روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

صبح شنبه

سلام

صبح شنبه تون لبریز از لبخندهای زیبا و اجابت های نزدیک

خوبین

من لبریز از انرژی هستم

با اینکه هفته گذشته خیلی خسته شده بودم ، دیروزم را با کلی این ور و اونور سپری کردم

صبح تا ظهر با داداشم رفتیم یه مرکز خرید بزرگ و کل لیست خرید مامان را تهیه کردیم

البته ما همیشه ظهرهای جمعه مهمون داریم

مهمونای عزیز

بعدش ناهار خوشمزه را جای شما خالی خوردیم

و عصر هم رفتیم نمایشگاه کتاب کوچولو

بدک نبود

جای شما خالی

با دختر خواهر کوچولو رفتیم غرفه کودکان و کلی نقاشی کشیدیم و کلی خندیدیم

جمعه ی آرامی بود که میتونست از این هم لذت بخش تر باشه

ولی سپاس خداوند را برای تمام نعمتها

نانای عزیزتر از جانم هم خوبه

دیروزش را کلی مفید بود و کلی کارهای خوب کرد

مثل تمام روزهای دلتنگی کلی با تلفن حرف زدیم

و امروز

صبحم را با بوی شامپو و نرم کننده و بعدشم یه عالمه لوسیون و اسپری و کرم شروع کردم

وقتی صبح ها غرق در بوها میشم روزم بهار میشه

امروز خوبم

دعا کنید تا شب خوب تر هم بشم

خیلی نوشتم

ببخشید


پ ن 1 : لیوان چای با اون بوهای خوب میتونه روزتون را عسل کنه

پ ن 2 : صبحانه ی تپلانه خامه شکلاتی خوردم

پ ن 3 : روزهای بی تو همه مثل همند مگر اینکه بیایی....

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 10:18 http://www.rozhan313.blogsky.com

به به ...
سلااااااااااااااااااااام ، صبح تو هم به خیر گندم بانو....
دوست دارم برا کسایی که اسمشون رو نمیدونم تو وبلاگ اسم بذارم...
تو از این به بعد گندم بانویی برای من....
پس تو هم جمعه ی خوبی داشتی ، الهی شکر...
به به ، روزت رو حسابی باحال شروع کردی با حمام ...
من دوست دارم قبل از رفتن به رخت خواب حموم کنم و بعدش بخوابم
فکر کنم تو هم مثل من با بو ارتباط خاصی برقرار میکنی //// منم عاشق بوهای خوش و متنوع ام ، روحم رو تازه میکنه...
چای سبز با عطر گل یاس بگیر گندم بانو ، یه چیز فوق العاده ایه که مدهوشم میکنه اصلا... از این تی بگ ها نه هااا ، کیلوییش رو مخلوط تو بازار میفروشن... خیلی خوبه
باریکلا به همه صبحانه خورها...
دست و جیغ و هوراااا

ای جان
چه انرژی اینجا به من رسیده
هورا به من
هورا به تو
چه اسم خوبی
من توی دفترم یه نوشته ای دارم که نوشتم من یک مزرعه گندمم
چقدر اسم خوبی گذاشتی برام
ممنون
راستی منم اهل دمنوشم
دمنوش زعفران - کل سرخ - هل را حتما امتحان کن
اونم محشریه برای خودش

سحر شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 12:26

سلام من جان....آرامش داد نوشته ات

تبسم شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 20:57 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام عزیزم
:)))
چقدر بدو بدو داشتی.
حسابی کالری سوزی کردی دختر :))
چقدر حرفای خوشگل خوشکل بلدی
روزتون عسلی بشه رو تا حالا نشنیده بودم
:)))
دلمشغولی های و روزهای ادم با شلوغی های مثبت پر بشه روز ادم بازم پر انرژی هست.
:))) دونده عزیز, زندگیت پر از برد های پی در پی
موفق باشی عزیزم
بوس بوس :***

تو که بیشتر از همه حرفای خوشگل بلدی
ممنون
خیلی خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد