روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دیر هنگام

سلام

روزم شلوغ بود اما به رنگ آفتاب

خواهرانه داشتم

دمنوش جدید خوردم

سفارش کارهای زیادی قبول کردم

یه ایده ی تازه به ذهنم رسید




پ ن ۱ : من تا بحال کنار تو به تماشای طلوع نرفته ام....

پ ن ۲: غذای مورد علاقه ی تو ، بدو تو در کامم تلخ میشود

پ ن ۳ : اگه کمتر میام شماها منو فراموش نکنید، خیلی مشغولیاتم زیاد شده....

نظرات 3 + ارسال نظر
تبسم سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 23:18 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام عزیزم
روز به روز موفقتر باشی عزیز دل :***

کنار شما عزیزدلم

سحر چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 10:33

سلام من

سلام به روی ماهت
به چشمای خوشگلت....

مریم بانو چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 18:57 http://rozhan313.blogsky.com

انشاالله که همیشه سالم باشی و اینجوری سرگرم...
نگرانت شدم ، پس سرت شلوغ بوده گندم بااانوووی زییبااا

ممنون عزیزم
الهی شما هم سرگرم خوبیها باشی
ممنون که نگرانی
شدید شلوغه وحشتناک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد