روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پست عجله ای

سلام

اصلا وقت ندارم

کار زیادی مونده و من از برنامه کاری عقبم

فقط اومدم بگم  ، اینجا را با دوستای جدیدم خیلی دوست دارم و فراموشتون نمیکنم


امروز داداشم اومد کمکم

خیلی چیزها را برام جابجا کرد و کلی همه چیز را مرتب کرد

در عوض داشت از قفسه بالا چیزی بر می داشت که یهو ... بعله پشت بلوزش (نزدیک درز آستینش) پاره شد

و حالا فقط نیم ساعت وقت داره تا قراره کاریه که داره

و هنوزم ناهار نخوردیم

منم (نه اینکه خیلی دختر مرتب و همه چی تمومی هستم  : )))))) )  گفتم توی کیفم نخ و سوزن دارم

هورا

درز بلوز را به بدترین شکل ممکن (خب خیاطیم خوب نیست) دوختم

و بعد

ناهار و

خدانگهدار

الان باید برم دنبال بقیه کارهام



پ ن 1 : چای هلو کنار دستمه و حس خوبی دارم

پ ن 2 : نانا که حواسش بهم باشه انگار خدا داره بهم لبخند میزنه

پ ن 3 : دیروز دوستم انگشترش را داد به من و من امروز هر چی بهش نگاه میکنم انرژی میگیرم

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 15:45

سلام من...
خوبی؟
من افتضاحم

خدانکنه
چقدر خودت را اذیت میکنی

مریم بانو چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 15:56 http://www.rozhan313.blogsky.com

بیچاره داداش ، قشنگ میتونم تصور کنم که چجوری دوختی ، منم یه چیز ساده رو هم نمیتونم بدوزم...
نگران نباش به همه کارهات میرسی...
اون چای هلو نووش جاانت ، بوش تا اینجا اومد...
انگشتر هم مبارکت باشه

ممنون
چقدر انرژی دادی دختر
کاش بودی با هم دمنوش میخوردیم

تبسم پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 02:01 http://tabasomshadi.blogsky.com

چای هلو می خوام
حالا چی هست ?
:))) نوش جان
برام دعا کن کار پیدا کنم.
احتیاج دارم با ادمای بیشتری تعامل داسته باشم.
:))) توی این نوشته ات کلی چیزای قشنگ.بود
یه دختر پر تلاش
برادر مهربون
چای هلو
نانا
درک خوبی ها و لذت زندگی
اینده
:))
تو محشری عزیزم :***

ممنون دوست جون
من کلا چای های طعم دار را خیلی دوست دارم
کلا دمنوش ها را دوست دارم
بخر امتحان کن
یه کاری را انتخاب کن
زیاد سخت نگیر تا ببینیم چی میشه
تو تعاملات کاری حال ادم واقعا خوب میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد