روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نامه شماره 5

سلام

بهترین بهترین من

امروز دورترین فاصله از دیدار بعدی هست

قرار شده نیمه پر را ببینم

پس ...

امروز هنوز بوی وجود نازنینت در مشامم هست

امروز هنوز طعم بودنت در کامم شیرینه

و امروز هنوز عطر بودنت را حس میکنم

بعد از بازی نگاه و لبخند

بعد از حرف زدنهای بسیار

بعد از اثبات هزارمین بار دوست داشتن، امروز صبح دلتنگ ترم

دلتنگ بودنت

بودن دائمت

بودن نزدیکت

اما نیستی و من راضیم به رضای خدا

به هرچیزی که رقم بخوره

به هرچیزی که از طرف پروردگار مقدر بشه

توی هدیه ی خدای منی

هدیه ای که خداوند برای من فرستاده و من به این هدیه مقدس عاشقم....

عاشقانه دوستت دارم حتی اگه در دورترین فاصله از دیدار بعدی باشم....

عاشقانه دوستت دارم ، حتی اگه هزاران روز دیگر ممنوع باشیم...

دوستت دارم حتی اگه بهم بگی داری پیر میشی...

حتی اگه بخندی و چروک های دور چشمم را بشماری...

دوستت دارم ...

همه چیز کنار تو طعم دیگری دارد....


پ ن 1 : اولین هایی که دیروز تجربه کردیم ، اونقدر عزیز هستند که غصه های ترسناک را از یادم ببرند؟

پ ن 2 : همیشه کنار تو اولین های بسیاری را میشه تجربه کرد

پ ن 3 : اشکهات برام مقدسند... کاش این غصه از دلت بره

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم بانو جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 10:40 http://rozhan313.blogsky.com

چه غم شیرینیه این عشق...
چقدر جفتتون تحسین برانگیزین که به پای عشق موندین...
از ته ته ته ته ته ته دلممم، میخوام که زوودی به هم برسین ...

واقعا تلخیه دوست داشتنی هست
ممنون
به هم رسیدنمون کار خداست .... به خودش واگذارش میکنم
اما آرزو میکنم تا ابد عاشق بمونیم

تبسم جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 22:53 http://tabasomshadi.blogsky.com

:) عزیزم
درست میشه به فکر چرا و چگونه اش نباش
درست میشه
:****
تو هم به عزیزت میرسی

فکر چرا و چگونه اش ماله خداوند چاره ساز
من خوش بینم
به عشق خوش بینم چون هدیه خداست

ح مثل ... شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 09:12

و همچنان عاشقانه هایت پاینده باد
و قلبت پر از وجود یار

دل آرام شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 10:53 http://mrs-delaram.blogsky.com/

چه طوری خانم؟

مشغول سخت کوشی و سخت جانی....

سارا یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 11:11 http://perinparadais.blogsky.com/

وای روزهای دلداگی زیباست مخصوصا پاییز های عاشقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد