روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ایده شب یلدا

سلام

چون امروز صبح نمونه های کارت یلدا را برای همه اونایی که باید میفرستادم ... فرستادم ، گفتم اینجا هم بزارم چون قول دادم

fe7n_photo_2016-12-12_09-40-39.jpg


این نمونه کارت هست... پاکتش سبز رنگه ... هندونه و انار هم که درست کردنش مشخصه

داخلش هم یک تبریک به همراه یک فال هست... فال و تعبیرش...

میتونید اگه پرینتر دارید به تعداد افرادی که میخواین از حافظ فال بگیرید و با تبریک مخصوص خودتون روی برگه های مناسب چاپ کنید... و یا بدین بیرون براتون چاپ کنن و یا حتی با دست بنویسید...

فکر کنم راحت و ساده باشه


از اینجا به بعد من همه تم شب یلدا را سبز و قرمز انتخاب میکنم

یه سری پاکت مقوایی هم درست میکنیم برای آجیلها... روی اونها هم همین انار و هندوانه را میچسبونیم

روی پرتقالها برگ سبز با مقوا میچسبونیم... برای کیک و شیرینی هامون هم با همون مقواهای قرمز پایه های خوشگل درست میکنیم...

و ...


پ ن 1: یک کمی زیادی شلوغم ، سعی میکنم برگردم و این پست را تکمیل کنم

نظرات 18 + ارسال نظر
دخترشیرازی دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 10:00

والا من که 1 خط صافو به زور می کشم حتی با خط کشم کج و کوج میشه ... هیچ هنر و استعدادی تو این زمینه ها در من پیدا نکن.
واقعا خوش به حالت با این ذوق و سلیقه و هنرت احسنت

اصلا خط کشی لازم نداره
یه کم حوصله میخواد
میتونی
میتونی

نازلی دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 10:08 http://www.n-nikan.blogsky.com

وای تیلو چقدر خوشکله
چه ایده خوبی
وسوسه شدم امتحان کنم

امتحان کن
میبینی که خیلی ساده بوده
با چند تا تکه مقوای فابریانو همه چی حل میشه

امیر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 10:30

افرین به دختر هنرمند
طراح؛ بافنده و نساج، مهربون و دلسوز، کدبانو و خانه دار، اشپز و طباخ، مردم دار و اجتماعی، دختر همه فن حریف و همه چیز دان
به کس کسونش نمیدم به همه کسونش نمیدم
به کس میدم که کس باشه ، به اصفهونیش نمیدم
به قم و کاشون نمیدم ، بوشهر و برازجون نمیدم
اهواز و دزفول نمیدم ، تهرون و شمرون نمیدم
مشهد و بیرجند نمیدم ، آمل و بابل نمیدم
به شیرازی میدم به شیرازی میدم
کل کل کل کلیلی لی لی لی



کیلیلیلی لیلیلیلیلیلیلی

دخترشیرازی دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 10:56

کیلی لی لی لی لی


دست دست
بیا وسط قرش بده

دخترشیرازی دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 10:58

من همین گوشه ریز میقرم

هورا
منم درشت درشت دست میزنم و جیغ و هورا

امیر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 11:03

و چه زمانی بهتر از هفته وحدت و میلاد نبی اکرم

به به
دقیقا

حامد دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 11:03 http://hamed-92.mihanblog.com

سلاااام تیلو خانوم عزیز صبحتون بخیر
بابا با سلیقه بابا اینکاره ،خیلی خوشکل شدن دستتون درد نکنه
اینارو سفارش گرفتین یا واسه شخص خاصی درست کردین

سفارش
شخص خاص من اصلا این چیزا براش اهمیت نداره

امیر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 11:28

سلام
تیلو جان هندونه اش قرمز هست اما شیرین نیست تازه پوستش هم کلفت هست و انارت هم که انگار گرز خشخاش روش کشیدی و اب هم نداره
شوخی بود عزیز

اتفاقا هندونه ش هم قرمز و هم شیرین و هم آبدار
انارش هم ملش و خوشمزه س

امیر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 12:55

ظهر شد و وقت استراحت شماست کمی به خودت مرخصی بده و یک پای غلیظ و گرم بزن تو رگ بعد ناهارتو نوش جان کن سری به وبلاگت بزن و حال دوستان را جویا بشو

وقت ندارم برای استراحت
نماز بخونم یه چیزی بخورم و زود شروع کنم

امیر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 13:55

به کجا چنین شتابان؟

به کجا چنین شتابان ؟

گون از نسیم پرسید

دل من گرفته زینجا

هوس سفر نداری

ز غبار این بیابان ؟

همه آرزویم اما

چه کنم که بسته پایم

به کجا چنین شتابان ؟

به هر آن کجا که باشد به جز این سرا سرایم

سفرت به خیر !‌ اما تو و دوستی خدا را

چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی

به شکوفه ها به باران

برسان سلام ما را

امیر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 13:59

دوست عزیز زیاد کاردن به شتاب کردن نیست.....
گاهی هر چه کار کنی پیش نمیری
و گاهی هم با اندکی تلاش نتیجه دلخواه را میگیری

تو استراحت کنی با رفع خستگی می تونی بیشتر کار کنی و کارت هم با کیفیت بیشتر و زیبا تر است ....

دقیقا
اما من همش زمان کم دارم

امیر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 14:03

خدا نگهدار دوست خوبم
مراقب خودتون باشین گلم

بهار شیراز دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 14:12

هله هله هله .... گفتن به شیرازی میدن ...عروس خودمون میشه...
میگما آقای دکتر شیرازی باشن صلوات

خخخخ
نخیر شیرازی نیستن

امیر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 16:22

خب دکتر شیرازی میاریم و قالبش می کنیم

امیر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 19:26

سلام و عصر بخیر الان شاید تعطیل کرده باشید اما به هر حال شب خوبی را برایتان آرزو می کنم و در کانون گرم خانواده شب سرد را با کرسی دل هایتان گرما و شادی بخشید شب بر شما خوش

چه خوب میشد اگه کرسی داشتیم

امیر سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 07:40

سلام و صبح بخیر هنرمند دیار زاینده رود

سلام به روی ماهت

خاله ریزه چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 14:19 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

خیلی خوشگله.. آفرین

ممنون
شما چشمای زیبا بین دارین

بانو میم جمعه 26 آذر 1395 ساعت 08:32 http://banoo-mim.blog.ir

خیلیییی قسنگن اینااا


محشرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد