روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

امروزم

امروزم حرام شد

از صبح زل زدم به مانیتور و عین یه سنگ کار کردم

وقتی به خودم اومدم شب شده بود

از هیچی امروز لذت نبردم

فقط و فقط کار کردم

نظرات 2 + ارسال نظر
تبسم یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 00:49 http://tabasomshadi.blogsky.com

یه روز پر کار داشتی.
اینقدر کار داشتی که افکار بیهوده نکنی
درسته کارت اینقدر زیاد بود که وقت لذت بردن نداشتی
:)) اما همینکه می دونی میشه از چیزای کوچیک در زندگی لذت برد محشره.
مثلا می تونی یه تشت کوچیک بزاری داخل حموم و وقتی از سر کار بر می گردی خونه. پات رو بزاری داخل تشت اب و لذت به در بردن خستگی رو تجربه کنی
:) باورت میشه من عاشق همین زندگی پر از کار تو ام
وقتی از روزهای پر کارت می نویسی عشق می کنم.
می گم عجبب زندگی قشنگی داره.




راسی من خیلی زیاد به میم فکر می کنم. به نظرت بر می گرده :))
میم دیوونه و حساس و شاعره. :))) واقعا به هم میایم.
اون خل و منم چل, بچمون میشه چل چله :)
دلم اقای میم رو می خواد
میم عزیز من :)
من یه کتاب حافظ دارم و یه خیام که میم بهم داده.
بار اولی که با حافظ میم فال گرفتم یه شعری اومد که به وضوح اسم میم در اون شعر بود. می گفت مهدی برمی گرده.
به همین وضوح
گفت بر می گرده
حافظ گفت میم من بر می گرده
فکر کنم نزدیک دو سال شده.
اما میم بر نگشته :))))
عقل میگه ول کن
دل میگه نه
میم دیوانه لیلی
لیلی دیوانه تر از میم

همش در دلم میگم میم برگرد
برگرد
:))))))

سلام خوشگلم
اینقدر دیر رفتم خونه که برای تشت و آب بازی هم وقت نبود
ولی قبول دارم که روزهای پر کار بهتر از روزهای بیکاری هستند
نظر خودم را دارم بهت میگما
به نظر من همیشه نباید منتظر این باشیم که دیگران قدم بردارن
یه قدم کوچیک از طرف تو شاید بتونه به آقای میم هم کمک کنه
اگه عاشقشی از هیچ کاری دریغ نکن
زندگی به عشق زیباست

مریم بانو یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 07:48 http://www.rozhan313.blogsky.com

گاهی این جوری میشه...
اتفاقا باید بگی امروزم حلال شد
اگر یه روز کاره نباشه ، حوصلت حسااابی سر میره ....

;کار اره
ولی دیروز واقعا اصلا نفهمیدم کی شب شد
چشم از مانیتور برنداشتم تا یهو دیدم شب شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد