روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پای کوبی

سلام

دست افشانم

پای کوبانم

شایدم ....

الانم که کلا توی فضا هستم

منتظرم که عزیز راه دورم از راه برسه

به اندازه تمام ثانیه های نبودنش ، نگاهش کنم

باهاش حرف بزنم و در تلاقی نگاه و لبخند دوباره عاشقش بشم

کاش کمی عاقلانه تر به زندگی نگاه میکردم تا با اینهمه حسرت و انتظار زندگی نکنم

اما چه کنم

کسی که عاشق میشه عقلش تعطیله.......!!!!!

امروز خیلی خیلی نیازمند دعا هستم

دست و دلم میلرزه

خدایا کمکم کن....


پ ن: شاید بعدا نوشتم که چطور دوباره عاشق میشم در هرنگاه و دوباره عاشق تر....

نظرات 1 + ارسال نظر
تبسم پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 17:20 http://tabasomshadi.blogsky.com

شبیه انسانی تصورت کردم که یه جفت بال گنده پروانه ای داره. :))
یکم دیگه ورجه ورجه کنی پرواز کردی دختر :***

ای جان تبسم جان چه تصور زیبایی
باورت نمیشه ولی واقعا پرواز کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد