روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سه شنبه ها ، روزهای برکت است برای مادرم...

سلام

اول صبح قسمت آخر داستان نبات را خوندم

خلسه ی خیلی خوبی داشت

حالم را زیر و رو کرد

خودم را کنکاش کردم

باید از خودش میپرسیدم

عین حال بعد از مستی ... انگار حالم یه طور عجیبی خوب و بد بود

زنگ زدم

پرسیدم : به نظرت من لوندی بلدم؟

گفت: باز چی شده ؟

گفتم : عاشق خوشگلیم شدی یا چیز دیگه ؟

خندید... گفت : مگه خوشگلی تو؟؟؟؟؟؟ من عاشق تمام زنانگی های تو شدم... تمام چیزی که درونت هست و کسی جز من نمیبینه....

من الان مستم

از یه شراب کهنه

خوش به حالم

این حال خوش را مدیون نبات هستم...



پ ن 1 : هیچ وقت دلم نخواست کسی عاشق چشم و ابروم بشه... همیشه این حس را داشتم که این زیبایی رفتنیه

پ ن 2 : همیشه دلم میخواد چیزی درونم وجود داشته باشه که منو منحصر به فرد کنه

پ ن 3 : چیزی قشنگ تر از عاشقی در این عالم هست...

پ ن 4 : دوستی و دوست داشتن را با عاشقی اشتباه نگیرید...

نظرات 7 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 08:32

داستان نبات کجاست؟

توی وبلاگ نبات
داخل لینک های اون کنار هست

یک زن سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 09:29 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

عزیززززم خیلی خوش بحالته

نه حالا در این حد
ولی میشه امیدوار بود

نفس سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 11:47 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیزم..

به نطرم هیچوقت کسی از روی ظاهر نمیتونه عاشق بشه اون فقط فکر میکنه که عاشق شده ...
خصوصیت و اونچه که ادما دارن میتونه باعث عشق بشه..
خوبه که معشوق کسی هستی که خودتو دوست داره...

گلشن سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 13:46

خوش به حالت اونقدر خوش بحالت که دلم میخواد بزنمت

ای جونم
حالا جو گیر شده بوده ... شما به دل نگیر

تبسم سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 19:40 http://tabasomshadi.blogsky.com

:))) تیلو تیلو تیلووووو :***
منم داستان نبات خوندم
می دونی چی فهمیدم?
اینکه عشق به دلیل و سختی کشیدن برای پیدا کردن معشوق ربطی نداره.
من خیلی خودم اذیت کردم تا کسی که می خوام پیدا کنم. :)))
اما حتی از روی صدای قدم های یکنفرم میشه عاشقش شد. اگر دو نفر دلشون برای هم بتپه :))


عشق خودش به سراغ ادم میاد

البته تبسم جانم اینم دیگه داستان بوداااااا

زن عاشق جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 14:53 http://zanashegh.blogsky.com/

چقد بد ...

زن عاشق شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 15:25

آررره ههسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد