روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه هفته معکوس

سلام

این هفته را میزاریم هفته معکوس

خدا هوامو داره

جای پاشو میبینم

جای انگشتاش رو میبینم

نوازشش را حس میکنم

گرمی آغوشش را با تمام وجوددرک میکنم

و میدونم که میدونه.....


این هفته ، قراره خیلی اتفاقا بیفته

کاش پایان کابوس باشه

کاش همه آنچه که فکر میکنیم دود بشه بره هوا

کاش....



پ ن 1 : خیلی خیلی به دعاهاتون محتاجم

پ ن 2: یک صلوات مرا یاری کنید.... لدفن

پ ن 3 : دوستت دارم ، کلمه ای هست که تکرای نمیشه برام.... هر بار میشنوم آدرنالین خونم میره بالا.....

نظرات 2 + ارسال نظر
مبی شنبه 16 آبان 1394 ساعت 11:14

این هفته ی پرماجرا به خوبی برات به انتها برسه انشالله :)

ان شااله
ان شاله به دعای شما دوستان

مریم بانو شنبه 16 آبان 1394 ساعت 22:53 http://www.rozhan313.blogsky.com

اللهم صل علی محمد و آل محمد
انشاالله این هفته همه چیز به خوبی پیش میره...

به دعای شما عزیز مهربان
الهی همیشه سالم و شاد باشی در کنار عزیزانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد