روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای پر تاخیر تیلوتیلو

سلام

روزتون بخیر

طاعاتتون مقبول درگاه حق

این روزها همش وقت کم دارم و برای همین اینقدر بی رنگ شدم

من روزانه نویسی را دوست دارم و اینهمه نامنظم نوشتن منو اذیت میکنه...


ما دیشب به مناسبت شب ولادت کریم اهل بیت توی خونه مون مراسم افطاری داشتیم

نزدیک به هفتاد نفر مهمان

و من و مامان حسابی هلاک شدیم... اما من همیشه مهمونی را دوست دارم

غذای خونگی خوشمزه

میوه های بهاری

شربتهای خوش آب و رنگ مامان

زولبیا و بامیه که خیلی دوستشون دارم

و کلی خوردنی های دیگه....

ماه رمضان واقعا ماه برکت هست...





نظرات 3 + ارسال نظر
سمیه شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 13:54 http://dreams22.blogsky.com

بیشتر باید بگیم نوش جونت تا این که قبول باشه
شوخی کردم... قبول باشه...

دل آرام شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 14:35

خدا قوت خانم
قبول باشه
واقعا سخته این تعادا رو افطاری دادن

ممنون عزیزدلم
بله خیلی سخت بود
اما خوبی های خودش را هم داشت

مگى دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 06:20

هفتاد نفر؟
ماشاالله... سفره تون پر برکت


+ یاد منظم نویسی هاى همگیمون بخیر

ممنونم
به همچنین برای شما

اوهوم یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد