدم خدا رو شکر مشکلت حل شده
دیگه چه خبر ؟

سلام به روی ماهت
متشکرم پسر عموجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد