روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ولنتاین مبارک

سلام

هر روز ، روزه عشقه اگه عاشق باشین

عاشق بودن دختر بودن و پسر بودن هم نمیشناسه... هر چیزی که باعث فداکاری بشه.. .هرچیزی که باعث بشه از خودمون بگذریم عشقه...

میدونم هر مناسبتی فلسفه ی خودش را داره

ما حق نداریم این مناسبت را که روز عشاق و در فرهنگ جای دیگه ای هست تغییر بدیم

اما من نظرم اینه

هر روزی که عاشق باشی ، روز عشقه و باید جشن گرفته بشه...

امروز و هر روزتون پر از عشق و مبارک

امروز و هر روزتون پر از عاشقی های قشنگ



پ ن 1 : من و آقای دکتر (دیگه نمیگم نانا) اصلا از این قرتی بازیها نداریم... نه کادو بازی ... نه مناسبت بازی... اما دیشب بهم گفت تو معجزه زندگیمی... دوستت دارم و روز عشقمون مبارک

پ ن 2 : من حتی از تبریکش تعجب کردم چون اصلا اهل این حرفا و کارها نیست

پ ن 3 : قسمت هشتم شهرزاد را ندارم و باید برم قسمت نهم

پ ن 4 : دلم میخواد امروز سوپرایز بشم

پ ن 5 : هرسال در چنین روزی برای للی ، مامانم و خواهرهام و البته مغزبادوم هدیه میخریدم ... اما امسال برای هیچکس هیچی نخریدم حتی شکلاتای قلبی و رنگی هم تعطیل....

پ ن 6: من لبریز عشقم... نیاز به هیچ روز و مناسبتی ندارم



نظرات 13 + ارسال نظر
مژده یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 09:09

سلام دوست من , من هم یک بیماری کم یاب داشتم دکترا 8 سال با کورتن اون رو خاموش نگه داشتند ولی با طب سوزنی معجزه اتفاق افتاد و من خوب شدم این طب رو امتحان کنید

طب سوزنی برای تریکوتیلومانیایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من اصلا دارو مصرف نمیکنم

گلشن یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 09:30

سلام
روزت رنگی خخخخ
چرا میگی آقای دکتر؟
چرا امسال تعطیل کردی کادوها رو؟ چون ممنوع کردن؟نیس که بخری؟
چرا دکتر امسال تبریک گفت؟ هممم! فکر کنم چون ممنوع کردن ایشون مشتاق شدن!!
فعلا همینارو جواب بده تا بیام

دوستان نظرشون این بود که نانا بهش نمیاد
منم گفتم آقای دکتر
البته در دنیای واقعی همون نانا هستا
مگه امسال تعطیل کردن؟ پس من اینهمه دارم میبینم کادو مادو دست دختر پسرا قضیه چیه؟؟؟؟؟؟
نمیدونم چرا ؟ همیشه منو غافل گیر میکنه
نمیدونم چرا امسال بیخیالش شدم .... انگار کادو خریدن سخت شده
چی بخرم از کجا بخرم
شلوغ .. ترافیک ... منم امسال بی ماشین بودم

گلشن یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 09:46

آره دیگه به گمرک بخشنامه کردن مباظب باشه هیچ نوع کادوی عشقولی وارد نشه و ولنتاین رو ایران و پاکستان تحریم کردن.
و میگن فرهنگ منحط غربیه و باعث نمیدونم چی چی خونواده ست و حالا من با این حرفا کار ندارم درسته یا نه اما خب تاثیر نمیذاره و بدتر هم میشه. هر چی رو ممنوع میکنن اصولا بدتر میشه بعدم مگه همه کادوی قلبی و ولنتاینی میدن روز ولنتاین؟


پاشم برم یه چیزی بخرم
یه هو دلم هوایی شد

دل آرام یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 09:49

اوضاع خوبه؟

شکر خدا
راضیم به رضای پروردگار

یک زن یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 09:58 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

هپی ولنتاین هانی

مبی یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 10:24 http://inthisworld.blogsky.com

کاش سورپرایز بشی

الهی آمین

نفس یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 10:27 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیزم...بلی موافقم منم کادو نمیخرم..ولی دلم یه چیزی...مثل یه شکلات یا یه شاخه گل یا یه همچین چیزی که بدونم برا من زحمت کشیده و فکر کرده و رفته خریده میخاد...
عزیزم قبلا عکستونو گذاشته بودین؟
من ندیدم..

من عکسم را گذاشتم؟؟؟
نه نگذاشتم
آقای دکتر منو میکشه اگه همچین کاری بکنم

نفس یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 10:54 http://nafas1367.blogsky.com/

چرا فکر کردم گذاشتی
نمیدونم کی بود گذاشته بود ...آخه اونم آقای دکتر داشت...
ببخشید اشتباه گرفتم آلزایمر دارم شدید..

ای جانم
آقای دکتر توی عقاید مجستیک آقای دکتر گذاشته بود عکس خودش را

حسین یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 11:04 http://geranio.blog.ir

سلام من منظورم کلی هست و اصلا مورد خاصی نیست:
به نظر من اینکه ما بیایم و خودمون رو بچسبونیم به خارجی ها که مثلا ما هم ولنتاین داشته باشیم خوب نیست.میدونید؟نفس عمل خوبه ها!ما بریم به کسی که دوستش داریم کادو بدیم.ولی توی ایران این امر اشتباه شده!هیچکس هم متوجه اشتباهش نیست.توی خارج مردم میرن به همسرها و نامزدها و نامزد(نسخه ی قابل انتشار همون چیزی که شمام میدونی و منم میدونم)هاشون هدیه میدن.اما توی ایران فقط و فقط به همون نامزد ها(همون نسخه ی قابل انتشار)هدیه میدن.به نظر من این یه افتضاح فرهنگیه.البته خب یه جورایی میشه گفت که حالا که کل فرهنگمون شده غرب،اینم روش ولی به نظر من بهتره که همون اصلش رو وارد کنیم نه اینکه درب و داغان ترش کنیم و برش داریم برای خودمون.
میلاد با سعادت حضرت زینب و روز پرستار مبارک

من کلا نظرم در این مورد این هست که هرکسی را دوست داری هرروزی بهش هدیه بدی میشه روز تو... میشه روز عشقت...
البته بعضیا هم مثل من کسی بهشون کادو نمیده و کادو هم گیرشون نمیاد

تبسم یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 15:32 http://tabasomshadi.blogsky.com

چقدر جمله اقای دکتر خطاب به تیلو تیلو جان شعف انگیز بود.
قشنگ تا چندین روز حسابی پر انرژیت می کنه دختر :***

ممنون
اما تیلو تیلو این توانایی را داره که سریع یه چیزی برای غصه خوردن پیدا کنه

اذر یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 17:52 http://azar1394.blogfa.com

اون جمله نانا از هر کادویی بهتره به نظر من
اینکه تو معجزه ای عالیه بهت تبریک میگم

ممنونم

زن عاشق دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 15:37

اقای دکتر مجردن دیگ انشالله

چند بار میپرسین؟
نه زن و بچه دارن ... اونم نه یکی چند تا.....
حالا مجرد نباشن چی میشه؟

انه دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 18:27 http://manopezeshki69.blogsky.com

ای جانم روز عشقتون مبارک معجزه زندگی
چه جالب ایشون پزشک هستن؟

ممنون عزیزم
دکترا دارن
البته بی ربط هم نیست به پزشکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد