روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بعدازظهرانه...

صبح که بیدار شدم احساس کردم هوا به طرز قابل ملاحظه ای گرم تر شده

برای همین پلیور زیر پالتوم نپوشیدم

با توجه به اینکه امروز از اون روزایی بود که بابا هم میومدن دفتر و ایشون سردشون میشه ، تا رسیدم بخاری را روشن کردم

وای

ولی کلافه ام از گرما الان

هر چند دقیقه یه بار میرم یه ذره در را باز میکنم و با اعتراض بابا در را میبندم


پ ن 1 : من میوه های شش ماه اول سال را بیشتر از میوه های شش ماه دوم دوست دارم

پ ن 2 : ظهر ماهی خوردم و احساس میکنم از شدت سردی در حال مردنم با اینکه کلی هم خرما خوردم...

پ ن 3 : یه آقای دوره گردی صبح قابلمه دیسینی میفروخت تو کوچه ، بابا یه کلمه ازش پرسیدن: چند؟؟؟ و اون دیگه ما را ول نکرد و تا دوتا خودکار کانکو بهش ندادم دست از سر ما برنداشت و نرفت...

پ ن 4 : هوای بهمن و اسفند را مزه مزه کنید....



نظرات 6 + ارسال نظر
سحر خانمممممممم شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 17:35 http://maloosak.69.mu

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
85188

خسته هم نمیشی؟
خب این چیه
یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلافه شدم و نفهمیدم

گلشن شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 19:16

من به این سن رسیدم هنو میوه فصلهارو بلد نیستم
هوا هم خیلی بده بد بد بد

چرا بده؟
هوا اینجا که خوبه
گلشن جونم یعنی مثلا فکر میکنی گیلاس یا زرد آلو میوه ی زمستونه؟؟؟؟؟؟

اسفند رو دوست دارم .

منم
یه شور و حال عجیبی داره

مریم بانو شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 22:12 http://rozhan313.blogsky.com

من کلا از میوه ها پرتقال و هلو گوجه سبز و شلیل دوس دارم...و دیگر هیچ :))

من همه چی دوست دارم
میوه های بهار و تابستان را بیشتر دوست دارم

تبسم شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 23:48 http://tabasomshadi.blogsky.com

:)))))) اون بالای , برای منم از این متن ها می ذاره. وبلاگشم یه وبلاگ فکر کنم خدماتی هست دقیق یادم نیست. تبلیغ یه چیزی می کرد که به درد نمی خورد.

:)) پی نوشتات رو خیلی دوست دارم.
بعضی اوقات دلم هوس پی نویسی می کنه.


:))) امروز حالم خیلی خوبه
خیلی خیلی
عالی عالی ام, محشرم

می دونی تو خیلی قشنگ از روزهای زندگی حرف می زنی
:****

پی نویسی کن خب
منم دوست دارم پی نوشت ها را
روزهای زندگی خودشون قشنگن ....

دل آرام یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 08:47

خوبه دفتر داری
کار خودتو داری
خدا رو شکر

ممنونم
قابل شما را نداره
البته فراموش نکنید سختی ها و مشکلات خودش را داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد