روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهایی با عدد معکوس

سلام

شنبه تون بخیر

هنجار شکنی کردم و چند روزه نیومدم

توی لاک خودم بودم

چهارشنبه با خواهرم رفتم خرید .... بهم خوش نگذشت... چیزی هم نخریدم...

پنجشنبه و جمعه هم....


خداوند را سپاس برای تمام نعمت هاش

گاهی به تنهایی و سکوت نیاز داریم

دلم برای همه دوستای وبلاگیم خیلی خیلی تنگ شده

به همتون از صبح سر زدم ... برای بعضی نوشتم و بعضی ها را توی سکوت خوندم




نظرات 3 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 14:15

خوبی؟
هر لحظه منتظرت بودم. گفتم شاید با نانا باشی

ممنونم عزیزم
بدک نیستم
نه با نانا نبودم

گلشن شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 14:40

گل به خودت
خودت عزیزی
دلم برات تنگ شده

زن عاشق شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 15:23

من نمیتونم بیرون برم دور بزنم دست خالی برگردم ...حالا چی میخای بخری لباس عید

لباس
کفش
کیف
عیدی
کادو
هدیه تولد
چشم روشنی
لباسای جینگیل برای خونه
برای مهمونی
مانتو
شلوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد