روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه هفته آخر آبان

سلام

امروز از صبح دارم به شدت سخت کوشی میکنم

تا جایی که الان هلاکم

از صبح ساعت نزدیک هفت که شروع کردم به کار کردن ، تا الان که ساعت نزدیک پنج و نیمه هنوز خاموش نشدم ....



پ ن 1 : یک گزارش کارآموزی بزرگ داشتم که در یک روز قول تحویل دادم و تمام شد

پ ن 2 : بابا و مامانم فردا عازم سفر هستند

پ ن 3 : یک نفر انسان ناشناس با یک تلفن ، یک کمک بزرگ بهم کرد.... کاری که چند سال پیش هم دو دفعه در دو زمان مختلف برام انجام شده بود.... ازش ممنونم    فقط این بار ازم در ازای کارش تقاضای پول کرده.....

پ ن 3 : من و نانا از این نبود بابا و مامان حسابی استفاده خواهیم کرد....

نظرات 2 + ارسال نظر
تبسم دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 18:23 http://tabasomshadi.blogsky.com

:))) عاشقتم با اون انرژی وصف نشدنی ات.

حسابی به شما و نانا خوش بگذره عزیزم. :***

دل آرام سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 10:04 http://mrs-delaram.blogsky.com/

ای شیطون.
همیشه در حال نامزد بازی هستیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد