روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ای از جنس پاییزی...

سلام

صبحتون لبریز از شادی های بی نهایت

خوبین؟

من خدا را شکر خوبم

طبق معمول خیلی از روزهای پاییزی ، صبحم را با صدای آقای دکتر شروع کردم


پنجشنبه ظهر رفتم خونه و همش را به بافتنی گذراندم تا سر شب

سر شب آقای پدر به من و مامان گفتن که پاشیم بریم یه دوری بزنیم... مامان هنوز حال ندارن و موافقت نکردن

من و آقای پدر هم به قصد خرید سوپ برای مامان زدیم بیرون

سوپ خریدیم... هوس کباب کردیم... کباب خریدیم.. هوس نان تازه کردیم... اول نان بربری خریدیم... بعد دیدیم کباب با نان سنگک یه چیز دیگه س... نان سنگکی خیلی شلوغ بود... با بابا دوتایی رفتیم تو صف و هر کدوم یه نون خریدیم و کلی خندیدیم... بعدش تصمیم گرفتیم خرید آجیل شب یلدا را جلو بندازیم... بهتره نگم که خرید یه کم آجیل برای شب یلدا ... منجر به خرید چقدر آجیل و شکلات شد...


جمعه از صبح که بیدار شدم شروع کردم به تمیز کردن اتاق و طبقه ی مربوط به خودم

تا ظهر مشغول بودم

جای شما خالی قرمه سبزی مامان پز را خوردیم و راهی باغ رضوان شدیم.... سالگرد پدر بزرگ بود

بعد از مراسم که تا حدود ساعت 4 و نیم طول کشید رفتیم یه سری به مادربزرگ که مریض هست زدیم

وقتی از خونه مادربزرگ اومدیم بیرون ، مغز بادوم به باباجان (به پدر من میگه باباجان) فرمودن بریم ساندویج بخوریم... و بابا جان با یه تلفن همه بچه ها را جمع کرد و جای شما خالی ساندویج خریدیم و رفتیم خونه... (مامان هنوز حال ندارن...)




پ ن 1: از این شکلات جرقه ها غافل نشین

پ ن 2 : برنامه ایمو را امتحان کنید

پ ن 3 : هوا خیلی سرد شده

پ ن 4: دایی جان برای مادربزرگ مریضم، یک مرغ مینا خریده بودن و با شیرین زبونی اون مرغ مینا اصلا حال و هوای اونجا عوض شده بود

پ ن 5: من برعکس دختر شیرازی عاشق لباسای زمستونی هستم و تا میتونم لباسهای گرم میپوشم

نظرات 18 + ارسال نظر
امیر شنبه 6 آذر 1395 ساعت 08:58

سلام
گویا از پاییز هزار رنگ به ستوه آمده ای و میخای زود از دستش خلاص شدی که از آلان اجیل یلدا خریدی ولی فک کنم یک بار دیگه باید بخری چون تا اون موقع ترتیبش داده شده ... کباب و ساندویچ نوش جان اما بیشتر به مامان برس و همچنین به مامان بزرگ انشالله که هر دو به زودی شفا پیدا کنند. ولی گفتی طبقه خودم را تمیز کردم دوست دارم بدونم خونه خودت (طبقه خودت) مثل خونه دانشجویی است یا منظم و انکاد شده مثل سرباز پادگان منظم هست یا مثل دانشجو به هم ریخته

شکلات تلخ را من دوست دارم
و از ایمو خوشم نمیاد بیشتر صدا را دوست دارم تا تصویر و به همین خاطر رایو را بر تلویزیون ترجیح میدم
هوا سرد هست اما منم نمی تونم لباس گرم بپوشم حتی شب ها ملافه و یا پتو رو خودم نمیدازم و وقتی هم بیرون میرم فقط کت می پوشم سرکار که رسیدم کت را در میارم و فقط یک پیراهن تنم هست میخاد زمستون باشه یا بهار یا تابستون
ولی کاش خودتان بیشتر بهش سر میزدین تا نیاز به طوطی و مینا و بلبل و قناری نباشه

من از فصل ها هرگز خسته نمیشم... ولی همیشه حواسم به مناسبتها هست...
ممنونم از دعای خوبتون برای مادر بزرگ ... مادربزرگ من سالهاست که در بستر هستند و بدترین قسمت این هست که تکلم خودشون را از دست دادن...
طبقه ی من اصولا منظم و مرتب هست... فقط گاه گاهی نیاز به گردگیری داره... وگرنه حتی یه ذره هم به هم ریخته نمیشه.. اتاقم همیشه نامرتب میشه و دو هفته یه بار نیاز به مرتب کردن ، بخصوص مرتب کردن لباسها هست
شکلات را همه جوره دوست دارم اما خیلی خیلی کم مصرف میکنم
از ایمو خوشم میاد چون گاهی دوست دارم عزیزانم را ببینم
از رادیو و تلویزیون هرکدوم به اندازه یکی دوساعت در روز بیشتر خوشم نمیاد
من لباسهای زمستانی... پالتو... کلاه... شال... چکمه و ... را خیلی دوست دارم و ازشون استفاده میکنم
شبها هم حسابی خودم را میپوشونم
کاش اینطور بود... دور و برشون خلوت نیست.. ولی انگار موجود زنده جدید حس و حال تازه با خودش به ارمغان میاره... هرچند من اصلا دوست ندارم

دخترشیرازی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 09:02

سلام بر تو ای دختر پاییز
خوبی خانم؟
اونجاهم بارون میاد؟
اینجا که هوا بس ناجوان مردانه سرد شده و نم نمی بارون میاد من در اوج لذت بردن هستم از این هوای دلپذیر
................................................
مامان از پنجشنبه سرما خوردن
همش برای مادر شما و مادر خودم ذکر خوندم که زودتر خوب بشن این عزیزان دل

سلام به روی ماهت
ممنون
خوبم
اصلا نه بارون ... نه برف ...فقط سرمای خیلی شدید
الهی آمین
منم از امروز برای دوتا مامانا میخونم... مامان من خیلی طولانی شده بیماریشون... و خسته شون کرده

سلام شنبه 6 آذر 1395 ساعت 09:23

وای تیلو چه قدر سرد شده...
خیلی باحال بود که اول میخواستین سوپ بخرید بعد یکهو کلی چیز دیگه هم خریدین
راستی تو این برنامه های تصویری که میگی ایمو خوبه...گوگل هم برنامه ای درست کرده که خیلی عالیه حتی وقتی اینترنت ضعیف میشه و تماس تصویری قطع میشه ولی ارتباط رو قطع نمیکنه و تو همچنان میتونی با طرف مقابلت صحبت کنی من نصب کردم واقعا عالیه...اسمش Dou هست

چطوره نصب کنم ببینم چطوره؟

امیر شنبه 6 آذر 1395 ساعت 09:26

تو هوای سرد و برفی
نه چای نه قهوه
نه شومینه و نه کرسی
نه پتو نه هیچ چیز دیگه
نمی چپسبه
تو این هوا
بغل گرم مادر می چسبه
سلامتی همه مادران صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد...

سین بانو شنبه 6 آذر 1395 ساعت 09:27 http://happyhomehappylife.blogsky.com/

تیلو جان دلم برات تنگ شده بووود نبودم یک مدتی به به دلم کباب نون سنگگ خواست

سلام عزیزدلم
خوش اومدی
جات خالی بود عزیزدلم
تشریف بیارید خوشحال میشیم... نون و کباب و ریحان

حامد شنبه 6 آذر 1395 ساعت 09:42 http://hamed-92.mihanblog.com

سلاااام تیلو خانوم عزیز صبحتون بخیر
آقا هوا اساسی سرررررررررررده ها مراقب خودت باش
من چند روز نبودم چون ماموریت بودم اونم سمت آذربایجان که حسابی سرده امروز که اومدم پستهای قبلی رو خوندم ولی عکس اون کلاه باز نشد
از الان آجیل واسه شب یلدا خریدین؟ تا اون موقع تموم چیزی ازش نمیمونه که
خدا پدر بزرگتون رو بیامرزه
ایمو عالیه من با خیلی از دوستان توی کشورهای دیگه راحت حرف میزنیم
شاد باشی

سلام خوش آمدید
وای چه ماموریت سردی....
باقی میماند... چون پدر من عادت ندارن هیچی را کم بخرن

ما هم برای صحبت با داداش خیلی راحت هستیم با ایمو

mahee شنبه 6 آذر 1395 ساعت 09:42 http://gahnegar.blogsky.com

تیلو جان ایمو واسه کسایی خوبه که یکیو دارن که دلشون میخواد ببیننش و دلتنگش میشن، نه برای ماها که کسیو نداریم!
جوجه عاشق شکلات جرقه ای هست.خیلیم خوشمزه هستن. نوش جونت..
چه هوس های خوبی داشتی..من از صف نونوایی خوشم نمیاد.

ماهی جان ...
منم خیلی شکلات جرقه دوست دارم
صف نونوایی خیلی بده... ما هم برای هوسمون با پدر کلی تلاش کردیم

حامد شنبه 6 آذر 1395 ساعت 09:42 http://hamed-92.mihanblog.com

سلاااام تیلو خانوم عزیز صبحتون بخیر
آقا هوا اساسی سرررررررررررده ها مراقب خودت باش
من چند روز نبودم چون ماموریت بودم اونم سمت آذربایجان که حسابی سرده امروز که اومدم پستهای قبلی رو خوندم ولی عکس اون کلاه باز نشد
از الان آجیل واسه شب یلدا خریدین؟ تا اون موقع تموم چیزی ازش نمیمونه که
خدا پدر بزرگتون رو بیامرزه
ایمو عالیه من با خیلی از دوستان توی کشورهای دیگه راحت حرف میزنیم
شاد باشی

حامد شنبه 6 آذر 1395 ساعت 09:44 http://hamed-92.mihanblog.com

میگن تو اصفهان اونقدر هوا سرد شده که دیگه چسبیدن به بخاری فایده نداره باید بخاری رو روشنش کنن درسته؟؟؟


نه دیگه در اون حدم هنوز سرد نشده

بهار شیراز شنبه 6 آذر 1395 ساعت 11:44

خدا بگم چکارت کنه ... دلم کباب خواست

به به
وای فکرشو بکن کاش دل آرام از اینجا رد نشه... اون دیگه چی بگه

امیر شنبه 6 آذر 1395 ساعت 12:12

کاری کردی که عصر برم کباب گنجه و جگر بخورم اول دوتا نون گرم بگیرم و بعد برم جگرکی

امیر شنبه 6 آذر 1395 ساعت 13:00

سلام با اجازه تون من امروز یک ساعت زودتر میرم


اجازه ما هم دست شماست
هر روز دارین هی زود میرین یادتون باشه ها

دخترشیرازی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 13:51

همرو ترکوندی دختر

شاذه شنبه 6 آذر 1395 ساعت 17:50 http://moon30.mihanblog.com

سلاااام
مرسی از این همه انرژی و امید تو نوشته هات
ان شاءالله خدا پدربزرگتو رحمت کنه، به مادر و مادربزرگت شفا بده و سایه ی پدرجان را روی سرت نگه داره

منم چند دقیقه استراحت و قهوه رو پشت کامپیوتر استفاده کردم. حالا برم برای شام هویج پلو بپزم

سلام عزیزدلم
به به
هویچ پلو را شیرین میپزین؟ با کشمش و پسته؟

شاذه شنبه 6 آذر 1395 ساعت 18:55 http://moon30.mihanblog.com

نه اتفاقا ترش و شور و پر ادویه
شیرین پلو تو خونمون مشتری نداره. هویجا رو ریز کردم و با کمی روغن و پیاز و ادویه حسابی سرخ کردم. بعد رب گوجه هم توش زدم باز سرخ کردم. بعدم آبغوره و گوشت چرخی سرخ شده و نهایتا با برنج گذاشتم دم بکشه


نوش جان
من خودم همه چیز را شیرین دوست دارم

امیر یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 07:34

صبح شد
پنجره ها خندیدند
شاخه ها رقصیدند
همه جا بوی شکفتن جاری است
فرصت بیداری است
صبح یعنی آغاز
فکر رفتن باشیم
چه کسی می گوید:
پشت این ثانیه ها تاریک است؟
گام اگر برداریم
روشنی نزدیک است

صبح زیباتان بخیر

دخترشیرازی یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 08:47

سلام خانم تیلوییان صبحتون عسسسسسسسسسسسسسسسسسل

بانومیم دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 11:26 http://banoo-mim.blog.ir

الهی که مامان زودتر بهتر شن
وای اون شکلات جرقه ای های مرداس عااالیه :))) با چایی داغ بخور ، ترقه بازی میشه تو دهنت


ممنون از دعای خوبت
محشرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد