روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

صبح بخیر یا ظهر بخیر

سلام

روزتون بخیر

هنوز بهار هست؟

دیشب که انگار یه عمر گذشت

یعنی هنوز توی بهار هستیم؟

هنوزم همون سال 1403؟

نمیخوام بگم سالی که نکوست از بهارش پیداست... ولی خب...





من که تحلیل گر نیستم

پس بهتره هیچی نگم

دیشب تا سه و نیم بیدار بودیم

داداش و همسرش خیلی نگران بودند... ساعتها با اونها حرف زدیم

خیلی دیر خوابیدیم

میخواستم صبح نیام

ولی وقتی بیدار شدم و یه کمی خبرها را بالا و پایین کردم با مادرجان تصمیم گرفتیم بیایم بیرون

خواهرجان همون موقع زنگ زد و خوشم اومد که کلا بیخبر از کل دنیا بود

دنیا را آب برده بود کل خانواده ی اونا را آب برده بود...

میخواست جایی بره که مسیرش با من یکی بود... باهاش هماهنگ شدم اون را هم برداشتیم و رسوندیم

خودمون اومدیم محل کار

به محض اینکه از ماشین پیاده شدم پستچی بسته م را داد دستم

از سایت خانمی ضدآفتاب خریده بودم

الانم انگار هنوز گیجم...



پ ن 1: هیچی نمیتونم بگم ...

اصلا نمیدونم چی باید بگم


پ ن 2: فقط میدونم نرفتم عکس دندون بگیرم



نظرات 6 + ارسال نظر
رها یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 11:07

کاش از ریشه کنده میشدن

ربولی حسن کور یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 11:18 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم اوضاع بدتر از این نشه

سلام جناب دکتر
منم همین آرزو را دارم ...

نیلوفر یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 11:51

جنگ شروع شد رسما اسرائیل گفته هفته دیگه تهرانو با اتمی میزنه امروز دلار هفتاد هزار و پونصد شد کار تمومه حالا خوبی اتمی اینه تو پنج ثانیه دو میلیونو میخوابونه اخرالزمان شروع شد

نیلوفر جان ... نمیشه اینطوری پیش بینی کرد
امیدوارم اینهمه سیاهی و تاریکی پیش روی هممون نباشه

رها یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 12:59

مگه اونوقت که چندهزار بچه کشته شدند صدایی از دنیای وب بلند شد؟ هزاران بچه دور از جون دور از جونشون مثل پسته و فندق و مغز بادوم این چندماه کشته شدند مگه نگفتین در جریان خبرها نیستین از لحاظ انسانیت کلمه ای حرفی زده نشد الان چی شد خبرا بهتون رسید؟

چند روز پیش که اسرائیل کنسولگری رو زد اتفاقا همشهری خودت هم شهید شد و به خاکمون تعرض شد کسی براش مهم بود و پست گذاشت و حرفی داشت و ایران براش مهم بود؟ مگه ایران رو دوست ندارید چرا براتون مهم نبود که بهش حمله کردند؟ الانم از ایران دفاع کردند دیگه اینم بعد مدتها که دانشمندامون رو زدند و جرات کردند به خاک ایران بزنن یه سیلی احتیاج داشتن
یادتون باشه ما جنگ رو شروع نکردیم اول اسرائیل زد ما از خودمون داریم دفاع میکنیم

رهاجان وقتی در جریان خبرها نباشم میگم نیستم ... وقتی باشم هم که هستم
ولی بازم میگم زوری که نیست ... نمیشه به اجبار گفت در مورد چی حرف بزن در مورد چی حرف نزن... من در مورد چیزی که دانش کافی ندارم حرف نمیزم... اینکه برام مهم هست یا نیست کاملا شخصیه عزیزم...
اینجا وبلاگ روزانه های پر انرژی هست... برای لحظه ای آسودن از دغدغه ی جهان

دلی یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 13:35

تیلو جان سیاست بسیار کثیف پیچیده مخوف وهزار رنگه.نگران بازی های قدرتها نباش که درخفا دستشون تو یه کاسه س...هدف تنش ،استرس به مردم بیچاره .بالا رفتن دلار .سود اقتصادی قدرتهاس..نفرین وننگ بر دنیای دروغ وفریب

راست میگی دلی جان
ولی این استرس و نگرانی خواسته و ناخواسته به دل آدم راه پیدا میکنه

لیلی یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 16:21 http://Leiligermany.blogsky.com

دیشب که همسر گفت پهبادها از ایران حرکت کردن ده دقیقه ای خبرها رو چک کردم بعدش دیدم خیلی راهه تا برسند گفتم بریم بخوابیم صبح تکلیف معلوم شده خبرها رو می خونیم

افرین به این مدیریت بحران
بهترین کار را کردی
اینهمه استرس تحمل کردن عاقبت خوبی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد