روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه هم رسید و من هنوز کارهای شنبه را تحویل ندادم

سلام

روزتون شاد

لطفا همین الان یه لبخند بزرگ بزنین و برای چند لحظه هم که شده همه چیزای بد را از فکرتون دور کنید

چشماتون را ببندین و یک آرزوی خوب بکنید.... منم از راه دور آمین میگم و یک صلوات میفرستم ... انشاله که آرزوهای قشنگتون با خیر و شادی برآورده بشه....


کارهام از برنامه عقب هست و باید امروز کاری بکنم کارستان....


اینقدر همه کار را هول هولکی انجام میدم که باورتون نمیشه گاهی چه سوتی های عظیمی میدم

شنبه صبح رفتم که همه حسابهای بانکی را جمع و جور کنم و یکجا... یک حساب تازه در یک بانک تازه باز کردم و با عجله امضاها را زدم و خدانگهدار.... همینم نزدیک به یک ساعت از وقت منو گرفت.... دیشب وسطهای خواب یادم اومد که ای دل غافل... الان من چه مدرکی دارم که فلان مبلغ پول به حساب ریختم... نه برگه ای ... نه شماره حسابی... هیچی.... صبح اول وقت خودم را رسوندم بانک و با یک لبخند گنده ماجرا را باهاشون در میان گذاشتم... اونا هم با یک لبخند گنده تر گفتن اینقدر عجله داشتی که دفترچه را جا گذاشتی 


با دوستای دبیرستان در یک چالش دو هفته بدون قند مصنوعی شرکت کردم... همش یادم میره....

البته من در کل زیاد قند مصنوعی مصرف نمیکنم... شکلات و بیسکویت را هم کلا از زندگی روزمره حذف کردم... اما....



یک مشتری بد حساب دارم که تصمیم گرفتم دیگه براش کار انجام ندم

زنگ میزنه روی گوشیم ... جواب نمیدم... باور نمیکنید در عرض سه ساعت ، 25 دفعه زنگ زد... دیدم دست بردار نیست گفتم بزار بهش بگم ... گوشی برداشتم و بعد حال و احوال گفتم که عذرخواهی میکنم اما الان این کاری که مد نظر شما هست را نمیتونم انجام بدم و بعد با هم خداحافظی کردیم... نیم ساعت بعد دوباره زنگ زد... برداشتم ... اصرار کرد... گفتم خانوم محترم اصلا این کار در حیطه کاری من نیست...  بعد دوباره نیم ساعت بعد... دوباره جواب ندادم و باز ایشون اینقدر زنگ زد که من کلافه شدم ... بعد شروع کرد به دفتر زنگ زدن... بعد پیام داد... مسیج داد... تلگرام زد... ای بابا... چرا اینطوری؟؟؟؟؟

اگر با کسی همیشه کار دارید لااقل بدحسابی نکنید، چون ممکنه یه جایی کلا قید پول گرفتن از شما را بزنه....



دیروز نماز جعفر طیار را خوندم... هربار که از این جور نمازها میخونم به این نتیجه میرسم که حس خوبی که بهم میده از همه چیز باارزشتره... قصد دارم انشاله امروزم باز بخونم...


پ ن 1 : شال و کلاه داداش و همسرجانش تمام شد اما یادم رفته عکس بگیرم و برای دل آرام جون اندازه ها را بیارم... حتما همین یکی دو روزه انجامش میدم...

پ ن 2: دارم برای پدر جان شال و کلاه میبافم

پ ن 3 : پدری کردن و مادر بودن هنره و هرکسی لیاقت این اسامی را نداره...

پ ن 4 : لبخندهای بزرگ فراموشتون نشه





نظرات 23 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 09:38

دوست خوبم گاهی پیش میاد که ادم فراموش کنه و شب یادش بیاد دو سه روز پیش کارت عابرم را گم کردم شب یادم امد که کارتم نیست و روز بعدش هم جمعه بود و تعطیل و شنبه رفتم کارت جدید گرفتم شاید باور نکنی هر دو سه ماهی یه بار کارتمو گم می کنم و کارت جدید میگیرم . برای کارای مختلف از جمله وام و .... کارت های زیادی دارم از جمله بانک ملی ، صادرات، سپه ، رسالت، کشاورزی، انصار ، که البته رمز همه اونا یکی است و اگه می خواستم رمز های متفاوت داشته باشند سخت بود لذا رمز همه را یکی کردم

مشتری مداری خوب است اما مشتری های خوش حساب ....

واقعا پدر بودن و مادر بودن لیاقت میخاد فدای همه پدرها و مادران اونایی که زنده اند سلامت باشند و روح در گذشتگان هم شاد

من گم نمیکنم ... اما اینکه نگرفتم خیلی بد بود... هممون دچار یک دنیا کارت بانکی هستیم

دخترشیرازی دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 10:20

اصن صفحه ی وبت که وا میشه همیطو انرژی مثبته که پرتو میشه تو صورتم
..................................................
سلام خانم گل خوبی؟
با وجود تمام این درگیری های فکری و کاری باز میخندیم به عشق شمو

عزیزمی
اون لهجه ی خوشگلت شنیدنیه
دوست داشتنی هستی بی نهایت
ممنونم که لبخندای گنده گنده میزنی

امیر دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 10:51

لبخند ها هیچگاه فراموش نمی شوند خصوصا لبخند دوستان خوب
اما بعضی چیزا فقط برا مخاطب خاص هست که فقط اون باید بدونه


یک تیلوی ذوق مرگ شده

دخترشیرازی دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 11:45

چالش

یک روز اول را نسبتا خوب گذروندم
اما نه کاملا
و نه عالی

حامد دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 12:22 http://hamed-92.mihanblog.com

سلااااام تیلو خانوم عزیز
مرررررسی بخاطر این انرژی مثبت
من آرزو میکنم ولی چند سالیه که اتفاق نمیوفته ایشالا با آمین شما شاید حل بشه
سیستم بانکی کشور اونقدر داغون هست که سوتی های ما پیشش هیچه
الان هممون چندتا حساب تو بانکهای مختلف داریم که سالهاست مسکوت مونده که تو هر کدوم 10یا 20 تومن یا بیشتر پول راکد مونده شما اینو ضربدر تعداد حسابهی یک نفر و بعد ضربدر جمعیت ایران بکن به عمق فاجعه پی میبری
توی مالزی همه یک کارت دارن که اون هم کارت ملیشونه هم کارت سوخت هم کارت گواهینامه هم پایان خدمت هم کارت بانکی که همه ی حساباشون تو اونه هم دفترچه ی بیمه شون و هم ....
بعد ما بااینهمه ادعا باید با خودمون 10 ی 20 تا کارت تو کیفمون این ور اونور ببریم
بگذریم
آقا لذت این چایی خورد به قندشه همین یه دلخوشی رو هم ازمون نگیرین

از دست این آدمای بد حساب منم دلم خونه

پدر مادر بودن واقعا لیاقت میخواد
شاد باشی

سلام دوست ماه من ... خوبی؟
انشاله
دقیقا - نمیدونم چرا ته کارت را هم نمیشه کشید... تازه ده تومن هم بلوکه میکنن...
راست میگی... چای خوردنه و این قند لعنتی...
کاسبی این روزا سخته دیگه کاریش نمیشه کرد
اوهوم

امیر دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 13:00

تیلو منبع و معدن انرژی است و خودش هم در کوره زندگی ذوب و همه ناخالصی هاش گرفته شده و تبدیل الماس و بلور شده خالص و ناب از طرفی با قلب مهربونی که داره همه را جذب می کنه آهن ربا فقط اهن را با یک قطبش جذب می کند و قطب دیگه اش دافعه است ولی تیلو سراسر جاذبه است بدون دافعه ...قلبی که اون داره پاک و زیبا و سراسر مملو از محبت است پس برای سلامتی تیلو و خوشحالی مدامش صلوات (الهم صلی علی محمدو آل محمد (ص) و عجل فرجهم)


کاش ایکون یه تیلوی در حال پرواز هم وجود داشت.. من الان تو آسمونها هستم

امیر دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 13:17

تیلو همیشه در حال طیران و پرواز هست .
با خیال و اندیشه زیبایش در اوج کهکشان ها و حتی بالاتر از آنهاست.
اون تا عرش خدا بالا رفته و زیباترین مخلوق خداست
"رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند"


کاش برسیم به اون نقطه

امیر دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 14:03

خدا نگهدار و تا دیدار بعدی بدرود و مراقب خودت باش و انشالله فردا قبراق تر و پر انرزی تر مشغول باشین

متشکرم دوست خیلی خیلی خیلی خوبم

حامد دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 15:23 http://hamed-92.mihanblog.com

میخوام بگم که تلاش یه قسمت از کاره و شرط لازمه نه شرط کافی
خیلی وقتا کار درست،کار درست نیست یه فاکتورهای دیگه ایی هم لازمه
ممنون از کامنتتون

راستی ببخشید که من غلط تایپی زیاد دارم کیبورد قات میزنه

تلاش قسمت بزرگه کاره
اما حق را میدم به شما ... هیچکس نمیتونه جای ما باشه و حس ما را داشته باشه و بفهمه که ما چرا اینطور رفتار کردیم....

خیلی هم خوب مینویسی

حامد دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 15:23 http://hamed-92.mihanblog.com

میخوام بگم که تلاش یه قسمت از کاره و شرط لازمه نه شرط کافی
خیلی وقتا کار درست،کار درست نیست یه فاکتورهای دیگه ایی هم لازمه
ممنون از کامنتتون

راستی ببخشید که من غلط تایپی زیاد دارم کیبورد قات میزنه

بازم دوبار دوباره
هورا
هورا
هورا

گیلاس سرخ دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 18:10

برات آرزوی بهترین ها رو دارم.

منم برای شما همیشه همین آرزو را دارم

امیر دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 20:14

سلام و شب بخیر دوست خوبم
انشالله که الان باتری ات را به انرزی مثبت وصل کرده باشی که تا فردا صبح صد در صد شارز کامل باشین و بتونی بقیه را هم راه بندازید

سلام
چقدر شما مهربونی

رسیدن دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 21:51

احسنت به تو واقعا تحسین برانگیری. قدر خودت رو بدون.

ممنونم
من همیشه شما را تحسین کردم

دخترشیرازی سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 08:25

سلام خانم خانما
خوبی عزیز دل؟
ایام به کام می باشد؟
امروز قدم چندم چالشیم خانم؟

سلام خوشگل عزیزدلم
فدای تو
ایام میگذره .... خوبیش همینه
من به عشق تو دارم سخت جانی میکنم

امیر سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 08:44

سلام صبح بخیر
انشالله که توپ توپ و مملو از انرزی باشی و ما را مستفیض فرمایی با تیمیور ( کنترل از راه دور) البته اگه بتونیم تله پاتی برقرار کنیم .

جین سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 09:40

۳شنبه هم رسید و هنوز پست نذاشتی!

امیر سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 11:02

سلام
می ترسم از بس انرژی زیاد داری نتونستین بیایین سر کار
به هر ما سخت منتظرتون هستیم

امیر سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 12:58

خدا قوت
ساعت یک است برات ناهار آوردم .
دستاتو بشور و بیا میل کن تا سرد نشده
دیدم سرت شلوغه گفتم برات ناهار بیارم

عزززززززززززززززززززززززززیم
متشکرم
چقدر شما به فکری

امیر سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 14:01

دوست خوبم
تا درودی دیگر بدرود
مراقب خودت باش مهربون [گل

روزگارتون همیشه شاد و خرم

امیر سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 20:16

خدا قوت و خسته نباشی عزیز


متشکرم

امیر چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 07:44

سلام و صبح عالی متعالی

سلام و همه عمرتون به شادی

امیر چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 07:50

ﻓﺮﻳﺪﻭﻥ ﻣﺸﻴﺮﻱ :
ﺑﻪ ﮐﺴﻲ ﮐﻴﻨﻪ ﻧﮕﻴﺮﻳﺪ
ﺩﻝ ﺑﻲ ﮐﻴﻨﻪ ﻗﺸﻨﮓ ﺍﺳﺖ
ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﻬﺮ ﺑﻮﺭﺯﻳﺪ
ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻣﻬﺮ ﻗﺸﻨﮓ ﺍﺳﺖ
ﺩﺳﺖ ﻫﺮ ﺭﻫﮕﺬﺭﻱ ﺭﺍ ﺑﻔﺸﺎﺭﻳﺪ ﺑﻪ ﮔﺮﻣﻲ
ﺑﻮﺳﻪ ﻫﻢ ﺣﺲ ﻗﺸﻨﮕﻲ ﺍﺳﺖ
ﺑﻮﺳﻪ ﺑﺮ ﺩﺳﺖ ﭘﺪﺭ
ﺑﻮﺳﻪ ﺑﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﻣﺎﺩﺭ
ﻟﺤﻈﻪ ﺣﺎﺩﺛﻪ ﺑﻮﺳﻪ ﻗﺸﻨﮓ ﺍﺳﺖ
ﺑﻔﺸﺎﺭﻳﺪ ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺵ ﻋﺰﻳﺰﺍﻥ
ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪ
ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﻣﻲ ﺁﻏﻮﺵ ﻗﺸﻨﮓ ﺍﺳﺖ
ﻧﺰﻧﻴﺪ ﺳﻨﮓ ﺑﻪ ﮔﻨﺠﺸﮏ
ﭘﺮﮔﻨﺠﺸﮏ ﻗﺸﻨﮓ ﺍﺳﺖ
ﭘﺮﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﺑﺒﻮﺳﻴﺪ
ﭘﺮ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﻗﺸﻨﮓ ﺍﺳﺖ
ﻧﺴﺘﺮﻥ ﺭﺍ ﺑﺸﻨﺎﺳﻴﺪ
ﻳﺎﺱ ﺭﺍ ﻟﻤﺲ ﮐﻨﻴﺪ
ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻻﻟﻪ ﻗﺸﻨﮓ ﺍﺳﺖ
ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﻣﺴﺖ ﺑﺨﻨﺪﻳﺪ
ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯﻳﺪ
ﺳﻴﻨﻪ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﻗﺸﻨﮓ ﺍﺳﺖ
ﺑﺸﻨﺎﺳﻴﺪﺧﺪﺍ
ﻫﺮ ﮐﺠﺎ ﻳﺎﺩ ﺧﺪﺍ ﻫﺴﺖ
ﻫﺮﮐﺠﺎ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍ ﻫﺴﺖ
ﺳﻘﻒ ﺁﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻗﺸﻨﮓ ﺍﺳﺖ


خیلی این شاعر را دوست میدارم

امیر چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 08:04

مناظره مرد و زن:
زن :
خدایی که زن آفرید

به نام خدایی که زن آفرید

حکیمانه امثال ِ من آفرید

خدایی که اول تو را از لجن

و بعدا" مرا از لجن آفرید !

برای من انواع گیسو و موی

برای تو قدری چمن آفرید !

مرا شکل طاووس کرد و تورا

شبیه بز و کرگدن آفرید !

به نام خدایی که اعجاز کرد

مرا مثل آهو ختن آفرید

تورا روز اول به همراه من

رها در بهشت عدن آفرید

ولی بعدا" آمد و از روی لطف

مرا بی کس و بی وطن آفرید

خدایی که زیر سبیل شما

بلندگو به جای دهن آفرید !

وزیر و وکیل و رئیس ات نمود

مرا خانه داری خفن آفرید !

برای تو یک عالمه کیس خوب

شراره ، پری ، نسترن آفرید

برای من اما فقط یک نفر

براد پیت من را حسن آفرید !

برایم لباس عروسی کشید

و عمری مرا در کفن آفرید !

به نام خدایی که سهم تو را

مساوی تر از سهم من آفرید !



جوابیه شعر

مرد:
به نام خدایی که مرد آفرید

صمیمانه از جنس درد آفرید

به نام خدایی که اول مرا

و بعدا تو را همنبرد آفرید

چمن گرچه بر جای گیسوی تو

ولی سرخی روی زرد آفرید

تو طاووس ومن بز! و یک باغ وحش

در این گنبد لاجورد آفرید !

به نام خدایی که اعجاز کرد

و ماری چنین هرزه گرد آفرید

مرا از بهشتش به همراه تو

غریبی گنه کار و طرد افرید

ولی بعدا از لطف پروردگار

تورا حاکم آنچه کرد آفرید

خدایی که در تاب گیسوی تو

هماورد فصل نبرد آفرین

خفن بودی و بهر روزی مرا

وزیری خیابان نورد آفرید !

برای من از انهمه کیس خوب

نگاهی پر از کین و سرد آفرید

برای تو اما همان یک نفر

حسن را !، حکیمانه مرد آفرید

مرا با لباس تو در بازی و

اسیر تودر تخته نرد آفرید

به نام خدایی که در سهم تو

غریبانه در ماند و درد آفرید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد