روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آب بودم ...

من مطمئنم روزگاری آب بودم

از صبح آفتاب می نوشیدم

میرفتم و هیچ جا نمی ماندم

آب بودم و پر از ماهی های شیطان

آب بودم و پر از سنگریزه های رنگی رنگی

آب بودم و لبریز از صدا و شور

من روزگاری آب بودم و از چشمه ی عشق میجوشیدم

میرفتم و میرسیدم و دوباره میرفتم

هرکسی در چشمهایم مینگریست خودش را میدید

خوده خودش را ... خویشتن خویش را

من روزگاری آب بودم

روان

شاد

روشن

پر از زندگی

لبریز از حیات

می رفتم و می رفتم

تا یک جایی می رسیدم به یک مزرعه گندم

گندم ها را که میدیدم قد میکشیدم لابلای ساقه ها

و بعد با منقار گنجشک ها پرواز می کردم

و بعد از اولین بوسه با ابرها هم آغوش می شدم

من روی ابرها مینشستم و زمین را با اینهمه زیبایی نگاه میکردم

دلتنگ میشدم

باران می شدم

باز میگشتم و دوباره در صبحی دیگر

جاری تر از دیروز

به میان سبزه زار ها میخزیدم

من مطمئنم روزگاری آب بودم


نظرات 6 + ارسال نظر
گلشن یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 11:38

همین الانم آبی

از بس اشک ریختم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دل آرام یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 11:42

خصوصی
دوستم چی شدی؟
چرا اشک ریختی؟ دکتر حالش خوبه؟ رابطه اوضاعش خوبه؟

راحت سوال کن
نگران نباش
دختریم دیگه
گاهی باید اشک بریزیم تا اروم بشیم
خدا را شکر همه چی خوبه

گلشن یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 11:54

از بس که زلالی

واقعا
چه خوبه دوستای آدم اینطوری ادم رو لوس کنن

گلشن یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 13:29

تیلوتیلو من عاشق کاغذ دیواریای موبایل رنگی رنگی شدمگفتم به تو هم بگم....

آره واقعا کیف میده

هورا
هورا
هورا

مریم بانو دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 08:11 http://rozhan313.blogsky.com

تو روابط همیشع همینه... یه جا میخوندم نوشته بود اگر زوجین هیچ مشکلی با هم نداشته باشن خودش یه مشکله :) شیرینیش ب همین نفاوت ها و مشکلاته...
چقدر دوست دارم تو و آقای دکتر به هم برسید...
هنوزم آبی... زلال... مهربان... خوش قلب...

چقدر تو خوبی عزیزدلم

مهناز دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:00 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

سلام عزیزم.من مهنازم،دوست دندون.ازم خواست بهتون اطلاع بدم پدرش فوت کرده.اگه خواستید،بگید شماره شو بهتون بدم.

وای عزیزم
چقدر ناراحت شدم
خدا رحمتشون کنه
ممنون که خبر دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد