روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز بعد از روز دیدار

همیشه فردای روز دیدار حال غریبی دارم

لبریز غمم

دورترین فاصله تا دیدار بعدی

همیشه فردای روز دیدار از همیشه دلتنگترم

اما اینبار عزیزراه دورم، خیلی منت سرم گذاشته بود که اومده بود

چه بسا اگه من بجاش بودم نمیومدم

عزیزش توی بیمارستان بود

تکه ای از جانش بد حال بود

اما بخاطر من آمد

چشمهاش از شدت غصه و اشک کاسه ی خون بود

اما بخاطر من لبخند زد

اینبار خودم را که به جاش میزارم حس میکنم که اون عاشق تره

ومن مدعی جلوش کم میارم


عشق لیاقت میخواد

شاید هرکسی عاشق نشه

شاید این فرصت به هرکسی داده نشه

شاید لیلی و مجنون افسانه باشه

اما ما میتونیم خودمون افسانه ی خودمون بشیم


امروز مثل تمام روزای بعد از روز دیدار، دلتنگم

اما این دلتنگی همراهه هزارتا آرزو و دعاست

برای کسی که باز عشق را به من ثابت کرد

ثابت کرد عاشق تره

ثابت کرد تو دنیای نامرد خیلبی خیلی مرده

خدایا ......

نظرات 1 + ارسال نظر
تبسم شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 01:46 http://tabasomshadi.blogsky.com

:*** عزیزم
موندم چی بگم این نوشته ات یه حال بخصوص به ادم میده.
برای مریض عزیز راه دورت , تندرستی و سلامت می خوام.
:*** دخملی امیدوارم عاقبتتون بخیر و خوشی باشه :))
برای زندگی واقعی احتیاجی بهذلیلی و مجنون بودن نیست.
همیندکهذخودت رو و غم و دردهات و بدی هات رو بشناسی کافیه.
خودت رو بشناسی اونوقتذدر مقابل دیگران و عشقتم صبورتری :****
چون ادمی که می دونه خودش اشتباه می کنه در مقابل اشتباه دیگرانم بخشنده تر عمل می کنه.
:))) اخه لیلی و مجنون بودن به چکار ادم میاد دخملی. من خودم اسمم لیلی هست. همش می ترسم طرفم مجنون باشه :////
واقعا بهش فکر کردم. :/

دقیقا می تونم افسانه زندگی خودمون باشیم.
امروز چقدر این نوشتت بهم انرژی خوب و مثبت داد.
خیلی زیاد
خیلی خیلی خیلی زیاد
:**** مواظب وجود عزیزت و عزیزت باش.
:)))))) تو یه حس خوبی

سلام دوست جون
چقدر خوشحالم از پیدا کردن دوستی مثل شما
موافقم که لیلی و مجنون افسانه ست اما نترس از پیدا شدن مجنون
که من یک مجنون خیلی عاقل کنارم دارم و زندگیم روی زمین بهشتی شده
حالا چه اهمیت داره که من به صورتی غیراز تمام آدمای روی زمین زندگی کنم؟
مواظب روزهای قشنگ زندگی باش که خیلی زود تبدیل به خاطره میشن
من از داشتنت خوشحالم
بهم حسای خوب میدی
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد