روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنجشنبه های بی تو عذاب ممتد است....

سلام

ببخشید که دیروز ننوشتم  (حالا نیست که قلم فرسایی در راه ادبیات مملکت میکنم)

چون دیروز در راستای همون تقدیرنامه های رنگی رنگی غرق در رنگ بودم

امروز هم ادامه داره همچنان

امیدوارم روزهای دگر هم ادامه داشته باشد

بزارین براتون چند نمونه شو بزارم

at38_photo_2016-02-04_09-09-10.jpg


sxmy_photo_2016-02-04_09-09-52.jpg


نکته بعدی انتخاب اسمه که همه دوستان عزیزم بسیار بهم لطف داشتین و کمکم کردین و اسمهای خیلی باحالی برام انتخاب کردین ، میشه بازم کمکم کنین؟؟؟؟؟ من اینجا چند تا از برگزیده هام را بزارم یکیش را برام انتخاب کنید؟؟؟؟؟؟ لطفا

1- تیلوتیلو

2- من خاتون

3- خاتون صورتی

4-من رنگی رنگی



پ ن 1 : میخوام اعتراف کنم بعضی از دوستای مجازیم را در حدی دوست دارم که یک روز کمتر میام اینجا دلم براشون تنگ میشه

پ ن 2 : امروز تا شب سرکارم و به شدت شلوغم

پ ن 3 : دیروز کلی پست تو سرم بود که امروز هیچکدوم یادم نمیاد

پ ن 4 : برای للی خواستگاری اومده که به نظر من خیلی شرایطش وحشتناکه و به نظر اون و خانواده اش خوبه!!!!!!!!!!!

پ ن 5: خانوم توت فرنگی وقتی رمزی کرده یعنی میخواسته من نخونمش؟؟؟؟

نظرات 11 + ارسال نظر
مبی پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 08:41 http://inthisworld.blogsky.com

اینا رو بذاری اسمت؟!
بذاری هم من که همون گندم صدات میکنم.
اگه خیلی مجبورم کنن یه اسمو نظر بدم دومی از بقیه قابل تحملتره
ممنون که بهم سر میزنی

خوبی عزیزدلم
گندم یه دونه داریم این دور و بر
وگرنه که عاشق گندم و مزرعه اش هستم

مریم بانو پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 08:46 http://rozhan313.blogsky.com

تیلو تیلو بامزس خیلیییی...
کارت عروسی خودت و انشاءالله یه روز بشینی درست کنییی

منم خیلی از تیلوتیلو خوشم اومد
عروسی من کارت نداره
فقط بزن و برقص

الهام پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 08:53

من مهربون هم خوبه!بهت میاد

چه قشنگ....
واقعا تو منو مهربون میدونی؟

الهام پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 09:07

آره،از من مهربون تری حداقل!

مطمئنی؟
من درون تو چیز دیگری میبینم

دل آرام پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 09:26

شرایط خواستگاره چیه؟

قبلا ازدواج کرده بوده
و یه شغلی داره که اصلا از نظر من شغل نیست

عقاید مجستیک آقای دکتر پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 10:32 http://beeeauty.blogfa.com

من خاتون

گلشن پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 11:20

سلام بر فعلا بی نام عزیز
تیلو تیلو بانمکه و اما برای کسی که تو رو نشناسه و نخونده باشتت معنا وحسی رو القا نمیکنه جز بانمکی! ولی مشخصه شما بانمکی نیس مهربونی و شاد بودنه
مهربان خالی هم خیلی خوبه به نظرم یا شایدم آفتاب.خاله قزی چطوره?
ولی مهربان خوبه هااااا دیگه خوددانی
بعدش دیگههههه کارتا هم آبیش از همه شیکتره چونکه گلای توش همرنگشه!


یهو خیلی از آفتاب قزی خوشم اومد
احتمالا همین را بزارم
آفتاب قزی......
کارتها همش همینطوریه
شاید تو عکس خوب نشون نده ولی داخلش گلها هارمونی دارن
مممنون از نظراتت

اذر پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 11:35 http://azar1394.blogfa.com

سلام
خاتون صورتی

sevil پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 12:07 http://ashpazisevil.persianblog.ir

سلام خاتون صورتی به نظرم تازه است و با نمک

بهار شیراز پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 12:17 http://baharammm.blogsky.com/

اسمتو بزار رویا

تبسم پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 18:46

تیلو تیلو جان :)*****
.یعنی منحصر به فرده اسمت
چقدر کارتهات عالی اند :))
امیدوارم دوستتم عاقبت بخیر شه عزیزم

یه عکس خانوادگی حتما از کارتات بزار
کنار هم یه جلوه بخصوص باید داشته باشند :*****

چقدر تو خوبی تبسم
ماهی بخدا
یادم رفت عکس را بگیرم و یه سری از کارت ها را دادم رفت
اگه حواسم باشه شنبه این کار را میکنم
از بس شلوغم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد