روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

حال و هوای دور و برم

سلام

ظهرتون بخیر

خوبین

من که خوبم خدا را شکر

شما ها هم مثل من چیزای جینگیل پینگیل دوست دارین؟

دورتادور مانیتورم توی دفتر کارم، کفشدوزک و اسمایلی چسبوندم

کنار کیس کامپیوترم هم از این استیکرهای حروف انگلیسی و قلب...

روی میزم یه دونه میوه ی کاج دارم

جای کاغذ یادداشتهام یه ماشین فانتزیه کوچولوست که بالاش گیره داره

روی کیبوردم اون بالا که زیاد استفاده نمیشه یه قورباغه و یک خرگوشک کوچولوی پاک کنی نشستن

لیوان چاییم سفیده با گلهای نارنجی و زرد

روی میز پشت سرم هم دوتا خرگوش کوچولو دارم

کلیدهای مختلفم را با لاک ، رنگهای مختلف زدم و روشون خال های کوچولو گذاشتم

کفش و کیفم صورتیه خیلی کمرنگه

من کلا جینگیل پینگیلای رنگی رنگی خیلی دوست دارم.


پ ن 1 : پاییز حس خواستنت را در من بیشتر و بیشتر میکنه

پ ن 2 : خیلی زیادی ناهار خوردم

پ ن 3 : توی اتاقم کنار حوض ماهیها یه تنگ خیلی بزرگ دارم که پر از میوه های کاج هست که هر کدوم را یه رنگی ، رنگ زدم...

نظرات 8 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 15:21

اتاق قشنگی باید باشه

دفتر کارمه
اگه بگم مغازه شاید بهتر بتونی تصورش کنی
چون مثل دفترهای اداره نیست که بسته باشه و تماماً روبروم شیشه هست
نور آفتاب
گاها بارون و .....

مرد میانسال چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 16:17 http://www.ansd.blogsky.com

عصر بخیر
خدارو شکر همکارای خوبی دارید...
من اگه همکاری مثل شما داشتم حداقل هفته ای یه چیز تزئینی از رو میزش ور می داشتم میزاشتم رو میز خودم
موفق باشی و سرزنده...


هیچ همکاری ندارم
خودم تنهام
البته پدرم و برادرم هم هستن ولی اونا چیزی بر نمیدارن....

تبسم چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 16:23 http://tabasomshadi.blogsky.com

با چی رنگ زدی کاج ها رو?
:))) من بچه بودم گواش داشتم باهاش هر چی دم دستم می اومد رنگ میزذم.
یه بار کله پاچه خوردیم وقتی بچه بودم.
استخون سمت فک صورت گوسفند که دندون داره رو شستم. روش رنگ زدم و درخت و.خورشید و.کوه کشیدم.
خیلی قشنگ شده بود.حیف که هر چی جلوی افتاب گذاستم بوش بره نرفت.
بوی کله پاچه میداد :)))
انداختمش دور :)))))))))))))
باید اسمت بزاریم خانم رنگی رنگی :***
من برعکس تو هیچی از اینا که گفتی ندارم.
عوضش ماهی یدونه دفترچه یادداشت خوشگل یا خودکار رنگی می گیرم برای خودم.
:))) اما دنیای تو قشنگتره.
پاکن و مدادتراس های خوشگل. و رنگی برای مامانم می خرم همش جدول حل میکنه
از من باسوادتره :))))
من سوات موات ندالم . کاملا بی صواتم ;)

اولا دنیای هممون خوشگله
بیشتر و کمتر نداره
دوما منم بیشتر چیزمیزای دور و برم رو خودم درست میکنم
کاج ها را با اسپری رنگ میزنم
عاشق اینجور کارهام
روی سنگ میتونی نقاشی های خوشگل بکشی بو هم نمیده
چند تا سنگ جمع کردم اما نرسیدم روشون نقاشی بکشم
یه مقداری هم بریده ی چوب دارم که میخوام باهاش قاب درست کنم
برای اونم هنوز وقت نکردم
دوست دارم کارهای خوشگل رنگی را

مریم بانو چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 19:01 http://rozhan313.blogsky.com

وااای منم عاشق جینگیل پینگیلم... الان چند سالیم هست که واسه دانشگاه مانتوهای سنتی رنگی ، یا مثلا ساده با سر آستین گل دار میپوشم...اتاقمم مثل شما پر جینگیل پینگیل...

پس شما هم جینگیلی هستین

مبی چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 20:06 http://inthisworld.blogsky.com

چه باسلیقه

ممنونم

پرژین پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:58

چه اتاق قشنگى

لطف دارین

ح مثل ... شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 08:56

سلام هدیه جون خوبی اوضاع احوالت چطوره . امیدوارم هر روزت بهتر از دیروز باشه . عزیزم ببخش این چند روز نشد بت سر بزنم. منم چیزهای ریز خوشکل خیلی دوس دارم حس خوبی به آدم میدن .

سلام عزیزدلم
ممنون که حالا اومدی
خوشحالم از بودنت

هیکی شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 12:04 http://picky-hicky.blogsky.com

اصلا مگه میشه دختر بود و عاشق جینگیل پینگیل نبود؟؟؟!

راست میگی
واقعا همینطوریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد