روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

گزارش چالش ترک عادت های بد...

سلام دوباره

خوبین؟

چالشم به خوبی روزهای قبلش نبود

گند نزدم به همه چی... همه چی را خراب نکردم ... اما عین قبل هم پیش نرفتم

شاید خطاهایی که کردم قابل چشم پوشی باشن... شاید هم شما بگین نه

اما من که میدونم کجا بودیم و به کجا رسیدیم بهتون میگم قابل چشم پوشیه

فقط نیاز به کمی بازنگری... دقت و پشتکار داره

من هم میتونم مطالب موجود را بازنگری کنم و دستام را به آرامش دعوت کنم

هم میتونم با دقت بیشتری به موضوع دقیق بشم

هم در خودم پیشتکار ادامه را میبینم


شماها بهم انرژی بدین... منم سعی خودم را میگنم

نمیدونم لحظه های سختی را گذروندم

یا اینقدر در لحظه ها غرق بودم که خیلی چیزها یادم رفت

بهر حال چالش را ادامه میدم

هرچند سخت

هرچند حتی غیرممکن

اما برای من همه چیز امکان پذیره...چون میخوام....

نظرات 8 + ارسال نظر
آروشا شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 15:14 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
اشکال نداره تیلو عزیز اتفاقا اینجور موارد و اشتباهات اندک که گاهی رخ میدهند باعث میشوند مصمم تر و قویتر باهاشون برخورد نماییم و مراقبشون باشیم و بهتر پیشرویم و دیگر جلوی رخداد دوباره شان را بگیریم ان شاء الله
عالیه تیلو جان این همون تصمیم مصمم و قوی ای هست که باید داشت ان شاء الله این موفقیتها باز هم به خوبی و عالیتر ادامه خواهند یافت تیلو عزیز
من هم اصلا با ناخنها کاری ندارم و خوب پیشرفته خداروشکر

خوش به حالت که عالی پیشرفتی
اما من خطاهایی داشتم... سعیم را میکنم بازم مصمم هستم

آروشا شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 15:45 http://khodaarame janha313.blogfa.com

سلام مجدد تیلو عزیز
چند هفته نخست من هم خطاهایی اندک داشتم ولی الان دوهفته ای هست که ناخنهارو کاری ندارم فقط گاهی وقتها پوست اطراف ناخنها را بجای اینکه با ناخن گیر بگیرمشون اشتباهی میخوام که خودم بکنم ولی جلوشو میگیرم و حتی اگه یکم بلندکرده باشم وست رو دیگه نمیزارم ادامه دهن و با ناخن گیر جدایش میکنم ، اینکه تا الان مصمم پیشرفتیم عالیه و این خطاها طبیعیه و کم کم این خطاهای اندک هم تموم میشوند ان شاء الله و وارد مرحله فراموشی مطلق از این چالش میشویم طوریکه گوییم مگه اصلا همچین چالشی هم وجود داشت و خودمون مثل الان که سعی به اتمام این چالش داریم ، آن موقع هم انشاء الله حتی از بروز چنین کاری تعجب میکنیم که قبلا طور انجام داده ایم و کاملا با این رفتار بیگانه خواهیم شد ان شاء الله تیلو عزیزم تا الان عالی پیشرفتیم خداروشکر باز هم بهتر و بهتر خواهیم بود ان شاء الله با ذهنی آرام و آسوده طوریکه تماما مدیریت روزها بدست خودمان هست و بدور از هرگونه چالشی ان شاء الله

دلژین شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 15:47 http://delzhin313.blogsky.com

مهم اینه تا اینجاش خوب جلو رفتی... خیلی خوب...
فک کنم برا شلوغی و خستگی چند روز اخیر بوده که یه کوچولو اشتباه شده


ممنون خانوم دکتر انرژی بخش
دوری و دلتنگی هم خیلی سخته

حامد شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 20:07 http:// hamed-92.mihanblog.com

مهم اینه که به این باور برسین که میتونید
ماها باید تو زندگی واسه مشکلات خیلی بزرگتری خودمون رو آماده کنیم که اینا پیششون به چشم نیان
من مطمئنم شما از پسش بر میای

این مشکل خیلی بزرگه
اصلا وسعتش برای شما قابل دیدن نیست...وحشتناکه
خیلی خیلی سخته
ولی من با دوستایی مثل شما و دلداریهاتون ... حتما خواهم توانست

آروشا شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 23:29 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلوعزیز
میخواستم اینو بگم بهتون که ببخشید اگه کم کامنت میگذارم ولی وبلاگتون را دنبال میکنم و خیلی دوستتون دارم و از خداوند براتون همیشه خیر و بهترینهارا میخواهم ان شاء الله همیشه موفق و سلامت و شاد باشید تیلو عزیزم


تو بینظیری

دخترشیرازی یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 08:07

تو میتونی تیلوی من
خانم گله من خیلی قویه

کاش اصلا خطا نمیکردم
کاش قوی تر بودم

شاذه یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 16:50 http://moon30.mihanblog.com

سلام عزیزم
ما موفق میشیم. ما می خوایم و میشه. ما در این راه آرامش و شادی رو تجربه می کنیم به لطف خدا

انشاله
انشاله
منو هم دعا کنید

آروشا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 11:05 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تسلو عزیز
لطف دارید تیلو جان ممنونم همچنین


سلام به روی ماهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد