روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوست

سلام

خوشحالم

یکی دو نفر بهم سر زدن و برام نظر گذاشتن

دوست دارم اینجا دوستای خوب و زیادی پیدا کنم

دوست پیدا کنم ، حرف بزنیم ، درد دل کنیم.....

من دایره دوستانم خیلی خیلی محدوده ، منظورم توی دنیای حقیقی هست

برای همین دوست دارم اینجا هوارتا دوست پیدا کنم....



پ ن : فردا تو می آیی.... امشب تا میشد گل توی گلدونها جا دادم.......

نظرات 2 + ارسال نظر
تبسم پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 00:19 http://tabasomshadi.blogsky.com

;) پس تو هم نامریی هستی.
منم در جامعه نامری ام :))))
به انجمن نامریی ها خوش اومدی عزیزم.
:)
هر وقت نتونستم نظر بزارم به دل نگیر.
یک هفته بیشتر بلاگ اسکایی اجازه نظر گذاشتن در وبلاگ بعضی دوستانم رو بهم نداد. :)))

من در جامعه کاملا مرئی هستم
ولی در دنیای مجازی بد نیست که نامرئی ولی در کنار دوستان باشی

تبسم پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 00:26 http://tabasomshadi.blogsky.com

منم دوست دارم دوستای خوبی اینجا داشته باشم.
:)) درد و دل خصوصی مخصوصا
:/// البته من در حد لالیگا خیالبافی دارم.
می تونم اونا رو بطور خصوصی بهت بگم .
و گرنه هیچ بز نری حتی در دنیای واقعی ندارم براش خیال ببافم. :)
:))) فقط یه مو فرفری توی دنیای خیالی دارم.


خیالبافی تا حدی بد نیست
بنویس خیالاتت را خودش برای خودش زیبایی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد