روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهار روز

از شنبه دارم اینجا مینویسم

اما حتی یک نفر هم بهطور اتفاقی از اینجا گذر نکرده

آیا چرا؟

اینجا متروکه س؟

بیماری من هراس انگیزه؟

قراره همیشه نوشته های من متروک و مطرود بمونن؟؟

قضیه چیه؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
ح مثل .... چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 08:35

عزیزم اولش وبلاگ نویسی همینط.ره باید اول خودت بری سر بزنی که معرفی بشی و بیان بت سر بزنن مثل همین کاری که الان من و تو کردیم.

سلام
من تازه وبلاگ نویسی نمیکنم
فقط وبلاگم توی بلاگفا به فنا رفته
همین

از اینکه بهم سر زدی خوشحالم

ح مثل .. چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 09:31

نامزد داری؟ شاغل که هستی . موفق باشی

سلام
نامزد ندارم
فقط یک عشق ممنوع
شاغلم ، سالهاست

تبسم چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 15:04 http://tabasomshadi.blogsky.com

منم یه وبلاگ داشتم در بلاگفا
4 سالی در بلاگفا می نوشتم
بر باد فنا رفت :)
نانا عشقته? اسم مستعار جالبی انتخاب کردی.
بلاگ اسکایی همینه من تا حدود یک ماه هیچ خواننده ای نداشتم.
تعداد پست های که می ذاری خیلی تاثیر داره .
:))) من روزی یدونه رو می ذارم. نه برای تعداد خوانندگان برای اینکه نوشتن ارومم می کنه.

من دوست دارم با بقیه در ارتباط باشم
دوست دارم دوستای خوب پیدا کنم
حرف بزنیم
درد دل کنیم

مریم بانو جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 23:25 http://www.rozhan313.blogsky.com

کم کم داره دستم میاد....
یک عشق ممنوع...
چرا ممنوع اخه :((

یه روزی میام و شجاعانه تعریف میکنم
اما هنوز نه

خواننده خاموش جمعه 8 اردیبهشت 1402 ساعت 17:16

تیلوتیلوجانم اینجارو ببین تو جواب کامنت کسی اینجا گفتی عشقت ممنوع هست.

عشق ممنوع نه از اون لحاظایی که توی ذهن شماست
این نوشته مربوط به سالها پیش هست و چون هیچکس توی خانواده خبر نداشته احتمالا اینطوری گفتم و چون یواشکی بوده

خواننده خاموش شنبه 9 اردیبهشت 1402 ساعت 16:10

مرسی ازپاسخت عزیزم مهربونم.الهی به هم برسید.حیفه ۱۶ساله عاشق هم باشید ولی دور از هم باشید.دوری خیلی سخته.
خدا براتون شرایطو عالی کنه به هم برسید.

این قانونهای نوشته شده و چهارچوبهای دست و پا گیر همیشه و در مورد همه آدمها درست نیستند
گاهی عشق باید همینطوری بمونه
دور از دسترس ... خیال انگیز و گاهی حتی غمناک و دلتنگانه
ما از شرایطمون راضی هستیم
غر میزنیم
شکایت میکنیم
ولی ته دل به عشقی اینچنین سخت و دشوار رضایت دادیم

خواننده خاموش یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 ساعت 21:47

حق با توعه مهم اینه آدم حس و حالش خوب باسشه. هیلب خوشحالم برات که اینجوری راضی هستی امیدوارم همیشه همینطوری با حس و حال خوب بمونید برای هم و عشقتون پایدار و همیشگی باشه. ممنونم که وقت میذاری جواب میدی عزیزمهربونم

اول بگم که من ممنونم از شما که همراه و همدل هستی
از اینکه کنارم هستی و دوست تازه م شدی ...
عشق ماجرای پیچیده ای هست
به تعداد آدمهای روی زمین قصه های عاشقی وجود دارد... متفاوت و شنیدنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد