روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه های روزه دار

سلام

طاعاتتون مقبول درگاه حق

خوب هستین؟

چقدر خوبه آدم جایی را داشته باشه که از حال دلش بشه

لبخند بزنه و بگه دلش چی میخواد

فکر کنه و آروم آروم برای دلش بنویسه

خوبه که آدم دلخوشی داشته باشه

خوبه که آدم دل مشغولی های قشنگ داشته باشه

خوبه که آدم صبح که بیدار میشه دلش قرص باشه و اونقدر انرژی داشته باشه که با یه یا علی بره دنبال سرنوشت...

خوبه که حال آدم خوب باشه


دیشب تا نیمه های شب با آقای دکتر حرف زدیم... تا نزدیک سحر

بعد هم صبح با صدای آقای دکتر از خواب بیدار شدم

فکر کنم برای همینه که حالم بی نهایت خوبه

گفتم بی نهایت ،

یادم اومد دختر همسایه مون که تقریبا نصف من سن داره ازدواج کرده و حلقه ش شکل علامت بی نهایت بود... روی پروفایلش هم همین علامت را زده و نوشته بی نهایت دوستت دارم... دیدم که یه علامت بی نهایت طلایی هم به دوندونش چسبونده...



از صبح دنبال کارهای مربوط به مدارک سال دوم تحصیل داداش هستم

خدا را شکر یهو همه گره ها باز شد... از دعاهای مادرها غافل نشید که عجیب گره گشاست...



پ ن 1 : برعکس همه ی اونایی که نوشتید، من هیچ وقت با خودکار آبی نمینویسم... همیشه رنگهای خاص تری را برای خودکارم انتخاب میکنم، الانم دو ماهی هست که خودکارم قهوه ای رنگ هستش.... قهوه ای ژله ای ...


پ ن 2 : من عاشق کفش ها و لباسهای تابستونی هستم... اما همیشه دوست دارم تن دیگران ببینم ... خودم از صندل و لباسهای جلوباز و آستین کوتاه تو کوچه و خیابون استفاده نمیکنم


پ ن 3 : شما ها هم برای خوردن خوردنی هایی که در طول روز هوس میکنید وقت کم دارین؟


پ ن 4 : سرخوشم یه طوری که انگار یه خواب خوب دیدم و یادم نیست....

نظرات 8 + ارسال نظر
اناهیتا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 11:14 http://khaterateman1369.blogsky.com/

من روانویس بنفش استفاده میکنم . وای دختر همسایه اخرشه


بنفش هم خیلی شیکه
حرف نداره

امیر چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 12:52 http://balot1395.blogfa.com

چقدر خوبه که دلی به دلت بند باشه
سحر ها با طنین جادوی صدایش سحر و افسونت کنه و همه اندوه و غم ها را از تنت بیرون کنه . چقدر خوبه شانه های کسی را داشته باشی یا برای تکیه کردن یا برای گریه کردن. یا برای آرامش و تسکین دل بی صاحب ات.

دختر همسایه زده به سیم اخر و تا بی نهایت جولان میده و نمیدونم که این خوب هست یا نه .... ادم های محافظه کار میگن رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود / رهر آن است که اهسته و پیوسته رود. اینان کاروان قطار را بر شتر ترجیح میدهند ولی جوانان که هنوز به سن ملاحظه کاری نرسیده اند چنان ویراژ میدهند در همه ابعاد زندگی حتی عشق .
خب تو با همه فرق داری حتی در نوشتن و استفاده از خودکار خاص


ما بر خوردن وقت کم ندارین فقط خوردنی نیست و خوردنی پیدا بشه جای خوردن گیر نمیاد

خیلی خوبه
عالیه
دختر همسایه هم به زودی حالش بهتر میشه ان شا الله

امیر پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 08:06 http://balot1395.blogfa.com

سلام و صبح بخیر دوست خوبم
این روزا حساب و کتاب خواب و بیداری از دست ادم در میره

سلام روزتون بخیر و شادی
وای خیلی بد میشه ...همش خوابیم تازه انگار کم خوابی هم داریم

میترا پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 08:51

من برای کارهای اداره اجباری باید استفاده کنم یا ابی مشکی
شما کارتون هنریه و پر از عشق احساسه با خودکار رنگی
خوشبحالت عزیزم کاری رو انجام میدی که دوست داری

راست میگین کارهای اداری قوانین خودش را داره

رسیدن پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 09:33

خوشبختیت بی نهایت خانمی.

متشکرم
همین آرزوی قشنگ را برای خودت دارم

سعید پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 10:35 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
خوبی؟
طاعاتت قبول باشه
راستشو بخوای منم دوس دارم از رنگای مختلف استفاده کنم
اما خب هر جایی نمیشه با خودکار رنگی نوشت
بعضی جاهاهم با خودکار آبی نمیشه نوشت حتی
باید حتما مشکی باشه مثل دفتر اسناد رسمی

سلام بر پسرعموجان
شما خوبی
من که خوبم شکر پروردگار
میدونم که جاهای اداری قوانین خاص خودش را داره

حامد شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 12:10 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام تیلو خانوم
حال خوش رو برات به اندازه ی همون بینهایت آرزو میکنم
خودکار قهوه ایی هم مگه داریم

چقدر زمان افطار تا سحر یا وقت خوابیدن کمه مسئولان رسیدگی کنن

سلام دوست خوبم
متشکرم
منم حال خوب برات آرزو دارم
بله داریم ... الان یکیش دسته منه دارم ....
اصلا خوابمون داغون شده

آنی شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 17:20 http://god-life92.blogfa.com

قبول باشه التماس دعا
منم عاشق مهمونی رفتم بیشتر

طاعات شما هم قبول
خب مهمونی رفتن که عالیه... اما من مهمون داشتن را هم دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد