روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تولدم مبارک

سلام

امروز روزه منه

ماله خوده خودم

من دختر پاییزم

دختر رنگهای گرم ، نارنجی و زرد و قهوه ای

من دختر شور و هیجان و احساسم

من با عشق زنده ام

ریشه های دلم توی زمین عشق روییده

درخت جانم از عشق آبیاری شده

من با عشق به دنیا اومدم و تا امروز بزرگترین ثروتم عشقم بوده

عاشقم

شکست خوردم

جوونیم را باختم

اما عشق در من روز به روز پررنگ تر شد

امروز با جرات میگم به شدت عاشق خداوندم!

عشق نانا منو به عشق خداوند نزدیک و نزدیک تر کرده و این یعنی یه هدیه آسمونی

عشق نانا هدیه ی خداوند به منه و من سپاسگزارم

امروز تولدم هست

امروز روزیه که به دنیا اومدم

میان اشک و لبخند پدرو مادری که عاشقم بودن ، هستن و امیدوارم تا همیشه سایشون بالای سرم باشه

امروز تولدمه

دیروز خواهرا و برادر و مادر و پدر و اون مغز بادوم کوچولو ، برام جشن گرفتن

هدیه بازی کردیم

کیک بریدیم

خندیدیم و تولدم را جشن کرفتیم

نانا تا امسال هیچ سالی تولده من یادش نبوده و هیچ هدیه ای هم تا حالا ازش نگرفتم

اما عاشق اینم که اون یادش باشه

که اون برام پیام بده

از صبح پیام از جاهای مختلف بهم رسیده

ولی دلم تبریک عاشقانه ی عشقم را میخواد

که هرچند هم یادش نیاد و تبریک نگه بازم عاشقشم و بازم دوستش دارم

تولدم مبارک.....


بعدا نوشت:

نشسته بودم که یهو پیک یک دسته گل نسبتا بزرگ با رزهای قرمز برام آورد

اصلا وقتی از در اومد داخل یهو بوی خوبش پیچید همه جای دفترم

للی را که میشناسید.... بهترین دوست من 

نظرات 3 + ارسال نظر
ح مثل ... شنبه 23 آبان 1394 ساعت 09:25

سلام هدیه خوبی . توللللللللللللللللدددددددددددت مببببببببببببااااااااااااارررررررررررررک .
عزیزم یه عمر به شادی و عشق سرکنی انشالا و به سلامتی . سپاسگزارم که تونستم به وقت بیام تبریک بگم و دیر نشده بود . برات آرزوی بهترین ها رو دارم .

ممنون دوست عزیزم
ممنون مهربون
ممنون دخمل گل
الهی همیشه شاد باشی

تبسم شنبه 23 آبان 1394 ساعت 17:27 http://tabasomshadi.blogsky.com

تولدت مبارک بانوی ابانی
روزهات پر از عشق و قشنگی
:)****
تولد تولد تولدت مبارک
خانواده خوب یه نعمت بزرگه :)

ممنونم تبسم بانو جان
بعله
کاش قدر نعمتها را بدونیم

مبی شنبه 23 آبان 1394 ساعت 19:31 http://inthisworld.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزم
می خواستم اسمتو بنویسم، دیدم همیشه نوشتی من. بگم من جان؟
خدا رو شکر که روز تولدت خوشحالی

مگه اسمم را هم بلدی خوشگل خانوم؟
همون گندم عالیه
ممنونم
متشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.