روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نامه شماره 8

بهترین بهترین من سلام

کنار تو که هستم زن بودن برایم آسان می شود

در پناه تو ، در میان بازوان مردانه ات ، زن بودن ساده ترین کار دنیاست

وقتی که غرق بوسه هایت میشوم ، وقتی که از عطر تنم حرف میزنی ، وقتی که در مردمک چشمانم خودت را تماشا میکنی....

اما وقتی که نیستی ....

زن بودن سخت ترین کار جهان است

وقتی از من دوری و تمام زن های عالم را طلب میکنی ، برای منِ حسود ، زن بودن سخت میشود

وقتی که از من دوری و دلم بی قراری میکند، زن بودن سخت میشود

وقتی که هرنگاهی به خودش اجازه میدهد بر روی صورتم بلغزد ، و تو نیستی که با نگاهت از صورتم حفاظت کنی، نیستی که انگشتر نشانه را میان انگشتم بفشارم ، زن بودن سخت میشود....

بهترین بهترین من

وقتی کسی میان خنده و حرفهایش ، بی پروا، مرا طلب میکند ، بر خودم می لرزم و میفهم زن بودن سخت است

بیا

بیا و همیشه کنارم باش

بیا و نشانه هایت را روی انگشت و چشمهای مردم جا بده

بیا و نگذار زن بودن برایم سخت شود

بیا و در میان جهان آغوشت مرا به سهل ترین کار دنیا دعوت کن ....

بهترین بهترین من

دور بودن از تو سخت است و زن بودن این دوری را سخت تر میکند....

نظرات 4 + ارسال نظر
مبی پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 21:36

زن بودن سختترین کار دنیاست وقتی مردی کنارت نباشه...

مریم بانو جمعه 15 آبان 1394 ساعت 13:16 http://www.rozhan313.blogsky.com

انشاالله روزی برسه که همیشه کنار هم باشین..

تبسم جمعه 15 آبان 1394 ساعت 19:04 http://tabasomshadi.blogsky.com

:)) عجب دلت طوفانی شده عزیزم
از زندگی لذت ببر.
:**** ما ها جز دخترای خوشبخت این مملکتیم.
چه لذتی بیشتر از داشتن یه خانواده خوب مگر وجود داره.
من هر دفعه اینجوری به خودم دلداری میدم. :))))))

روزای خوشگل خوشگل هم در راه هست بانو :****

من دارایی های خودم را خیلی بیشتر تر میدونم و بهشون شادم
مادر - پدر - خواهرها - برادر و دخترخواهری که منو به زندگی بی نظیری سنجاق کردن
من خیلی آدمهای اطرافم را دوست دارم
و ادمهای زیادی هم منو دارن

ح مثل ... شنبه 16 آبان 1394 ساعت 09:47

سلام خوبی ؟
خییییلی پستت قشنگ و پر احساس بود . واقعا تو وجودم جریانش رو حس کردم . خیلی خوب مینویسی و توصیف میکنی کاش منم توصیفم خوب بود.
شاد باشی و تندرست

از تعریفت رفتم فضا
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد