روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نامه شماره 2

سلام
شماره ی روزهای نبودت از شماره روزهای تحمل من بیشتر شده
شماره روزهای بی توجهیت از شماره روزهای طاقتم فراتر رفته
اونقدر خودم را شخصیتم را و طاقتم را به چالش کشیدم که الان حتی به اصل خلقتم هم شک کردم
اونقدر با خودم کلنجار رفتم که درونم غوغایی نگفتنی داره بیداد میکنه
دیگه الان خوب میدونم که هستند دیگرانی که از من مهم تر و عزیزنرند (البته حق با توست من سر این موضوع با تو بحثی ندارم) اما من مشکلم اینه که فهمیدم هیچ جایگاهی ندارم ... هیچی .... روزهای زیادی اومدند و رفتند و تو هیچ تلاشی برای من نکردی....
از گرفتاری و غصه هات نگو . من اگه از غصه ها و گرفتاریهات بیخبر بودم اینهمه وقت نمیتونستم دوام بیارم
اما .....
غصه ها از مقدار طاقت دلم بیشتر شده....
من هیچی برای تو نیستم؟
بعد از گذشت هشت سال؟؟؟
من الان این وسط چی هستم؟
من حرفهایی که در جواب این حرفها خواهی داد را میدونم
اما من بریدم
شکستم
تو حتی ندیدی
نشنیدی
نه غصه هام را دیدی
نه بی خوابی هام را

زندگی بهم سخت شده .... دیگه کمک نمیخوام ...

دیگه توجه نمیخوام

دلم مردن میخواد

دلم رها شدن از بند این عشق را میخواد

نمیتونم رها شم مگر اینکه بمیرم

رهایی از تو برای من یعنی مرگ

کاش شجاعت داشتم.... کاش خدا را نمیدیدم.... کاش....


پ ن 1 : باز مثل همیشه با چند تا جمله آروم شدم

پ ن 2 : من بخاطر عاشق بودن از خداوند سپاسگزارم

پ ن 3 : همیشه به سادگی دلم را به دست میاری... چرا میزاری به مرز جنون برسم


بعدا نوشت: حال من خوب است و میدانم که میدانی....

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 13:53 http://www.rozhan313.blogsky.com

نمیدونم جریان چیه...
اما گاهی باید از آدمهایی که ازت گذشتن بگذری...
اگر بگذری دیگه عشقی نمیمونه
....

از عشق نباید گذر کرد

ح مثل ... دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 08:43

خوبی؟؟؟؟ قلمت قشنگه . اما چرا نوع نوشتن این نامه با نامه قبلی فرق کرده . منظورم اینه که چرا یه دفعه حس کردی خسته شدی؟

سلام عزیزم
میدونی گاهی فشارها زیاد میشه
زود از نوشتنش پشیمون شدم
تب تند زود هم عرق میکنه.....

دل آرام دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 09:22

گاهی یه عشق بزرگتر منتظر آدمه که تو لحظه ای که ترک شدی یا مورد بی توجهی قرار گرفتی متوجه اش نیستی. باید رها کنی. تا عشق بزرگتر بیاد سراغت

ولی از نظر من در عشق باید وفاداری کنی
در عشق باید ثابت قدم باشی
باید عاشق باشی و عاشق کنی

سحر الف دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 09:52

عزیزم حالت خوبه؟

ممنونم
دارم از هدیه امروز استفاده میکنم
آخه از نظر من هر روز یه هدیه است از طرف خداوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد