روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه نوشت

سلام

صبح بخیر

لبریز از شادی و شور باشید اونهم شوری آمیخته به بوی دور دست پاییز

روزهای شلوغ کاری را سپری میکنم

با لیوان همیشه یخ کرده چای روی میز

اما چیزی در من هست که گرما تولید میکنه و اون عشقه ....

این روزها میان کاغذهای رنگی غرقم

می برم و میچسبونم و لذت می برم

با مدادرنگی ها قایم باشک بازی میکنم

و پاستل ها را از جلوی دست خودم پنهان میکنم

رنگها را ترکیب میکنم

نورها را به جان میخرم

و وقتی خسته و بی رمق میشوم، گوشی تلفن را به دست می گیرم.....


پ ن 1 : کارم عالیه ... الهی یه کار عالی قسمت هرکی که دلش کار میخواد بشه

پ ن 2 : بیشتر رنگ بازی میکنم تا کار

پ ن 3 : دنبال بهانه ی کوچکم برای لبخند زدن.... برای بیشتر لبخند زدن... زندگی ارزش اخم های مرا ندارد

نظرات 3 + ارسال نظر
mehdi دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 09:28 http://spantman.blogsky.com

سلام
چه دعاهای خوبی
مرسی

مریم بانو دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 10:30 http://www.rozhan313.blogsky.com

سلاااااام ، صبح و عاقبتت ب خیر...
چقدر عالی که کارت رو دووست داری و با عشق انجام میدی...
برا همینه که مشتریهات زیااادن و سرت شلووغ دیگه...
الهی همیشه موفق و عاشق و سلااامت باشی...
دست و جییییغ و هووورااا

ممنون

سحرالف دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 11:43

کارت چیه؟

دفتر تایپ و تکثیر دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد