روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بررسی پیوندها

 


  

پرنده گولو

خیلی خیلی به نوشته هاش علاقمند بودم و سالها میخوندمش ولی حالا دیگه خیلی دیر به دیر مینویسه



گیس طلا

توی اینستاگرام دنبالش میکنم و دیگه توی وبلاگش نمینویسه



من جین هستم

یه دوست قدیمی که رفتم مشهد دیدمش

ولی دیگه نمینویسه

سه تا دوست وبلاگی بودیم که ارتباط تلفنی داشتیم و کلی باهم وقت میگذروندیم... اما یهو همه چی تموم شد


آزاده

اخ که خیلی دوستش دارم

توی اینستا دارمش... کلی اونجا باهاش حرف میزنم

عاشق قلمشم

عاشق نوشته های پر از زندگیشم

خب یه نویسنده ی واقعی هست و بایدم حسم در مورد نوشته هاش همین باشه



ر مثل...

ساره ی عزیزم

خیلی هاتون میشناسیدش و نیاز به معرفی نداره

دختر پرتلاش و فداکار وبلاگستانه

اونقدر پر تلاش هست که من گاهی از این رخوت خودم خجالت میکشم

نقاشی را شروع کرد و چه زیبا شکوفا شد

با پشتکار و تلاشش این روزها دبیر شده و براش یه عالمه آرزوی خوب دارم

میدونم خیلی زود از یه عالمه پیشرفت مینویسه



بهاربانو

درس زندگی میده

دیگه نمیشه بهش گفت دوست مجازی

چون توی روزای سخت اومد بهم سرزد و بهم گل نرگس هدیه داد



هزارسال

وبلاگ نازلی بود

دیگه هم اینجا نمینویسه

چرا من این وبلاگهایی که دیگه به روز نمیشن و ازشون خبر دارم و میدونم باید حذف کنم را حذف نمیکنم

نازلی ... چقدر ازت بیخبرم ... میدونی چقدر با هم درد دل میکردیم



رافائل

دختر مهربون و دوست داشتنی

توی اینستا دارمش

قبلترها بیشتر از هم سراغ میگرفتیم

یه دوست مشترک داشتیم که زیادتر گره مون میزد بهم

اون دوست مشترک از دوستی با من ناامید شد

رافی نمیدونم اینجا نمینویسه و من رمز ندارم  یا دیگه کلا وبلاگستان نمیاد



7 مین

مهیای نازنین

خانم دکتر

نمیدونم چرا یهو دیگه ننوشت




پرژین

نوشته هاش با همه فرق داره

همیشه هم مینویسه منظم و مرتب با یه دیسیپلین خاص



بانو دل آرام

از وقتی رفته خونه ی جدیدش دیگه زیاد نمینویسه

فکر کنم دخترا بزرگتر شدن و ورزش را شروع کرده و مشغله هاش زیاد و زیادتر شده

توی اینستا دارمش و خیلی خیلی دوستش دارم



کلبه چوبی آذر

گندم بانوی نازنین

یه دوست ندیده و نشناخته با کلی حس مثبت

که مدتهاست ننوشته

 



یادداشتهای روزانه

سولماز نازنینم

یه دختر بینظیر

مهربون و دوست داشتنی

به هرچی بخواد میرسه با تلاش و پشتکار و ممارست

منظم مینویسه

ولی گاهی نوشته هاش برام مبهم هست و گیج میشم

شاید کامنت ننویسم ولی حتی یه پستش را هم از دست نمیدم



لاندا

دوست نازنینی که از قبل از ازدواجش میخوندمش و همچنان هم میخونمش

زود زود پست نمیزاره ولی سعی میکنه دوره ای و منظم بنویسه

از وقتی فسقلی اومده توی زندگیش شلوغتر شده و کمتر مینویسه



شاهزاده خانم

دیگه وبلاگ نمینویسه

توی اینستا دارمش

از ایران رفت و دنیاش با ما خیلی متفاوت شد


پسرعمو

اقا سعید که سر یه تبریک تولد که گویا من جوابشون را اونطوری که دوست داشتن ندادم و یا اصلا جواب ندادم یا هرچی... قهر کردند و دیگه اینجا نمیان

خیلی کم مینویسه و دیر به دیر


مگهان

یه دوست جذاب

سالهاست میشناسمش

میخونمش

اینستاگرام دارمش

و در حال تدارکات ازدواج هست ... عقد کرده ... شمالیه ...



پروانه

یکی از وبلاگهایی که منو به فکر میبرد

باعث میشد به خیلی از رفتارهام بازنگری کنم

از بعد از ازدواج و بچه دار شدن دیگه خیلی خیلی کم مینویسه

توی اینستاگرام دارمش... اونجا فعال تره





بقیه را در یک پست دیگه مینویسم...

میشه شماها هم بنویسید برام

این سکوت بلاگستان آدم را غمگین میکنه


نظرات 14 + ارسال نظر
فاضله سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 14:51 http://1000-va2harf.blogsky.com

دوستیای مجازی خیلی ساده تموم میشه
ماهش
گیل پیشی
نچاق
دادو

اینطوری نمیشه گفت
خیلی از دوستی های مجازی موندگار میشه توی زندگی آدم

ربولی حسن کور سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 15:34 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
بعضی‌ها راحتی نوشتن توی تلگرام و اینستاگرام را ترجیح میدن
اما وبلاگ یه چیز دیگه است!

سلام جناب دکتر
بله حق با شماست
خیلی ها هم خوندن مطالب تلگرام و دیدن عکسهای اینستاگرام را که در دسترس تر و راحت تر هست ترجیح میدن
منم وبلاگ را خیلی دوست دارم

آزاده سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 18:23

ای جانم چقدر ذوقی شدم
منم دوستت دارم عزیزم
بهترین ها رو همیشه همیشه برات آرزو می کنم


ببین کی اینجاست ... خدایا...

اذر سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 20:45

سلاااام بر تیلوی مهربان ..
حقیقتا انتظار نداشتم اسم من هم باشه ولی خوشحال شدم ..ممنونم که به یادم هستی..
و اد امشب بیام وبلاگا رو ببینم برا خودم جالبه..شاید حس کردم جایی اسمم آمده ..

من هم مشغول زندگی هستم..
دیگه حرفی ندارم برای نوشتن ..گاهی دلتنگ وبلاگا میشم ..
من هر از گاهی میخونمتون..
امیدوارم نازلی اینجا پیام بذاره..
دوست دارم از حالش بدونم..
ممنون تیلوی مهربان..
بهترین دعاها رو برات دارم..
دلخوش باشی ..

سلام به روی ماهت عزیزدلم
چرا انتظار نداشتی ... اسم شما همچنان در پیوندهای کنار وبلاگ هست و من دلم نیومده حذفش کنم و گاه گاهی یه سرکی میکشم اون طرف
خدا را شکر... الهی زندگیت همیشه بر وفق مرادت باشه و هرچی میخوای به دست بیاری
متشکرم

رها سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 21:12

پست خوبی بود

متشکرم

. سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 22:46

گیلاس خانومی
آزاده در سرزمین عجایب (ازاده)
ملودی زندگی زیباست (مهسا)
من و همسرم در اروپا (امی)
لنگرگاه آرامش (مونیکا)
روزهای در هم ریخته (شقایق)
خاطرات یک پزشکی قانونی (دکتر ارش)
پرنسس در غربت
وبلاگهایی که 16 سال پیش دنبال میکردم و دیگه وبلاگ نمی نویسن
چه روزهایی بود
با اینترنت زغالی مینشستیم خاطره میخوندیم


و خیلیهای دیگه

وبلاگ خوندن و نوشتن یه لذت عجیبی داره
من گاهی میگم کسی که تجربه ش را داره نمیتونه ترکش کنه
شاید دوستایی که رفتند جای دیگه ای با نام دیگه ای مینویسند و ما خبر نداریم

دلی چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 00:41

بعضیاشونو میشناسم .گلن .ماهن.از جمله زیبایی ها ی دنیا وجودهمیناس.وجود خودت ...سپاس از همگی که برای ما مینویسن

ای جانم
حرفات هم عین اسمت دلی و دلچسب هست
باید بگیم سپاس از شما که میخونی و کامنت میدی و منو دلگرم میکنی

مهربانو چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 02:05 https://baranbahari52.blogsky.com/

آره تیلو جون این چه مرضیه که منم دارم؟ چرا اونایی که نمینویسن رو هنوز داریم؟
انگار تا وقتی اونجاهستند امیدواریم که برگرن

دقیقا همین حس را دارم
حس میکنم بر میگردن... از خودشون خبر میدن ...
عین یه روزنه امید هست

رویا چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 02:55

خواهر بارک الله به خودت که هستی و مینویسی دست شما درد نکنه که من را با خودت میبری تو کوچه پس کوچه های اصفهان سیمین چهارباغ دروازه دولت میدان امام دروازه شیراز وای باغ رضوان عزیز مسیر اصفهانک و سروش بادران و … تیلو جان یه بار هم دم غروب برو سمت تخت فولاد وای بهترین نقطه دنیا برا آرامش با خوندنت حالم خوب میشه ممنون

ای جانم
دوری از اصفهان ؟
برای همین دلت پر میکشه
اتفاقا باید یه سری بزنم به تخته فولاد
آرامش اونجا را فقط کسایی درک میکنن که اونجا رفته باشن... شنیدنش نمیتونه این حس را منتقل کنه

الی چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 12:19

باورت میشه تیلو جان من هنوز دلم پیش وبلاگ هست و اصلا با اینستا و ... میونه خوبی ندارم و هنوز هر روز تو ذهنم وبلاگم رو مینویسم و نظرات شماها هم میخونم؟ و چقدر حیف شد که مجبور شدم ببندم و بنا به دلایلی که خودت بهتر میدونی نمیتونم و نمیخوام دیگه وبلاگ بنویسم؟
هنوز برای من با اختلاف بهترین فضای مجازی وبلاگ هست

الی جانکم
به نظرم بنویس
برای دلت
برای خودت
بزار ماهم بخونیم
میدونم چقدر اذیت شدی ... میدونم بازم بیای و بنویسی همون اتفاقا ممکنه بیفته
ولی این دلیل نمیشه که حال خوب نوشتن و خوانده شدن را از خودت دریغ کنی

Fall50 پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 ساعت 03:34

اولین وبلاگهایی که خوندم وچقدر هربار که یک وبلاگ
جدید پیدا می کردم کیف انگیزناک می شدم واشتیاق داشتم برای خوندشون شامل وبلاگ سولی ۶۱ تیلو تیلو دکتر ربولی آذر دهه چهلی رافائل وامسال کلی وبلاگ دگه دسترسی پیدا کردم عجیب خواندن وبلاگ برایم آرامش‌بخش است.

عزیزمی
یه همراه همیشگی پر از حس و حال خوب هستی
منم وبلاگ خوندن و نوشتن را خیلی دوست دارم

ترنج پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 ساعت 16:16

من خیلی از دوستان رو بعد از حوادث سال ۹۸ از دست دادم البته خودشون خواستن که دیگه نباشن.
...
من بعد از دنیا اومدن نارنگی خیلی کم مینویسم البته قضاوتهای دوستان هم بی تاثیر نبوده.

شما دختر حساسی هستی و روحیات خاص خودت را داری
پس شاید اینطوری بهتره که دوستای انتخاب شده ای داشته باشی که ناراحت نشی و حرص نخوری
کاش بیشتر مینوشتی... کاری به قضاوت ها نداشته باش ... این مسائل برای وبلاگها همیشه بوده و هست ... تو بنویس و بزار حال خوب جریان پیدا کنه

مگی جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 06:38

خدا اصلا دلم یجوری شد اسمم رو دیدم
دختر قشنگم…
منم خییییییلی وقتا به خیلیا فکر میکنم و همش میگم کاش اسمم رو یادشون بود و میاومدن یه خبری از خودشون میدادن

برای یکیشونم چندین بار ایمیل گذاشتم، اما هیچ وقت نخوند و پیداش نکردم:(

ای جانم
منم هربار اسمت را اینجا توی کامنت میبینم چشمام قلب قلبی میشه
تو یکی از اونایی هستی که با اینکه ارتباط خیلی نزدیک نداریم ولی توی روزمره های زندگی خیلی وقتا به یادت میفتم

بهار شیراز جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 13:29

گفته بودم کلی ازت یاد گرفتم؟ ریز و درشت های قشنگ زندگی رو ببینم و زندگی کنم؟بوس به لپات

باروم نمیشه
آخه شما خودت به همه ی ما درس زندگی میدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد