روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوستانه

سلام

این روزها زندگی برایم روی دور تند است

وقت ندارم لحظه ها را مزمزه کنم

اگر به دوستای خوبم هم سرنمیزنم دلیلش شلوغی زیادکارم در این روزهاست

امروز هشت صبح سرکار بودم

من دوستی دارم به اسم للی، در واقع من للی صدایش میزنم در دنیای واقعی هم للی صدایش میزنم

دوستی که واقعا دآستش دارم

سالهای زیادیست که دوست هستیم

امروز برای ناهار کنار هم بودیم

البته یک ناهار دیرهنگام

نزدیک ساعت چهار

حرف زدیم و حرف زدیم و بعد للی به من کمک کرد

کار کردیم و حرف زدیم

چقدر داشتن دوست حس خوبی دارد

دوستانه های آراممان را دوست دارم

در دنیای واقعی، تعداد افرادی که از وجود نانا خبر دارند خیلی کم است

و للی یکی از همان تعداد محدود است



پ ن ۱ : الهی همیشه دلگرم و سرگرم به کارهایی باشیم که دوستشان داریم

پ ن ۲ : انگشتر انگشتی للی در انگشت من است

پ ن ۳  : من امروز میان مداد رنگیها فهمیدم ، هنوز کودک درونم خردسال است....

نظرات 5 + ارسال نظر
تبسم سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 23:20 http://tabasomshadi.blogsky.com

:))) چقدر خوبه که یه دوست خوب داری.
حرف زدن با یه دوست خوب نعمته.
:))
راستیتش به اینکه روزهای شلوغ کاری داری حسودیم شد.
منم می خوامممممممم :))))
:)***امیدوارم همیشه مشغول انجام کارهای باشی که برات لذت بخشه عزیزم.
:*******
شبت بخیر خانمی
و در پایان
منم می خواممممممممم :)****


میخوام دوستیم با شماها هم چند ده ساله بشه

مریم بانو چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 07:21 http://www.rozhan313.blogsky.com

این دوستهای خوب کم پیدا میشن ...
خدا زیادشون کنه...
قشنگ معلومه حسابی حال کردی و خوشحاالی ، الهی همیشه همین جوری باشی...

ممنون
واقعا انگار دوستی ها بی رنگ شده
انگار دوست واقعی خیلی سخت پیدا میشه
و من دایره دوستی های دنباله دارم خیلی محدوده
و این دوستی ریشه چندین ساله داره

ح مثل ... چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 09:19

سلللللللللللللللللللللام خووووووووووووووبی . امیدوارم که خوب خوب باشی .

ممنون
خوبم

سحر چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 09:56


دوست داشتم نوشته تو خب
منم عاشق مداد رنگی ام

ممنون
منم خیلی دوست دارم

مبی پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 18:06 http://inthisworld.blogsky.com

یه دوست خوب حال آدمو عوض میکنه. دوستی هات پایدار باشه

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد