روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عصر خواب آلود

سلام

از صبح یکسره در حال انجام کارهام هستم

اینقدر کار روی هم جمع شده که هر چی کار میکنم انگار نه انگار....

مثل اینکه بخوای آب یه استخر را مشت مشت خالی کنی...


خوابم گرفته

وقت خواب نیست

باید با انرژی کار کرد


پ ن 1 : به لحظه دیدار نزدیک و نزدیک تر میشم....

پ ن 2 : گاهی هورمون ها بی موقع شورش می کنن....

پ ن 3 : باید کمی صبورتر بود

نظرات 7 + ارسال نظر
Hh دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 17:27

کتاب های آخرالزمان خانواده "تمدن بچه ننه" و در جستجوی عقل تالیف استاد علی اکبر خانجانی در اینترنت منتشر شده است.

دانلود رایگان است.

هیکی سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 01:16 http://picky-hicky.blogsky.com

میدونی این روزهای آخر شهریور انگار همه کلی کار_ عقب مونده دارن و بدو بدو...
همه افتادیم رو دور تند...
من امیدوارم زودتر فصل دوست داشتنیم از راه برسه :)

واقعا که همه روی دور تند هستیم
تازه این میون عروسی هم دعوتیم
فکرشا بکن

سحرالف سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 12:36

سلااام

سلام به روی ماهت دختر جونننیییییی

مریم بانو سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 12:48 http://rozhan313.blogsky.com

اوخ اوخ...امان از دست این هورمونها....
عوضش شب که کارهات تموم میشه ، میری خووونه ، هممچین راااحت میخخواااابیییی ....

امان از دستشون
راحت میخوابم چیه ، همچین هلاکم که انگار میمیرم

مریم بانو چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 19:42 http://rozhan313.blogsky.com

گندم بانو کم پیدااایی...دلمون تنگته ...

فدای دلتون
شدید شلوغم

تبسم چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 21:03 http://tabasomshadi.blogsky.com

:))) روزهات پر از عطر زندگی
اومدم ببینم چی خوردی ? :)
شکموم خودتی ;)
می دونی دخترای که لبخند می زنند خیلی قشنگند?
فکر کنم لبخد قشنگی داشته باشی عزیزم. :***

از چی خوردن ها هم توی فرصت مناسب می نویسم
من خودم ایکون وبلاگت را که با اون لبخند زیبا می بینم کیف میکنم

ح مثل ... پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 09:13

سلام هدیه جون خوبی ؟
ببخش بازم نتونستم چند روز بیام وبلاگ .
امیدوارم که همه چیز برات خوب پیش بره عزیزم

ممنون
من خودم دچار غیبت غیرمجاز شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد