روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نامه شماره 1

سلام عزیزترینم

هیچ عنوانی برایت مناسب تر از عزیزترینم نیست

سلام  هدیه ی زیبای خداوند

عصر پنجشنبه ها بدون تو ، یعنی دلتنگی ، یعنی اشکهای بی صدا ، یعنی لحظه های کش دار بی انتها...

چقدر ساده کنارت بودن زیباست و دوری از تو سخت

چقدر ساده عاشقت بودن برایم ناگزیر است و دوری از تو غیر ممکن

گرفتاریهایت فاصله را بیشتر کرده ، اما همیشه فاصله در ذهن عاشقم بی معناست تا وقتی که هستی - تاوقتی که عاشقم و تا وقتی که عاشقی

عزیزترینم

نوشتن از تو برای تو سخت است ، چون تو در واژه ها نمی گنجی

اما نوشتن از تو برای تو ، برای من لذت بخش است چون تو شیرین ترین لذت دنیای منی

هرجا و هرگوشه ای قلمی پیدا کنم می نویسم که دوستت دارم

و این تنها جمله ایست که با گذشت سالها میان من و تو تکرارش از تکراری شدنش کاسته است...

دوستت دارم و ایمان دارم که دوستم داری

عاشقت هستم و میدانم که عاشقم هستی

ولی امروز یادت رفته است که عصرهای پنجشنبه ی بی تو ، لحظه های عذاب من است

یادت رفته است که در گوشم زمزمه کنی

سعی میکنم این روزهای سخت را برایت سخت تر نکنم و کنار تو تحمل میکنم

و باز می گویم دوستت دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
یک پسَر هَرزه پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 18:55 http://lopoo.blogsky.com

درد نداره مو کندن؟

آدم سالم باشی چرا درد داره
مریض که باشی نه

تبسم پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 23:26 http://tabasomshadi.blogsky.com

:)) چقدر حست خوب بود.
مخصوصا اون قسمت که در گوشت زمزمه می کرد.
شروع خیلی خوبی بود عزیزم
قشنگترین حس دنیا همین دوست داشتنه.

ممنون تبسم جان
تشویقت باعث امیدواریم میشه

سحرالف جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 23:27 http://sin-alef.blogsky.com

قشنگ بود

نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد