روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پس این تیلو کجاست؟

سلام

روزتون لبریز از شادی

خب البته که مشخصه تیلو وقتی نزدیک شب یلدا بشه شلوغ میشه

فال و کارت پستال های زیبا

شعرها و پیام هایی که نشون دهنده عشق و محبت افراد به همدیگه س

و البته نزدیکی به امتحانات هم یکی دیگر از عوامل شلوغی من هست....


باید اینطوری شروع کنم که : 

پنجشنبه یک قرار عاشقانه یهویی داشتم... و البته که اونقدر شاد نبود که در پوست خودم نگنجم ... و اونقدر داخلش اشک داشت که بهتره ازش بگذریم ... باشد که قرار های بعدی شادتر و مفرح تر باشند....


جمعه یک عالمه کارت یلدا برده بودم خونه و از صبح خیلی زود مشغول بودم تا نزدیک ساعت ده شب...

ده شب شروع کردم به درست کردم دو مدل دسر و کیک شکلاتی... لازم بود... شنبه عید بود و بدون خوشمزه جات اصلا نمیشد...

شنبه هم صبح زود بیدار شدم و دوش گرفتم و لباس نو پوشیدم و پریدم تو آشپزخونه و یک سالاد ماکارونی حسابی درست کردم که گوشه سفره دلبری کنه... از ظهر هم همه مشغول بگو و بشنو و حرف و عید بازی بودن و من گوشه سالن با لپ تاپم مشغول تایپ...


دیروز یخ زده بودم و برای همین غیبت کردم

امروز هستم و به یاد تک تک تون هستم

نظرات 15 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 10:58

تیلو جون خیلی باحالی،وقتی می خونم کارای روزانه ات رو یاد جودی ابوت می افتم سرزنده و پرانرژی
هر وقت سرت خلوت شد،بهم بگو تا باهات مشورت کنم،به من هم کمک کن مثل تو با انگیزه و پرانرژی بشم
ایشالا همیشه شاد و سرحال باشی

عزیزمی
هر وقت دوست داشتی بیا یه عالمه حرف بزنیم

امیر دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 11:09

سلام
خب همه قرار ها یک نواخت و یک اندازه شیرینی و یا با نمک نیستند. همانوطور اخلاق ما در طول ساعات روز تغییر می کنه تا خسته ایم بی حوصله تا گرسنه ایم بی حال و ... اول صبح هم ممکن است بی خوابی و .... نزاره که بطور دلخواه از قرار ها و ملاقات هامون لذت کامل ببریو و این لذت بردن نسبی است . ولی همیشه قرار دلبر و دلدار حتی اگه پر از اشک هم باشه خاطره انگیز و زیباست مثل پاییز که هر چند غمگین است و درختان لخت و عور اما همین غمگینی هم شور خاص خودش را داره .... جاذبه و ربایشی داره که نه زمستان بی روح می تونه اونو داشته باشه نه تابستان گرم و پرحرارت و نه حتی بهار با هزار نوع گل اش
در مورد کارت ها خواستم به عنوان یه دوست بگم سعی کن به اندازه طاقت و توانت کار بگیر وقتی هم برای تفریح و سر زدن به فامیل و دوستان و وقتی هم برا استراحت خوش بودن بزار ...
کار تمام نمی شود اما فرصت ها زوداز دست میرند و بقول قیصر امین پور : چه زود دیر میشود ....

چه خوب که شیرینی و کیک درست کردی و همچنین سالاد ماکارونی پختی .... یه خانم همه فن حریف که به همه فک می کنه جز خودش ....
خدا را شکر که خوش گذشت عیدتون هم چنین خدا را شکر که یختون وا شد و اب شد و یخ نزدین

اما قرار عاشقانه برای من یعنی عسل... و این عسل اینبار...

امیر دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 13:27

سلام
امروز هم برفک ات آب نشد که دو کلوم بنویسم برای دل های خسته مون

سلام

امیر دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 13:58

خدا نگهدار تا فردا دوست خوبم انشالله که گرمای وجودت همه برفک ها را آب کرده باشه

منم امیدوارم یه کمی گرم بشم

امیر سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 07:49

سلام و صبح بخیر دوست خوب و دوست داشتنی ام

سلام
روزتون بخیر

امیر سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 09:19

سلام
شما یک ماه پیش آجیل و پسته را خریده اید و احتمالا هندوانه را هم امروز می خرید انار را هم دیروز خرید کرده اید و عصر هم یه کیک جانانه درست می کنید لطفا وقتی که شروع کردید یک لحظه یاد من کنید و برام دعا کن

سلام
من همیشه دعا گوی شما بوده و هستم
آجیل را یک ماه پیش خریدیم... اما هندوانه را نمیخریم.. زیاد میل به خوردن هندوانه در این هوای سرد نیست... انار را هم چند روز پیش پدرجان یک صندوق بزرگ خریداری کرده اند... امروز به کیک پختن و این حرفا نمیرسم... ولی دوست دارم امشب همه شاد باشن... همه دعا گوی هم باشن... منم دعا گوی شماهستم

امیر سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 09:22

میان همهمه برگ های خشک پاییز فقط تو ماندی که هنوز از بهار لبریزی
روزهای آخر پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ !
پیشاپیش یلدا مبارک

یلدای شما هم مبارک
الهی که همیشه شاد و سالم باشین
من بهار را ذخیره میکنم برای همه سال... لازمش دارم... باید هر دفعه جوانه زد و دوباره رویید...

امیر سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 09:31

بیا ماه منو یلدای من باش
شب بارانیه دی ماه من باش

بیا زیباترین مجنون این شب
یه عمری با منو لیلای من باش . . .

یلداتون پیش پیش مبارک

امیر سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 09:32

و پاییز ثانیه ثانیه سپری می شود
یادت نرود اینجا کسی هست
که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز
برایت بهترین ها را آرزو دارد
یلدایت مبارک

امیر سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 09:39

تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى ، شب یلدا بسازد
ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است . . .

امیر سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 09:43

خب سعی کن انجام بدی تا جایی که برات امکان داره . بعضی کارا زمان خاصی داره و اگه بگذره دیگه انجامش و یا عدم انجام فرقی نداره . مثل کارت های شب یلدا

امیر سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 09:51

شب جمشید و جامش

شب بوسه به خاکش

شب حافظ و سعدی

شب پارسی و مادی

شب آخر آذر

شب پاک و منور

شب آرش و آتش

شب مهر و سیاوش

شب پاک اهوراست

شب مژده و یلداست

یلداتون مبارک

امیر سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 10:00

خدا رحمتشون کنه
و انشالله که اولین شب زمستانی که شب اول آون هم می باشد با انبیا و اولیا الله همدم باشه و مولا علی و فرزندانش شفاعت ایشان را کنند. و شب اول زمستان شب بهار اون باشه منم از اینجا براشون فاتحه می خونم

متشکرم

گیلاس سرخ چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 12:08

چه خوبه که مامانتون اجازه ورود به آشپزخونه رو بهتون میدن.

شما هم اگه در بدو ورود این قول را بدین که آشپزخونه را عین اول تحویل بدین و شلختگی ها و بهم ریختگی ها را خودتون مرتب کنید.. بهتون اجازه میدن
البته زمانهایی که خودشون با آشپزخونه کاری ندارن

گیلاس سرخ چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 17:57

بابا من ذاتا آدم تمیز و مرتبی هستم اما مسئله اینه ک مامانم نحوه کار کردن منو قبول ندارن. در کل با اینجور کارا مخالفن. واسه همین در حین انجام کارا اینقدر غر میزنن که دیگه توبه کار میشی.

البته هیچ وقت دو کدبانو در یک آشپزخانه نگنجند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد