روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باز می لرزد دلم ، دستم...

سلام

روزتون عسل


اعتبار کارت بانکیم تا آخر اردیبهشت هست و من مسافرم و بهش نیازمندم

یک ماه پیش دیدم از این بانک یه شعبه در نزدیکی ما در حال افتتاح هست و کلی روح و روانم شاد شد

چون اون یکی شعبه یک جای خیلی شلوغ هست

خلاصه دیروز از بابا پرسیدم فلان شعبه را فلان جا دیدین؟

گفتن : بله و ...

صبح با اینکه دیرم شده بود گفتم بزار این کار را به سرانجام برسونم

تو شلوغی و ترافیک صبح خودم را رسوندم اونجا و جای پارک هم که نبود با ترس و لرز ماشین را کمی دورتر دوبل پارک کردم و ....

وقتی خودم را به جلوی درب بانک رسوندم تازه متوجه شدم این شعبه هنوز راه اندازی نشده

ای خدا

اصلا قیافم در اون لحظه دیدنی بودها




دیروز ظهر بسیار گرممون بود و کولر دفتر هم میل یاری نداشت

خب مسلم نیازمند سرویس بود دیگه

به دلایلی پدر نمیتونستن برای سرویس کولر برن بالای پشت بام

و این بود که آقای سرویس کار در چشم برهم زدنی با تعویض یک پوشال 60 هزارتومان پول سرویس گرفتن



پ ن 1 : کسی نمیدونه من چرا اینهمه بی انرژی هستم؟

پ ن 2 : برای رسیدن به حرم امام رضا دلم پر میکشه

پ ن 3 : من در ارتباط برقرار کردن با آدمها خیلی آدم ساده ای هستم و اصلا این کار برام سخت نیست... اما بعضی از آدمها چطور دور خودشون چنین دیوار قطوری میسازن؟

پ ن 4 : یک چیزی در رابطه م با آقای دکتر داره آزارم میده...






نظرات 10 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 10:36 http://yohoho.blogfa.com

ان شالله یادم میمونه جمعه که حرم رفتم سلام بدم از طرفت

حس خودم اینه که وقتی تو یه کاری خلاف باشه آخرش درست به مقصد نمیرسه، مثلا دوبل پارک کردن. یا وقتی نماز رو میندازم عقب به خاطر یه کاری، تو اون کار هی پیچ میفته.


انشالله رابطه با آقای دکتر یه جوری که مطلوب خدا و خودت باشه، تغییر کنه

ممنونم
چقدر این سلام و دعا به دل میچسبه
متشکرم دوست خوبم
چقدر حرفت به دلم نشست
راست میگی
کارهامون به دست خودمون دچار کش و قوس میشه و اصلا حواسمون بهش نیست
ممنون از اشاره ی خوبت
یه تلنگر عالی بود که بهم زدی
من راضیم به رضای پروردگارم

اناهیتا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 11:51 http://khaterateman1369.blogsky.com/

به خاطر خط اخر پستت انرژ ی نداری تیلو جان

شاید

سعید چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 12:17 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
نبینم تیلو بی حال باشه
بی حال بودنت مربوط به فصل بهاره
60 هزار تومن واسه یه پوشال عوض کردن؟؟؟
چه خبره؟
اینجا با 30 تومن کولر رو کلا نصب می کنن
من که واسه خواهرم و خاله هام هر سال سرویس می کنم اصلا پول نمیگیرم که
حرم رفتی منم یادت نره ها
به نطر من هر رابطه ای دو طرفه س و هر دو طرف باید برای حفظ رابطه تلاش کنن حالا شما دوتا هم تلاشتونو بکنین مطمئنم درست میشه

به به
سلام به شما پسرعموی خودم
والا این بیحالی داره انگار عادت میشه
باید یه فکری به حال این تنبلی و بی حالی بکنم

خاله ریزه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 13:35 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

سلام
سفر؟ خیلی عالی ولی من چند وقته با عرض شرمندگی سر نزدم بهت نمیدونم کجای میخوای بری ولی امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره :)

سلام به روی ماهت
بله داریم میریم مشهد
حال خودت و اطرافیانت خوب باشه ، هر وقت سرزدی قدمت روی چشم

آقای پدر چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 18:35 http://daddyon.blog.ir

خدا اخروعاقبت اقای دکتر رو بخیر کنه
من هم خیلی بیحالم، بنطرم دارم میمیرم!!

والا منم برای آخر عاقبت اون بنده خدایی که گیرم افتاده دعاها میکنم
خدا نکنه

امیر پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 09:40 http://balot1395.blogfa.com

با سلام
پیش از هر چیز انشالله که قرار و مدار امروز به خوشی و شادی انجام شده باشه و سرشار از انرزی شده باشید.
گاهی پیش میاد کارها خود به خود درست میشه یعنی خدا طوری کارگردانی می کنه که ادم تو کاراش می مونه و گاهی هم هی زور بزن و می بینی به هیچ جا نمی رسی .
در مورد کارت خدمتتان عرض کنم کمتر کسی هست ده پانزده تایی از کارت های عابر همراهش نباشه می تونی از اون حساب تو یکی دیگه از کارت هایی که داری بریزی و خیالت هم راحت میشه و اصلا دو سه تا کارت با خودت ببر. انشالله که خود ضامن اهو هم باعث میشه که به مشکلی برخورد نکنی .
گر نگهدار من است که من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ....

در مورد کولر و پوشال عرض کنم که قیمت پوشال حدود ده پانزده تومان حداکثر باشه اون سرویس کار هم حساب کرده کرایه رفت و برگشتش بیست تومن پوشال هم 15 تومن 25 تومن هم دستمزد گرفته کاری به کم و زیادش ندارم اما فک می کنم که قمی حساب کرده و گرنه حداکثر 40 تومن باید می گرفت البته باید به مقدار کاری که انجام داده توجه کرد و بعد قیمت تعیین نمود. ممکن شوره های اطراف درب های کولر را تمیز کرده باشه و یا کارهای جانبی انجام داده باشه و ....
به هر حال انشالله که زیارتتون قبول باشه و به سلامتی با خانواده برینو برگردین و ما را از دعای خیر فراموش نسازید . سعی کنید جاهای دیدنی را از دست ندین و خوش بگذرونید .

در مورد کم انرزی بودن خدمتتان عرض کنم که انرزی مثل یه مودکار می مونه که وقتی ازش استفاده می کنی کم شدن جوهرش معلوم نیست تا زمانی که یهو از نوشتن باز بمونه و مثل مداد نیست که با تراشیدن اندازه کوتاه شدنش را مشاهده کنیم .
با این وجود با استراحت کافی و خواب خوب و مناسب و آرامش فکر باز هم سرشار از انرژی شوید و ما را هم شارز نمایید.

در مورد ارتباط بر قرار کردن باید عرض کنم شما با روابط عمومی بالایی که دارید ماشالله نمره تون بیست هست و در این مورد استاد هستید . همین که راحت حرف می زنید و راحت برخورد می کنید این خودش عاملی است برای داشتن روابط عمومی بالا. و اونایی که توانایی این کار را ندارند یا سعی می کنند که خودشان را بیشتر از آنچه که هستند نشان دهند یا انچه را که هستند را نمی توانند به طرف مقابل ارائه دهند. و شما راحت برخورد می کنید و راحت هم جواب میگیرید. و سخنی کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

در مورد رابطه با آقای عشق هم باید بگم اگر همه چیز اکی بود شاید لطف و گرمی اش به شدت الان نبود گاهی تضاد و اصکاک باعث گرم تر شدن می شود.
انشااله که تنور عشق تان گرم گرم گرم و با صفا و زیبا و خدایی بماند و از این گرمی لذت ببرید و آنچه که رضای خداست صورت گیرد.
یا علی


ممنون از توجهتون

الی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 10:56 http://elhamsculptor.blogsky.com/

میری امام رضا؟؟؟...
خوش بگذره
منکه.....
بگو الی آرزویی نداره
دیگه هم دوست نداره بیاد.
بگو نمیاد اینطوری هر دوتون راحتترین

بله
دارم میرم زیارت
عزیزدلمی
اینطوری نگو اشکم در اومد
اما من برات بهترینها را آرزو میکنم و از اقا میخوام اینبار طوری بطلبن شما را که با دل و جون بری...

میترا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 13:02

چرا یه چیزی از طرف اقای دکتر ناراحتت میکنه
کاش بیشتر مینوشتی
اینقدر مارو تو کف نزار
انشالل همه چی خیلی خوب و عالی پیش بره به سرانجام خوب و خیری برسه

منم امیدوارم همه چی عالی باشه

اذر پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 19:22 http://azar1394.blogfa.com

شما خودتون گل هستین

Nahid شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 12:18 http://rooznegareman.blogsky.com

هرروز، سالمتر و شادتر و عاشقتر از روز قبل باشی تیلوجانم. ممنون از احوال پرسیت عزیز دلم. دوستت دارم، دوست جونِ مجازی گلم

دختر گل متشکرم
همین آرزوهای خوب را برای خودت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد