روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اینجا را دوست دارم...

اینجا را دوست دارم

من یه مهاجرم که بلاگفا منو انداخت بیرون

اصلا حرفای منو معلوم نشد چیکارش کرد

اما من اینجا را دوست دارم

تا آخر مهرماه در همین حد شلوغم

در حدی که دارم روزی چهارده تا پانزده ساعت کار میکنم

هورمونها به هم ریختن و نمیدونم کجا موندن

اعصابم را به فنا دادن

ولی من بازم خوشحالم

روزهام خوبه

اومدم بگم که از اینجا نرفتم

شماها را یادم نرفته

فقط به اقتضای کارم فعلا نمیتونم بیام


پ ن 1 : هیچ چیز بدون تو طعم واقعی نداره حتی عسل و زعفران..

پ ن 2 : دلنگرانی جدید داره منو رسما شکنجه میکنه

پ ن 3 : به دعا نیازمندم ... برای عاقبت به خیری...

پ ن 4 : روزهای شلوغم لبریز از خوبی و بدی توأمان هست و من این روزها را دوست دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
سحرالف سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 11:12

سلام

خدا مرگم
چی شد؟

دل آرام سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 12:52 http://mrs-delaram.blogsky.com/

خوبی دوستم؟

,وقتی دوستای خوبی مثل شما دارم بایدم خوب باشم

تبسم سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 22:54 http://tabasomshadi.blogsky.com

:))) وای دختر , خیلی سرت شلوغه ها
با خیال راحت به کارهات برس.
تمام این روزها می گذره.
روزای قشنگ قشنگم می اد.
روزای خیلی قشنگ
:***

ممنون

مریم بانوˆ چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 00:33 http://www.rozhan313.blogsky.com

عزییییییزم... انشاالله کارهات ب خوبی پیش بره ،
کلی دوستت دارمااا...
همه مشکلات و دل نگرانیهاتم زودی برطرف شه...
دمنوش های خوش مزه یاادت نرههع

ممنون از دعاهای خوبت
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد